Strona 1 z 1
VW Caddy sam wchodzi na pełne obroty
: śr maja 16, 2007 16:13
autor: wojtekNL
Witam, mam taki problem
Jakiś rok temu siadła mi turbina i auto weszło samo na pełne obroty(zassało olej) ,
zrobiłem go ale co jakiś czas (3 - 4 miesiące) jadąc powoli zaczyna szarpać autem,
wciskam sprzęgło (na jałowym ok) ale jak tylko nacisne gaz --- wchodzi sam na full obroty
CO jest grane???
VW Caddy 1.9Tdi AHU 90Km
: śr maja 16, 2007 16:21
autor: Adamm
z pompa wtryskowa wszystko ok?
: śr maja 16, 2007 16:46
autor: wojtekNL
Tak pompa jest dobra
Re: Duży problem
: śr maja 16, 2007 17:21
autor: RobertP
wojtekNL pisze:Witam, mam taki problem
Jakiś rok temu siadła mi turbina i auto weszło samo na pełne obroty(zassało olej) ,
zrobiłem go ale co jakiś czas (3 - 4 miesiące) jadąc powoli zaczyna szarpać autem,
wciskam sprzęgło (na jałowym ok) ale jak tylko nacisne gaz --- wchodzi sam na full obroty
CO jest grane???
VW Caddy 1.9Tdi AHU 90Km
po 1 bardzo proszę popraw temat bo nikomu nie chce sie wchodzić
w taki temacik jak nie wiadomo o co autor pyta lub w czym ma ten duży problem
po 2 z tym szarpaniem to sprawdź problem po stronie nastawnika tzn. na początek
odłącz wtyczkę od predkościomierza, jak szarpanie ustąpi to zgłoś się do
Adamma
ale z tymi full obrotami to jedź gdzieś na VAGa i podepnij do kompa bo jest to bardzo niepokojące
czy olej turbina dalej bierze ?
: śr maja 16, 2007 18:00
autor: Adamm
a po robieniu turbo czysciles caly dolot z Oleju?
moze tez lapac obroty przez glupiejacy nastawnik
: śr maja 16, 2007 18:02
autor: wojtekNL
On szarpie tylko tylko przed wejśćiem na full obroty
to wygląda tak
zaczyna szarpać - wciskam sprzęgło i przestaje sie dusić - dodaje gazu(na sprzęgle i wchodzi na full
a vaga podepne dzisiaj wieczorem to zobacze co pokaże
[ Dodano: 16 Maj 2007 18:09 ]
Czyściłem , tylko nie wiem czy intercooler dobrze wydmuchałem
a może olej zbiera się w intercoolerze ??
a oleju bierze ok. 1,5l na 15000
: śr maja 16, 2007 21:23
autor: RobertP
wojtekNL pisze:On szarpie tylko tylko przed wejśćiem na full obroty
no właśnie coś to wygląda na ten nastawnik
co do oleju to nie ma jeszcze tragedii wychodzi 100ml na 1000km
może tyle to przez uszczelniacze zaworów znika olej