szarpanie podczas przyspieszania :/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

szarpanie podczas przyspieszania :/

Post autor: elvisPSE » pt maja 11, 2007 20:57

Przede wszystkim witam wszystkich,jestem tu nowy:)
Słuchajcie-mam problem z moim mk3 1.9 tdi 90KM. Podczas przyspieszania (głównie szybkiego) auto poszaruje sobie czasem,ale nie zawsze,nie wiem od czego to zalezy, ale zauwazylem ze na paliwie gorszej jakosci jest jakby lepiej :|to juz calkiem dziwne,ale to moze zbieg okolicznosci. Dzieje sie tak w zakresie od 2000-3000 obr/min, chociaz kiedys przy stałej predkosci na trasie zrobil to samo. Moze to jest wina nastawnika,nie wiem.Zauwazylem tez, ze szarpniecia sa czasem słabsze, a czasem wydaje mi sie ze ktos mi wjechal w ZAD:/
Pomozcie koledzy, bo chce w koncu mu porzadnie depnac i troche go przedmuchac, a teraz troche sie tego obawiam, AHA- na kompie nie wykryło zadnych błedów.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 12, 2007 01:08

odepnij kostke predkosciomierza ze skrzyni biegow i sie przejedz, sprawdzis w ten sposob czy to nastawnik.

po odpieciu nie bedzie wskazywal predkosci ale powinien przestac szarpac,

jak cos zapraszam na gg lub bezposrednio tel :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 12, 2007 13:56

Adamm pisze:odepnij kostke predkosciomierza ze skrzyni biegow i sie przejedz, sprawdzis w ten sposob czy to nastawnik.

po odpieciu nie bedzie wskazywal predkosci ale powinien przestac szarpac,

jak cos zapraszam na gg lub bezposrednio tel :)
a jak to nie pomoże , to pukaj we wtrysk sterujący ( na 3 cylindrze ,z kabelkiem )przy 2000-3000 obr .



sp3rat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 23:53
Lokalizacja: Śrem

Post autor: sp3rat » ndz maja 13, 2007 22:51

Witaj
A co z tym 3 wtryskiem. Dlaczego trzeba pukać? Co tam się dzieje złego?
Ja mam podobny przypadek. Nastawnik był już czyszczony i nic nie pomogło.
Jurek



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pn maja 14, 2007 08:17

a może bąbelki w paliwie :grin:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 14, 2007 14:14

sp3rat pisze:Witaj
A co z tym 3 wtryskiem. Dlaczego trzeba pukać? Co tam się dzieje złego?
Ja mam podobny przypadek. Nastawnik był już czyszczony i nic nie pomogło.
Jurek
w 3 wtrysku jest czujnik położenia iglicy ..... jeżeli jest popsuty , to silnik będzie strasznie szarpał ... Niestety trzeba zmieniać cały wtrysk :( sam czujnik jest niewymienialny



elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » pn maja 14, 2007 18:13

Sorry, ze dopiero teraz sie odzywam.Nie odpiąłem jeszcze kostki od predkosciomierza,z tym wstryskiem tez jeszcze nie sprawdzalem,ale sluchajcie-zalalem pełen zbiornik paliwem troche gorszej jakosci i jest o wiele lepiej. Kolega mi mowil ze takie paliwa i opał są gęstrze i dlatego moze nie szarpac. To wydaje mi sie bezsensu- co o tym myslicie?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 14, 2007 19:38

elvisPSE pisze:zalalem pełen zbiornik paliwem
a wcześniej ile miałeś tego paliwa :?: , może łapał lewe powietrze jak mało paliwka było...
elvisPSE pisze:Kolega mi mowil ze takie paliwa i opał są gęstrze i dlatego moze nie szarpac.
wg. mnie bzdura



elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » pn maja 14, 2007 21:07

Paliwka zawsze mam minimum 5 litrów, ale dobra-temat niewazny z tym paliwem bo jednak szarpnał przed chwilą,jutro odłacze ta kostke bo dzisiaj juz za pozno.Mam nadzieje ze sie cos wyjasni. Dam znac co i jak, Pozdro



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt maja 15, 2007 20:44

jak jeździłem na roślinnym to też mniej szarpał, ale jak wyczyściłem nastawnik to jest luxus



elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » wt maja 15, 2007 21:33

Zrobilem test z odpieciem kostki predkoscimierza,więc powiem szczerze, że jest kolosalna różnica, auto szarpło tylko raz i prawie niewyczuwalnie,ale czy tak może być? Mam jeszcze jedno pytanko do kolegów fachowców- czy moge tak jeździc z odpiętą kostką przez np. tydzien,żeby sie dokładnie się upewnić i czy nie ma to wpływu na spalanie lub inne sprawy...? Z góry dzięki



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt maja 15, 2007 21:41

elvisPSE, spalanie napewno nie będzie takie jak powinno być przy dobrym nastawniku



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt maja 15, 2007 22:40

elvisPSE pisze:Zrobilem test z odpieciem kostki predkoscimierza,więc powiem szczerze, że jest kolosalna różnica, auto szarpło tylko raz i prawie niewyczuwalnie,ale czy tak może być? Mam jeszcze jedno pytanko do kolegów fachowców- czy moge tak jeździc z odpiętą kostką przez np. tydzien,żeby sie dokładnie się upewnić i czy nie ma to wpływu na spalanie lub inne sprawy...? Z góry dzięki

mozesz ale nie zadlugo, jesli nie bedzie szarpalo to zrob nastawnik i bedzie cacy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr maja 16, 2007 10:54

Ja miałem podobną sytuacje szarpało przy przyspieszaniu.
Okazało się że kieronice turbiny śa całkowicie zapieczone po czyszczeniu już bylo OK


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości