Swiece zarowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Swiece zarowe

Post autor: denacik100 » wt maja 08, 2007 18:12

witam.bede chyba musial wymienic swiece zarowe bo mi cos ciezko odpala.napiszcie czy moge je sam wymienic czy musi sie to byc odpowiednia osoba i jakie najlepiej zakupic, silnik to 1Z



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt maja 08, 2007 18:13

kup sobie NGK D-Power (sam mam takie i daja rade) a swiece bez problemu sam wymienisz, odpowiedni kluczyk i jazda, dostep jest raczej bezproblemowy :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: denacik100 » wt maja 08, 2007 18:19

wielkie dzieki a czy moglbys dokladniej opisac jak to sie wymienia bo jestem zupelnie ciemny :D z takich rzeczy.jaki kluczyk do tego itd :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt maja 08, 2007 18:25

o ile sie nie myle to tam jest 10tka tylko musisz miec dluga nasadke zeby sie swieca zmiescila

zdejmujesz kable od swiec (po prostu sciagasz cala ta listwe) i wykrecasz swiece a potem wkrecasz nowe i zakladasz (wciskasz) listwe :)

nie wiem jak Ci to dokladniej opisac :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: denacik100 » wt maja 08, 2007 18:37

dzieki sprobuje to zrobic :)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt maja 08, 2007 18:50

Jestes chociaz pewien, ze to wina swiec ? :bajer:

Jesli na zewnatrz jest w miare cieplo i plyn ma powyzej 5*C grzanie sie w ogole nie wlacza. Wtedy kontrolka tylko mignie.

Moze to wcale nie wina swiec i wyrzucisz tylko kase...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt maja 08, 2007 20:11

To ja chyba musiałem mieć jakieś lewe te NGK, bo mi wszystkie 4 siadły, a na niby boschach (z Francji) po 10,99 zł za szt. odpala bez problemu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » śr maja 09, 2007 11:44

denacik100, sprawdz je najpierw po co wydawac kase jak moze sa dobre. Sciagnij listwe i wez zwykly przewod i jednym koncem dotknij do swiecy a drugim do aku jesli bedzie iskrzyc to znaczy ze swieca powinna byc dobra (100% sprawdzic mozna tylko mierzac rezystancje swiecy miernikiem). Sprawdz wszystkie pojedyznczo i bedziesz wiedzial czy to wina swiec.


Tylko BMW!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości