110KM po diagnostyce, prośba o wskazówki
: wt maja 01, 2007 11:01
Witam kolegów
Byłem swoim autem na diagnostyce bo jak pisałem wcześniej mam pewne problemy. Po podpięciu pod kompa wyskoczył kod usterki 17965 "Regulacja ciśnienienia w kolektorze dolotowym - regulacja poza zakresem" Testu dynamicznego nie robiliśmy tylko diagnosta wsiadł ze mną i dawał mi wskazówki jak jechać, więc kazał mi ciągnąć auto do ponad 4 tys, po ok 3 tys auto tak jakby brakowało płynności, zaczeło jakby wahlowac i na 3 biegu przy 4 tys tryb awaryjny. Wg diagnosty przyczyną jest zawór podciśnieniowy przy sprężarce doładowania ale najpierw kazał przeczyścic zawór egr (chyba tak to sie pisze). Nie wspominał o N75. Co wy na to bo chce teraz wstawić auto do mechanika i obawiam się zebym za duzo nie grzebał i szukał przyczyny, wiadomo koszta??? Wogóle to duzo moze mnie to kosztowac.
Pozdrawiam i zgóry dzięki za wskazówki
Byłem swoim autem na diagnostyce bo jak pisałem wcześniej mam pewne problemy. Po podpięciu pod kompa wyskoczył kod usterki 17965 "Regulacja ciśnienienia w kolektorze dolotowym - regulacja poza zakresem" Testu dynamicznego nie robiliśmy tylko diagnosta wsiadł ze mną i dawał mi wskazówki jak jechać, więc kazał mi ciągnąć auto do ponad 4 tys, po ok 3 tys auto tak jakby brakowało płynności, zaczeło jakby wahlowac i na 3 biegu przy 4 tys tryb awaryjny. Wg diagnosty przyczyną jest zawór podciśnieniowy przy sprężarce doładowania ale najpierw kazał przeczyścic zawór egr (chyba tak to sie pisze). Nie wspominał o N75. Co wy na to bo chce teraz wstawić auto do mechanika i obawiam się zebym za duzo nie grzebał i szukał przyczyny, wiadomo koszta??? Wogóle to duzo moze mnie to kosztowac.
Pozdrawiam i zgóry dzięki za wskazówki