Schemat złącza diag.+ECU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
Schemat złącza diag.+ECU
Witam,ponieważ posiadam MK3 z silnikiem MK4 TDi 110KM,ze zmienną geometrią lopatek i ktoś wykonal przekladke dosc niechlujnie mam w zwiazku z tym pytanie: czy ktos z Was wie jakie kolory kabli biegną od ECU do złącza diagnistycznego? Generalnie chodzi o K-line i L-line. I juz wyjasniam.Ktos kto przekladal silnik wraz z osprzetem "zapomnial" zostawic kostke do diagnostki np. VAG-iem.Aby podlaczyc taka kostke,musialbym, znac kolory kabli ktore do niej dochodza a w zwiazku z tym odszukac te kabelki przy kostkach w ECU.No i informacja,do ktorej kostki przy ECU te kabelki sa podlaczone.Podepne sie i zamontuje normalne zlacze,innego wyjscia nie widze.Tak wiec jesli jest ktos,kto ma autko z koncernu VW z silnikiem 1.9TDi 110KM,prosze o POMOC,jesli to mozliwe,zdjecia ECU i zaznaczenie ktore to przewody bądź sam opis.Inaczej tylko pociać auto i na zlom a tego nie chciałbym.Moj mail sowa_sowa2000@wp.pl ,lub fotki na forum.Dziekuje!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
z rozmowy wiem ze komp ma kostke podwojna (dwuwtykowa) a nie jak w mk3 jendowtykowa
[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 12:17 am ]
a silnik o ile mnie pamiec nie myli to ASV
[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 12:17 am ]
a silnik o ile mnie pamiec nie myli to ASV
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
double-d pisze:przy ECU to chyba kostka 16 pinowa
interfejs VAG masz tu:
[url=http://images20.fotosik.pl/357/106a9dbf7540f32bm.gif]Obrazek[/URL]
ale przy kompie są chyba inne kolory , to chyba powinno ci pomóc:
[url=http://images21.fotosik.pl/302/0ba28223112f6cecm.gif]Obrazek[/URL]
Dziekuje,z tej wiedzy na pewno skorzystam.To bardzo cenne informacje.Silnik zapewne ASV choc glowy nie dam bo nie wiem gdzie to sprawdzic.Ktos na wlasna reke zrobil wiazki i tak paskudnie ze wygladaja jak tandetna prowizorka.Postaram sie poszukac moze na allegro takiego gniazda OBD2 albo kupie gdzies na szrocie.No coz,niebawem dowiem sie co boli mojego golfa.Adamm dziekuje za rozmowe,jestem w trakcie odrabiania zadania domowego,jak widzisz...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
chyba sie nie zrozumielismyjak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
Adamm pisze:chyba sie nie zrozumielismyjak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym
Adamm,wiem ze pisales o ECU .Ale zeby podpiac sie vag-iem pod nieistniejaca kostke OBD2 musze ja najpierw "stworzyc".W zwiazku z tym,poprowadze kable od ECU do zakupionej kostki OBD2 i dzieki temu bedzie mozna podpiac sie i sprawdzic co tam jest namieszane.
Schemat złącza diag.+ECU
mam ten sam problem co kolega wiec odgrzewam kotleta,bo najważniejszy 2 link juz wygasł;/
pomoże ktoś?
pomoże ktoś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości