usterka zlokalizowana-chyba przepływka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
usterka zlokalizowana-chyba przepływka
często była już mowa o stratach mocy, trybach awaryjnych i innych sztuczkach. U mnie było a w sumie nadal jest podobnie tylko z mniejszą częstotliwościa, i na wysokich obrotach i wysokich prędkościach, jak już wspominałem w innych postach mam falowanie mocy na czwartym i piątym biegu, na czwartym od około 3500-4000obr na piątym od 3500, prędkośc rośnie do 160 i ciężko ruszyć dalej chodźby do 170. Wymiana filtrów i płunów nic nie dała, środek STP do czyśzczenia wtrysków tez nie, zabrałem sie za wężyki N75, wymienione i ytez nić, no to za sam N75, przeczyściłem i teraz ładnie cyka równomiernie, ale nie rozwiązało problemu
no to przepływomierz poszedł w ruch, przy testach jazdy z odpięta wtyczką od przepływki zauważyłem spadek mocy do zwykłego D (normalne), nie dało rady przekroczyć 2200obr i 80km/h, ale przy delikatnym gazie dosłownie centymetr auto ciągnie, po dodaniu gazu coś go blokuje, i tu właśnie brak przepływki( odpięty przewód-nie daje info do kompa i przy większym gazie odcina dawke paliwa(ja to tak rozumiem0) ), mało gazu to wystarczy mało powietrza i auto jakos idzie.
Po wyczyszczeniu przepływki i o wiele lepiej, nie ma tego falowania mocy na czwartym biegu jedynie na piątym, silnik ciągnie na 4 do 4200obr przy zmianie na 5 na blacie już ok 160km/h i 3500obr i przy pełnym gazie auto coś blokuje, jesli troche ujmne to czuj że chce iśc ale nie może, w sumie to lepiej chodzi prz 75% gazu na piątym biegu niz gaz w deche. takie same objawy przed czyśzczeniem i przy odcietj przepływce.
Diagnozy dynamicznej nie mam u kogo zrobić, jak znjde to zrobie. Ale stawiam na przepływke,zobaczymy jak bedzie po czyszczeniu dolotu.
co wy na to ?? ma ktoś podobne objawy albo miał?
no to przepływomierz poszedł w ruch, przy testach jazdy z odpięta wtyczką od przepływki zauważyłem spadek mocy do zwykłego D (normalne), nie dało rady przekroczyć 2200obr i 80km/h, ale przy delikatnym gazie dosłownie centymetr auto ciągnie, po dodaniu gazu coś go blokuje, i tu właśnie brak przepływki( odpięty przewód-nie daje info do kompa i przy większym gazie odcina dawke paliwa(ja to tak rozumiem0) ), mało gazu to wystarczy mało powietrza i auto jakos idzie.
Po wyczyszczeniu przepływki i o wiele lepiej, nie ma tego falowania mocy na czwartym biegu jedynie na piątym, silnik ciągnie na 4 do 4200obr przy zmianie na 5 na blacie już ok 160km/h i 3500obr i przy pełnym gazie auto coś blokuje, jesli troche ujmne to czuj że chce iśc ale nie może, w sumie to lepiej chodzi prz 75% gazu na piątym biegu niz gaz w deche. takie same objawy przed czyśzczeniem i przy odcietj przepływce.
Diagnozy dynamicznej nie mam u kogo zrobić, jak znjde to zrobie. Ale stawiam na przepływke,zobaczymy jak bedzie po czyszczeniu dolotu.
co wy na to ?? ma ktoś podobne objawy albo miał?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lut 02, 2007 09:05
- Lokalizacja: Malbork/Bydgoszcz
- Kontakt:
janek822, ja bym na twoim miejscu najpierw sprobowal n75 przelozyc na chwile od kogos kto nie ma takich problemow, moim zdaniem to jednak n75, mogla sie w srodku sprezynka przelamac czy cos takiego. Ewentualnie jak masz za duzo $ to kup nowy n75 koszt 160 zl zawsze to mniej niz mialbys nowe sprzeglo kupowac.
a moze masz tak jak u mnie, wyczyscilem n75 i wszystko chodzilo pieknie a po 2ch dniach to samo, wiec doszedlam do wniosku ze to n75 sie zawiesza czy cos w tym stylu. u mnie jedna z dysz chyba sie zapycha
a moze masz tak jak u mnie, wyczyscilem n75 i wszystko chodzilo pieknie a po 2ch dniach to samo, wiec doszedlam do wniosku ze to n75 sie zawiesza czy cos w tym stylu. u mnie jedna z dysz chyba sie zapycha
[color=red][b].::V W i a t e r::.[/b][/color]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1070557#1070557]Mój Pasek B4 tdi GT![/url]
[b]Krzyżackie Me Serce[/b]
[url=http://img87.imageshack.us/my.php?image=pasekb4am5.jpg][img]http://img87.imageshack.us/img87/2050/pasekb4am5.th.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1070557#1070557]Mój Pasek B4 tdi GT![/url]
[b]Krzyżackie Me Serce[/b]
[url=http://img87.imageshack.us/my.php?image=pasekb4am5.jpg][img]http://img87.imageshack.us/img87/2050/pasekb4am5.th.jpg[/img][/url]
no wlasnie skladam pomalu kase na kabel.janek822 pisze:a robiłes diagnoze dynamiczną?
mam znajomego w motoryzacyjnym.sprobuje do niego zagadac.... czy musialbymn pozyczyc przeplywke i n75 mam rozumiec?janek822 pisze:bo ze sklepu to raczej nie przejdzie
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
najczęstrze przyczyny awari tego typu. no jescze przewody, a później dochodzi turbinaolek256 pisze:czy musialbymn pozyczyc przeplywke i n75 mam rozumiec?
zawór rozbierałem i czyściłem wszystko w środku jest ok, troche syfu było, wcześniej cyknął co jakiś czas ostatnio prawie zamarł a po wyczyszczeniu to chodzi pięknie ale czy dobry tego na 100% nie wiem.vwiater pisze:mogla sie w srodku sprezynka przelamac czy cos takiego
też mam powoli do wymiany bo bardzo nisko bierzevwiater pisze:niz mialbys nowe sprzeglo kupowac
w tym problem że nie mam od kogo a nikt obcy nie będzie swoich części wymontowywał.vwiater pisze:sprobowal n75 przelozyc na chwile od kogos
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości