Sprzeglo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Blondyn85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: czw lut 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Zywiec
Kontakt:

Sprzeglo

Post autor: Blondyn85 » pn maja 14, 2007 18:50

Witam mam takie pytanie czy w MK3 TDI 66KW jest regulacja sprzegla czy samo sie reguluje?? Dzieki pozdro


Gofer sprzedany :(( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94667

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » pn maja 14, 2007 19:05

samoregulujący pedał sprzegła jest ;)



Awatar użytkownika
Blondyn85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: czw lut 22, 2007 21:35
Lokalizacja: Zywiec
Kontakt:

Post autor: Blondyn85 » pn maja 14, 2007 19:40

Aha tzn ze nie da sie go regulowac i jak bierze wyskoko to moze sie konczyc ?? A ile kosztuje nowe moze ktos ma jakies doscia lub cos?? pozdro


Gofer sprzedany :(( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94667

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 03, 2007 15:59

Tak jeśli bierze wysoko to nie ma co kombinować bo zepsujesz bardziej . Samo regulator działa wtedy gdy masz luz na pedale i ci spada , wtedy zębatka sama ustawia naciąg ;) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr paź 03, 2007 17:26

Ile kasy trzeba dac za sprzegiełko do 1z ?
I ile kosztuje przełozenie , moze ktos niedawno wymieniał.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 03, 2007 17:38

twardy pisze:Ile kasy trzeba dac za sprzegiełko do 1z ?
I ile kosztuje przełozenie , moze ktos niedawno wymieniał.
kpl sachsa kosztuje w IC ok 550 zl (bez znizek)
wymiana od 200 do ok 400 zl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr paź 03, 2007 20:16

Adamm pisze: kpl sachsa kosztuje w IC ok 550 zl (bez znizek)
wymiana od 200 do ok 400 zl
_________________
Dzięki , :pub:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr paź 03, 2007 21:01

ja dwa tyg temu wymieniałem u siebie, założyłem LUK-a 440zł wymiana 150zł
Polecane sa jeszcze Sachs i Valeo, org było u mnie Valeo.
Poszukaj w kilku sklepach bo ceny sa bardzo różne.
Objawy miałem takie: bardzo niskie, na jałowym pulsowanie, a ostatnio ślizganie
Teraz to całkiem inna jazda


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr paź 03, 2007 22:37

No za sprzęgło troche zapłacisz ale za robocizne niekoniecznie . jesli sie znasz i wiesz co i jak to sam wymienisz . Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 03, 2007 23:35

marecki_vitor pisze:No za sprzęgło troche zapłacisz ale za robocizne niekoniecznie . jesli sie znasz i wiesz co i jak to sam wymienisz . Pozdrawiam
i jesli ma warunki


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » czw paź 04, 2007 11:36

O warunkach nie piszę bo to podstawa i jeśli tego nie ma to nawet bym się za to nie zabierał . Pozdroo



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » czw paź 04, 2007 12:35

Chciałem dodadać że niedaj się namówić na wymianę częściowo tylko od razu wymieniaj kpl tzn tarcza docisk i łozysko!!!!!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 04, 2007 12:41

Maciuś01 pisze:Chciałem dodadać że niedaj się namówić na wymianę częściowo tylko od razu wymieniaj kpl tzn tarcza docisk i łozysko!!!!!
dokladnie

szkoda potem placic znow za wymiane i rozbieranie a koszt kpl niewiele wiekszy od poszczegolnych rzeczy
Ostatnio zmieniony czw paź 04, 2007 12:41 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw paź 04, 2007 17:49

Może sam dałbym rade wymienić (przy pomocy kumpli i kilku browarków napewno :grin: )
ale nie mam gdzie i kiedy . Jeśli bedę wymieniał to cały komplet.
Na razie jeszcze jeżdzi sie normalnie ale jak właczę opornik to czasem sa uślizgi.
dzieki za wyłożenie tematu , pozdrawiam. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości