Strona 1 z 2

Zabezpieczenie w TDI '96 i w MK4 '99

: pt maja 11, 2007 22:07
autor: marek29
Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek

: pt maja 11, 2007 22:19
autor: damcio151
marek29 pisze:Witam
Temat prosty (dla Was),który kabel przeciąć w MK3 kombi Tdi 96R (90ps) w celu założenia "tzw. odcięcia zapłonu".Ja mam starego grzechota i tam sprawa jest prosta..........Znajomy kupił w/w auto i prosił o jakieś proste zabezpieczenie.Nie chcę experymentować z prostego powodu: Po nieudanej próbie odpalenia auto nie może wejść w tryb awaryjny-reset kompa (ale ma normalnie kręcić).
Możecie mi podać jakąś "stałą" receptę?
Pzdrawiam
Marek
kabelek od zaworku n108 na pompie wtryskowej ........ z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego

pozdrawiam

: sob maja 12, 2007 09:55
autor: marek29
damcio151 pisze:z pompy wystaje jeden kabelek , przyczepiony jest na konektorek chyba i tam się wepnij w niego
Czyli zasada jak w mechanicznej pompie (elektrozawór).
Ok. myślałem że to idzie w całej wiązce,ale jak mówisz że jest osobny kabel to sobie poradzę.

: sob maja 12, 2007 10:38
autor: Corvax
odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.

: sob maja 12, 2007 13:53
autor: damcio151
Corvax pisze:odcinanie tego kabelka moim zdaniem jest bez sensu, chyba że ma to służyć dobremu samopoczuciu własciciela.
dlaczego bez sensu :?: nikomu nie będzie się chciało otwierać maski i podłączać na krótko zaworek.....Bez tego autko nie odpali :) ( ale to wiesz :) )

: sob maja 12, 2007 14:42
autor: dziechu
damcio151 pisze:nikomu nie będzie się chciało otwierać maski
Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:) Juz znacznie bezpieczniej jest wyciagac tlok;)

: sob maja 12, 2007 14:51
autor: damcio151
Jednak moze ktoremus zlodziejowi bedzie sie chcialo:)
im więcej zabezpieczeń tym lepiej :) , niby taki kabelek , ale jakiś laik będzie chciał auto ukraść i nie będzie wiedział dlaczego auto nie odpala :)
dziechu, Corvax, wiecie może jak odłączyć ECU ( tak jak N108 ) ?? który kabelek przeciąć i czy jest sens ??

: sob maja 12, 2007 23:03
autor: Corvax
nie powiem Ci który kabelek, chyba że po poniedzialku, bo wtedy zakladam nowy alarm, a co do odciecia N108, to pierwszą rzecza jaką zrobi złodziej to podepnie go na krótko - tymbardziej że golfo po 96 ma immo i tak czy inaczej bedzie musiał podnieśc maskę

: ndz maja 13, 2007 00:10
autor: dziechu
damcio151 pisze:który kabelek przeciąć
Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.

: ndz maja 13, 2007 08:42
autor: damcio151
dziechu pisze:Mozesz po prostu wyciagac przekaznik ECU.
przekaźnika wyciągać nie będę :wink: , ale dzięki dziechu :pub:

: ndz maja 13, 2007 10:42
autor: dziechu
damcio151 pisze:przekaźnika wyciągać nie będę
To pociagnij sobie wylacznik od ceki przekaznika, po wylaczeniu przekaznik nie bedzie wlaczal ECU i silnik nie da sie uruchomic. Takie polaczenie bedzie trudne do zlokalizowania przez zlodzieja, nawet 'specjaliste':)

[ Dodano: 13 Maj 2007 10:42 ]
od CEWKI oczywiscie:)

: ndz maja 13, 2007 22:19
autor: marek29
Który przekaźnik odłacza napięcie od ECU?
Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów?

: ndz maja 13, 2007 23:02
autor: Tajny
Witam, i ja przyłącze sie do pytania kolegi marek29,

: pn maja 14, 2007 14:58
autor: dziechu
marek29 pisze:Czy po próbie odpalenia komp nie zarejestruje błędów
Nie, bo ECU nie bedzie zasilane. Nie pamietam oznaczenia przekaznika, poszukaj, ale to przekaznik w gornym rzedzie, drugi albo trzeci od lewej.