usterka zlokalizowana-chyba przepływka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

usterka zlokalizowana-chyba przepływka

Post autor: janek822 » pt maja 11, 2007 08:38

często była już mowa o stratach mocy, trybach awaryjnych i innych sztuczkach. U mnie było a w sumie nadal jest podobnie tylko z mniejszą częstotliwościa, i na wysokich obrotach i wysokich prędkościach, jak już wspominałem w innych postach mam falowanie mocy na czwartym i piątym biegu, na czwartym od około 3500-4000obr na piątym od 3500, prędkośc rośnie do 160 i ciężko ruszyć dalej chodźby do 170. Wymiana filtrów i płunów nic nie dała, środek STP do czyśzczenia wtrysków tez nie, zabrałem sie za wężyki N75, wymienione i ytez nić, no to za sam N75, przeczyściłem i teraz ładnie cyka równomiernie, ale nie rozwiązało problemu
no to przepływomierz poszedł w ruch, przy testach jazdy z odpięta wtyczką od przepływki zauważyłem spadek mocy do zwykłego D (normalne), nie dało rady przekroczyć 2200obr i 80km/h, ale przy delikatnym gazie dosłownie centymetr auto ciągnie, po dodaniu gazu coś go blokuje, i tu właśnie brak przepływki( odpięty przewód-nie daje info do kompa i przy większym gazie odcina dawke paliwa(ja to tak rozumiem0) ), mało gazu to wystarczy mało powietrza i auto jakos idzie.
Po wyczyszczeniu przepływki i o wiele lepiej, nie ma tego falowania mocy na czwartym biegu jedynie na piątym, silnik ciągnie na 4 do 4200obr przy zmianie na 5 na blacie już ok 160km/h i 3500obr i przy pełnym gazie auto coś blokuje, jesli troche ujmne to czuj że chce iśc ale nie może, w sumie to lepiej chodzi prz 75% gazu na piątym biegu niz gaz w deche. takie same objawy przed czyśzczeniem i przy odcietj przepływce.
Diagnozy dynamicznej nie mam u kogo zrobić, jak znjde to zrobie. Ale stawiam na przepływke,zobaczymy jak bedzie po czyszczeniu dolotu.
co wy na to ?? ma ktoś podobne objawy albo miał?



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt maja 11, 2007 08:51

janek822 pisze:ma ktoś podobne objawy
patrz punkt 2
i tez nie moge sobie z tym poradzic....


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pt maja 11, 2007 09:12

a robiłes diagnoze dynamiczną? dobrze by było od kogoś pozyczys przepływke czy N75 i wypróbować bo ze sklepu to raczej nie przejdzie takie zyczanie.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

vwiater1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 02, 2007 09:05
Lokalizacja: Malbork/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: vwiater1 » pt maja 11, 2007 09:16

janek822, ja bym na twoim miejscu najpierw sprobowal n75 przelozyc na chwile od kogos kto nie ma takich problemow, moim zdaniem to jednak n75, mogla sie w srodku sprezynka przelamac czy cos takiego. Ewentualnie jak masz za duzo $ to kup nowy n75 koszt 160 zl zawsze to mniej niz mialbys nowe sprzeglo kupowac.
a moze masz tak jak u mnie, wyczyscilem n75 i wszystko chodzilo pieknie a po 2ch dniach to samo, wiec doszedlam do wniosku ze to n75 sie zawiesza czy cos w tym stylu. u mnie jedna z dysz chyba sie zapycha


[color=red][b].::V W i a t e r::.[/b][/color]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1070557#1070557]Mój Pasek B4 tdi GT![/url]
[b]Krzyżackie Me Serce[/b]
[url=http://img87.imageshack.us/my.php?image=pasekb4am5.jpg][img]http://img87.imageshack.us/img87/2050/pasekb4am5.th.jpg[/img][/url]

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt maja 11, 2007 09:21

janek822 pisze:a robiłes diagnoze dynamiczną?
no wlasnie skladam pomalu kase na kabel.
janek822 pisze:bo ze sklepu to raczej nie przejdzie
mam znajomego w motoryzacyjnym.sprobuje do niego zagadac.... czy musialbymn pozyczyc przeplywke i n75 mam rozumiec?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pt maja 11, 2007 10:36

olek256 pisze:czy musialbymn pozyczyc przeplywke i n75 mam rozumiec?
najczęstrze przyczyny awari tego typu. no jescze przewody, a później dochodzi turbina
vwiater pisze:mogla sie w srodku sprezynka przelamac czy cos takiego
zawór rozbierałem i czyściłem wszystko w środku jest ok, troche syfu było, wcześniej cyknął co jakiś czas ostatnio prawie zamarł a po wyczyszczeniu to chodzi pięknie ale czy dobry tego na 100% nie wiem.
vwiater pisze:niz mialbys nowe sprzeglo kupowac
:) też mam powoli do wymiany bo bardzo nisko bierze
vwiater pisze:sprobowal n75 przelozyc na chwile od kogos
w tym problem że nie mam od kogo a nikt obcy nie będzie swoich części wymontowywał.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pt maja 11, 2007 11:39

skąd jesteś dokładniej na śląsku?? chyba zonk z tego co znalazłem mieszkamy 170 km od siebie. Mam vaga jakby co.



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pt maja 11, 2007 12:25

jasiek21 pisze:skąd jesteś dokładniej na śląsku?
no dokładnie może 150 mam do ciebie od Kłobucka.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości