Jak podnieść moc w TDI bez wirusa.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak podnieść moc w TDI bez wirusa.

Post autor: szatanek » pn maja 14, 2007 20:57

Witam, panowie mam pytanie czy w TDI AFN jest jakiś sposób aby nawet nieznacznie podnieść moc silnika, nie mówie tutaj o jakichś chipach czy boxach, poprostu czy w jakiś sposób mechaniczny lub inaczej bez ingerencji w seryjny sterownik mozna podnieść moc tego silnika, a moze ktoś coś sam kombinował we własnym zakresie i ma jakies doświadczenia w tym temacie? Jak coś wiecie to piszcie, pzdr.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn maja 14, 2007 21:46

Możesz mu założyć opornik ( ale odradzam troche ryzykowna zabawa)
Zatankuj sie na Bp jakies ultimate i cos tam mocy przybedzie :D


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn maja 14, 2007 21:52

Pewnie można..Większe turbo,wtryski,wydech i takie tam...Ale bez dopasowania programu taki i tak lipa bedzie :crazy:



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » wt maja 15, 2007 08:35

marcin999 pisze:Możesz mu założyć opornik ( ale odradzam troche ryzykowna zabawa)
ze co prosze? :bajer:
marcin999 pisze:Zatankuj sie na Bp jakies ultimate i cos tam mocy przybedzie
:grin:

Mozna tez rozwiecic cylindry...ale nie polecam.i tak jak pisal bongo, pewnie wieksza turbinka, wtryski, moze pompa i walek....Generalnie poprzez czesci mechaniczne za bardzo to nie zdzialasz.Musi byc program.Mechanika daje tylko wieksze pole do popisu :P


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 15, 2007 08:56

zrob przelot i zaslep/wyczysc egr ;)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt maja 15, 2007 10:40

No właśnie czekam na jakąś wolną chwilę i biorę sie za szyszczenie EGR-u, turbinki i kolektore ssącego, bo jak zobaczyłem na fotkach jak moze kolektor być zabity sadzą to az sie przestraszyłem, bo to tak jak z kominem w domu jak zawalony sadzą to nie chce sie w piecu palić :) i nic dziwnego ze silniki sie tak mulą i palą litr więcej hehe. njpierw wszystko sobie poprzeczyszczam, egr-a nie bede zaślepiał, jakoś wole go no co 60 tyś przeczyścic niz zaślepic, tez pomyśle nad katem czy da sie go jakos wyczyscic czy go wywalić, bo jak pisał TomTDI nie ma nic za darmo, zaslepienie egr-a zmienia troszkę prace silnika na wolnych obr., a wywalenie kata ją podgłaśnia .



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt maja 15, 2007 11:00

nie bedzie glosniej


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt maja 15, 2007 12:45

Jezeli masz zamulony silnik, to oczywiscie czyszczenie pomoze, ale jezeli silnik nie jest zamulony to czyszczenie nie pomoze nic lub pomoze w nieodczuwalny sposob. TDI jest kontrolowane przez ECU, wiec bez ingerencji w elektronike (opornik to tez ingerencja w elektronike) nie zmienisz mocy krecac jakimis srubkami itp... Jezeli chcesz zwiekszyc moc bez ingerencji w elektronike, to zamien sie samochodami z kims kto ma TD - i po problemie;)

[ Dodano: 15 Maj 2007 12:47 ]
szatanek pisze:a wywalenie kata ją podgłaśnia
Zamiast kata mozesz wstawic tak samo wygladajacy tlumik - bedzie ciszej:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 15, 2007 13:05

szatanek pisze:czy w jakiś sposób mechaniczny lub inaczej bez ingerencji w seryjny sterownik mozna podnieść moc tego silnika
nie można efektywnie zwiększyc mocy, gdyż paliwa i powietrza będzie tyle ile sterownik ma zapisane w programie
szatanek pisze:nie mówie tutaj o jakichś chipach czy boxach
skoro nie oszukasz ECU to możesz
wyczyścić przepływke, założyć nowy filtr powietrza
zaślepić EGR i załozyć kolektor ssący z AWX-a (silnik wzdłuzny 130KM PD)
zamontowac większy intercooler z przodu auta tzw. FMIC i dorobić nowe orurowanie
zainstalować turbinę z AWX - nie puchnie tak na górze

mocy z tego może przybędzie niewiele (może 5-10KM) ale bedzie baza do chiptuningu



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt maja 15, 2007 15:27

To to ja wiem ze bez ingerencji w elektronike nic za bardzo nie zwojuje , a np takim TD jest jakies pole do popisu jeśli chodzi o osiągi ??



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt maja 15, 2007 16:24

szatanek pisze:a np takim TD jest jakies pole do popisu jeśli chodzi o osiągi
a jest, poszukaj tu, jest na ten temat baaaaardzo duzo:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości