JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie
: pn kwie 30, 2007 23:49
Witam
)
Dziś sie zabrałem za podkręcenie mojego TD :PP
Ale mam taki mały problem bo :
Ciśnienie mam ok 0.8 bara (dziruka w węzyku od WG
)
i obruciłem membranke w pompie:)
Ale chce więcej
Dziurke w węzyku mam dość duzą a Ciśnienie ciągle 0,8 bara
Co najpierw zrobić Panowie
) ????
Do obruconej membranki zeszlifować podkłądke by sie bolec dalej wychylał ??? i wtedy sprawdzić ?? czy przez to zeszlifowanie moze turbinka mocniej pompować ??
Chciałbym moze ruszyć ciut dawke paliwa ale no nie wiem za bardzo jak :PP
Tu jest foto od zaprzala
I tak zeby było na 99% bezpiecznie to jak ????
O ile podnieśc dawke śrubką 5 ??? tzn ile ma pokazywać obrotek i zeby potem do normalnego stanu zlecieć subką 7 zeby było dobrze ??
tzn
podnieść np do 1300RPM i zmniejszyć spowrotem ??
czy podnieśc do 1500RPM i zmniejszyć spowrotem ??
Oczywiście robi sie to na zapalonym silniku by było widać i czuć jak sie odroty zmieniają
)
I wtedy dopiero zobaczyć ile ładuje turbina
i w razie czego powiększyć dziurke w weżyku ?????
czy na odwrót ??
pierwsze ciśnienie potem LDA a potem dawka ??
Czekam na wasze podpowiedzi bo jak dziś jechałem z ciśnieniem 0,8 i obruconym LDA to golfik tak zapier :PP ze hej :PP a świśt turbo był konkretny
duzo pytań ale ja lubie pytać i wiedzieć co robie
))

Dziś sie zabrałem za podkręcenie mojego TD :PP
Ale mam taki mały problem bo :
Ciśnienie mam ok 0.8 bara (dziruka w węzyku od WG

i obruciłem membranke w pompie:)
Ale chce więcej
Dziurke w węzyku mam dość duzą a Ciśnienie ciągle 0,8 bara
Co najpierw zrobić Panowie

Do obruconej membranki zeszlifować podkłądke by sie bolec dalej wychylał ??? i wtedy sprawdzić ?? czy przez to zeszlifowanie moze turbinka mocniej pompować ??
Chciałbym moze ruszyć ciut dawke paliwa ale no nie wiem za bardzo jak :PP
Tu jest foto od zaprzala
I tak zeby było na 99% bezpiecznie to jak ????
O ile podnieśc dawke śrubką 5 ??? tzn ile ma pokazywać obrotek i zeby potem do normalnego stanu zlecieć subką 7 zeby było dobrze ??
tzn
podnieść np do 1300RPM i zmniejszyć spowrotem ??
czy podnieśc do 1500RPM i zmniejszyć spowrotem ??
Oczywiście robi sie to na zapalonym silniku by było widać i czuć jak sie odroty zmieniają

I wtedy dopiero zobaczyć ile ładuje turbina

czy na odwrót ??
pierwsze ciśnienie potem LDA a potem dawka ??
Czekam na wasze podpowiedzi bo jak dziś jechałem z ciśnieniem 0,8 i obruconym LDA to golfik tak zapier :PP ze hej :PP a świśt turbo był konkretny

duzo pytań ale ja lubie pytać i wiedzieć co robie
