Ustawianie kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ds1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 16, 2007 13:22
Lokalizacja: Polska

Ustawianie kąta wtrysku

Post autor: ds1988 » śr maja 16, 2007 13:35

Mam golfa IV ARL 150PS i podłączyłem VWToola i w Basic Settings, GRUPA 000 w drugiej ramce wyszło mi 114, czyli o ile się nie myle to kąt wtrysku wynosi 114. Może mi ktoś napisać jaka powinna być prawidłowa wartość w tym silniku, zaznaczam że pomiary były wykonywane na zimnym silniku na biegu jałowym (na luzie). Z góry dzięki



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » śr maja 16, 2007 18:58

jaki kąt ??! przecież to pedek
co najwyzej mozna ustawic poczatek tloczenia kanal 004 ostatnia pozycja wartosc 0 ( blok wartosci mierzonych)


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

ds1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 16, 2007 13:22
Lokalizacja: Polska

Post autor: ds1988 » śr maja 16, 2007 20:39

No bo zmienili mi rozrząd i autko zaczęło strasznie szarpać i kopcić na biało i czarno, wyczytałem na jakimś forum że to problem z kątem wtrysku (początkiem wtrysku), a jak sprawdzić czy pasek nie jest przestawiony o ząbek lub dwa??



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » czw maja 17, 2007 18:40

czy stac cię na remont silnika??
zawieź ten sprzęt do fachowców a nie partaczy
ja swoj rozrząd wymieniłem w ASO ale ja mam duży rabat tam, chociaż mogłem sam ale mi się nie opłacało bo dostałem 2 lata gwarancji w zaprzyjaźnionym ASO.
Nie mam z nim najmniejszych problemów a mam 150koników i będe sięgał po więcej.
Silnik trzyma wartości wręcz książkowe. Nie wiem skąd jesteś wiec nie mogę ci zaproponowac dobrego warsztatu.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » wt cze 05, 2007 18:18

inspire pisze:jaki kąt ??! przecież to pedek
Tak się podepnę pod temat :chytry: Muszę wymienić pompe wody, jest ona założona na pasku rozrządu i tu moje pytanie: czy po tej wymianie trzeba coś ustawiać? Jakiś wyprzedzenie, kąt czy cokolwiek? Silnik AJM na PD-kach.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » wt cze 05, 2007 20:08

w silnikach pd nie ma ustawien kątów


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » wt cze 05, 2007 20:46

Czyli wyciągam starą pompę, wkładam nową i wszystko gra?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości