Strona 1 z 1

Ustawienie rozrzadu i moment dokręcania .

: wt maja 08, 2007 22:58
autor: stonefree
Szukam i oczy mnie rozbolały już , wiec prosze o pomoc.

1) Jak wygląda znak GMP 1 tłoka na kole zamachowym w silniku 1V? Czy jest to prostokatna płaska sztabka widoczna w okienku, czy też kropka kilka stopni dalej obracajac wałem korpowym ' do przodu'?
2) z jaką siłą trzeba dokręcić śrube koła zebatego na wałku rozrzadu i nakretkę napinacza ( mam dynamometr, ale niestety chyba jest zepsiuty)
3) jak domowym sposobem sprawdzic, czy pasek jes odpowiednio naprężony?
HELP!Auto na kanale! ;)

Pozdrawiam!

: śr maja 09, 2007 07:19
autor: Paweł NPI
stonefree pisze:1) Jak wygląda znak GMP 1 tłoka na kole zamachowym w silniku 1V? Czy jest to prostokatna płaska sztabka widoczna w okienku, czy też kropka kilka stopni dalej obracajac wałem korpowym ' do przodu'?
Dokładnie jest to taka strzałeczka (trójkącik) która musi się pokryć ze strzałeczką (trójkącikiem) na obudowie skrzyni. Też ostatnio miałem wymiankę rozrządu...

: śr maja 09, 2007 08:49
autor: euglen
Trochę informacji o wymianie rorządu w silniach 1,6 TD

Obrazek Obrazek Obrazek

:D

: śr maja 09, 2007 16:13
autor: stonefree
palen, Chwaliłbym cie po wszystkich odpustach jak byś cyknął fotkę cyfrakiem i podesłał , jak mówisz?

: śr maja 09, 2007 17:04
autor: Paweł NPI
stonefree, Ide zaraz zobacze co da się zrobić...Bo dopiero deszcz padał...

[ Dodano: 2007-05-09, 17:19 ]
Obrazek

: śr maja 09, 2007 23:41
autor: stonefree
palen, TXH! Niestety u mnie znak wyglada inaczej. Ale juz złożone i lata. Narazka