Strona 1 z 2

problem z mocą w tdi AGR

: wt maja 15, 2007 18:31
autor: mateusziv
Witam mam na imię Zbyszek. :kufel: :kufel:

Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min. ](*,) ](*,)

Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?


pozdrowionka :kufel: :kufel:

: wt maja 15, 2007 18:43
autor: damcio151
mateusziv pisze:Witam mam na imię Zbyszek. :kufel: :kufel:

Mam problem z golfikiem 4 TDI silnik AGR mianowicie samochód nie ma" kopa" turbo gwiżdże nie kopci a maluchy jeżdżą szybciej (maksymalnie na prostej 140km/h).Na biegach od 3 do 5 ledwo obroty dochodzą do 3500obr/min. ](*,) ](*,)

Mial ktos z Was taki lub podobny przypadek ? moze jakies pomysly ?


pozdrowionka :kufel: :kufel:
najlepiej podłączyć się pod VAG-com , może to być przepływka , kierownice turbo , n75 itp , jeżeli na większych obr zamula.....

: wt maja 15, 2007 18:47
autor: pioottr
AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią, miałem niedawno ten sam problem i to był przepływomierz, zbadaj vagiem. Możesz tez przeczyścić n75. :pub: :pub:

: wt maja 15, 2007 18:51
autor: damcio151
pioottr pisze:AGR nie ma turbiny ze zmienną geometrią,
Myślałem , że MKIV to ma :P , ale dzięki za info :pub:

: wt maja 15, 2007 22:56
autor: Wujek Sibula
może też być nieszczelny dolot, ja tak miałem

: śr maja 16, 2007 07:44
autor: AndrzejOsz
Witam
ja miałem "mam" podobną sytuacje. Auto od wczoraj u mechanika, pół dnia nie mogl wykręcic turbo bo sruby sie pozapiekały a potem czyms tam turbinę smarował zeby ją odkręcic. Okazało się ze zapieczone zaj.....ście kierownice. Zobaczymy jaki efekt bedzie po wyczyszczeniu turbo. Mam nadzieje ze pomoże to czyszczenie i nie wyjdzie po drodze jakis zawór jeszcze. Turbo podobno w niezlej kondycji wg mechanika.

problem z mocą w tdi AGR

: czw maja 17, 2007 15:28
autor: mcmichal20
Również mam AGR, jesli masz auto zamulone od poczatku do końca to sprawdz na początek: przeplywomierz, zawór N75 i jego przewody, a potem także turbine

[ Dodano: 17 Maj 2007 15:32 ]
A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri

: czw maja 17, 2007 15:43
autor: Adamm
mcmichal20 pisze:A jeszcze tak dla informacji o turbinie to kolega powyzej w bład wprowadza z kierownicami bo AGR nie posiada turba o zimennej geometri
_________


tylko jak widac kolega ma ASV a tam juz sa kierownice

: pt cze 26, 2009 07:19
autor: dawid dr
mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie

: pt cze 26, 2009 07:27
autor: damcio151
dawid dr pisze:mam Golfa 4 1,9TDI 130KM wczoraj jechałem wieczorem i bez problemu miał kopa a dziś rano jechałem i nie chciał sie wkrecać na obroty i zero mocy tak jakbym jechał maluchem może coś doradzicie
kopci ? miga kontrolka od świec cały czas ? podaj więcej szczegółów

: pt cze 26, 2009 07:49
autor: pawel99
Kolego też mam AGR i przerabiałem podobny problem z mocą. Stawiam na N 75 albo przewód sparciały idący do turbiny. Wstawienie nowego N rozwiązało sprawę.

: pt cze 26, 2009 17:57
autor: dawid dr
podpiąłem pod kompa i padł przepływomierz ale mam inny problem teraz jak jest na biegu jałowym to słychać takie stukanie a jak wcisnę sprzęgło to jest cisza

: sob cze 27, 2009 19:35
autor: hijacker4
kolego chyba dwumas albo łożysko powoli siada...

: ndz cze 28, 2009 00:55
autor: dawid dr
Oby bo mechanik mi powiedział ze moze kosztować od 1000zł do 2000zł