Strona 1 z 2

Cieknie z układu chłodzenia..

: śr maja 02, 2007 20:45
autor: rafek81
witam, dokladnie cieknie z uszczelki łaczącej blok z plastikową rurką(bardzo proste i opisowe).. i teraz czy wymienic na nowa.. czy moze zasypac takim proszkiem do reperacji malych wyciekow w ukladzie chlodzenia.. osoby majace doswiadczenie prosze o wpisy...

: śr maja 02, 2007 20:55
autor: twardy
nie syp żadnego świństwa do układu , kolega dosypał i zatkał nagrzewnice , sprubuj uszczelnic wyciek ewentualnie wymienić

: śr maja 02, 2007 20:56
autor: Paweł NPI
Najlepiej wymień dla świętego spokoju.

: śr maja 02, 2007 21:22
autor: rafek81
no wlasnie slyszalem ze moze byc probolem z nagrzewnica.. po wsypanu proszku.. wiec lepiej wymienic.. wiec musialbym spuścić płyn.. /pytanie laickie../ gdzie co odkrecic..??

: śr maja 02, 2007 21:29
autor: Paweł NPI
Najprościej to chyba odkręcić termostat.

: śr maja 02, 2007 21:39
autor: daro31ie
O proszku kolego zapomnij to nic dobrego dla silnika. Ja pamietam jeszcze czasy komuny kiedy nowa chlodnice nie mozna bylo dostac wiec bardzo popularne byly fusy z kawy, nie polecam ale takie to byly czasy :grin:

: śr maja 02, 2007 21:47
autor: pawliszyn
palen pisze:Najprościej to chyba odkręcić termostat.

Po co wystarczy sciagnac waz z obudowy termostatu i plyn zleci a po drugie odkrecajac krociec od bloku duzo plynu nie poleci i proponowal bym wymienic na nowy koszt niewielki a ile spokoju.

: śr maja 02, 2007 23:29
autor: souler
se nowy krociec kup. na szrotach po 3zl nawet mozna wyrwac. ostatnio wymienialem u siostry. w dieslu troche wiecej roboty niz w benie. nie warto bawic sie w proszki, bo szkoda pompy. nie warto kleic bo i tak pusci.

: czw maja 03, 2007 08:21
autor: rafek81
a co z ewentualnym odpowietrzeniem?

: czw maja 03, 2007 08:35
autor: souler
uklad sam sie odpowietrza. zalewasz plyn i nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem. jak wentyl sie zalaczy to juz prawie koniec roboty. dolac na stan i przejechac sie. potem znowu dolac jesli trzeba.

: czw maja 03, 2007 08:36
autor: Paweł NPI
rafek81 pisze:co z ewentualnym odpowietrzeniem?
Zalewasz płyn, odpalasz auto z odkręconym korkiem zbiorniczka z płynem i czekasz aż się wiatrak włączy. Gasisz silnik i czekasz aż przestygnie i uzupełniasz ewentualny ubytek.

[ Dodano: 2007-05-03, 08:37 ]
SouleR pisze:nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem
A nie z otwartym?? :bajer:

: czw maja 03, 2007 08:45
autor: rafek81
no wiec zamkniety czy otwarty korek....

: czw maja 03, 2007 08:51
autor: Paweł NPI
Przeczytaj 5 post w tym temacie i bedziesz widział że mam rację... http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... wietrzenie

[ Dodano: 2007-05-03, 08:56 ]
Na logikę... Przecież jak się odpowietrza to powietrze musi gdzieś uciekać...

: czw maja 03, 2007 08:59
autor: rafek81
ok.. wiec otwarty... dziekuje za pomoc... oczywiscie punkty dla zasłuzonych.. :)