Strona 1 z 2

blokada zapłonu

: pn kwie 30, 2007 09:10
autor: chowano
witam
kupilem blokade z antynapadem czyli jesli samochod jest na chodzie i ktos cie z niego wyciagnie i nie nacisnie guzika to obwod jest zamykany i samochod gasnie
i teraz moje pytanie do czego go podlaczyc zeby spelnialo to swoja zadnie najlepiej do jakiego kabla i gdzie go znalesc a i maksymalnie mozna odciac 15A
pozdrawiam

: pn kwie 30, 2007 09:25
autor: damcio151
podłącz do kabelka od elektrozaworu na pompie wtryskowej

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 09:27 ]
chowano pisze:nie nacisnie guzika to obwod jest zamykany i samochod gasnie
obwód jest przerwany :)

: pn kwie 30, 2007 09:50
autor: chowano
obwód jest przerwany :)
masz racje jak to pisalem to myslalem zamykany czyli nie dzila:) troche terminologia mi sie pomylila
a gdzie szukac tego przewodu i jaki on ma kolor

: pn kwie 30, 2007 09:54
autor: damcio151
masz racje jak to pisalem to myslalem zamykany czyli nie dzila:) troche terminologia mi sie pomylila
a gdzie szukac tego przewodu i jaki on ma kolor
jak spojrzysz na pompe wtryskową to będzie tam 1 przewód połączony konektorem , na pewno go zobaczysz ........ przecinasz go i podpinasz się z jednej i drugiej strony kabelkami :)

: pn kwie 30, 2007 10:33
autor: chowano
Obrazek
czy to chodzi o ktorys z tych kabelkow czy taki grubszy od spodu pompy

: pn kwie 30, 2007 16:33
autor: CzaRnyTB
To ten przewód a zaworze "STOP" na dole, przewód jest przykrecony na nakretke 8...P.S. tylko nie podłanczaj sie gdzies na wieżchu tylko w ukrytym miejscu zeby nikt nie wiedział gdzie to przeciełes i sie podłaczyłeś.Pozdro

: śr maja 02, 2007 14:31
autor: chowano
P.S. tylko nie podłanczaj sie gdzies na wieżchu tylko w ukrytym miejscu zeby nikt nie wiedział gdzie to przeciełes i sie podłaczyłeś
no wlasnie o to mi chodzi a nie wieciejaki on ma kolor przy skrzynce z bezpiecznikami

: śr maja 02, 2007 21:43
autor: daro31ie
zobacz na schemacie

: czw maja 03, 2007 10:42
autor: chowano
ale na jakim schemacie? mozesz podac do niego link

: czw maja 03, 2007 11:07
autor: Darass
diesla starszej generacji najgorzej jest zabezpieczyć przed kradzieżą. W innym można sie bawić w blokowanie komputerów itd... Ja mam blokade na rozrusznik, na pompe wtryskową, i oprócz tego elektrozawór na przewodzie paliwowym. Pozniej można jeszcze kombinować w srodku, np Bear-Lock albo blokada na fajere. Wiecej raczej nie pokombinujesz ;)

: czw maja 03, 2007 13:54
autor: CzaRnyTB
No kolor ma taki jak a foto, wiec idz po przewodzie az dojdziesz do miejsca w którey on wchodzi w puszke z bezpiecznikami i tam sie podepnij, Ja na twoim miejscu bym jeszcze zrobil na rozruszniku ukryty wyłacznik bo jak bedizesz miał tylko na pompie to dobry złodziej może zapodać + na zawór (STOP) i bez zadnych problemów uruchomi silnik.POZDRO

: czw maja 03, 2007 14:42
autor: Darass
Ja na twoim miejscu bym jeszcze zrobil na rozruszniku ukryty wyłacznik bo jak bedizesz miał tylko na pompie to dobry złodziej może zapodać + na zawór (STOP) i bez zadnych problemów uruchomi silnik.POZDRO
jak rozrusznik odłączony to wystarczy ze wezmie na pych i juz jedzie ;)

ale wiadomo, im wiecej zabezpieczeń tym lepiej.

: czw maja 03, 2007 14:46
autor: damcio151
Darass pisze:ale wiadomo, im wiecej zabezpieczeń tym lepiej.
to prawda , ale jak złodziej będzie chciał ukraść auto to nawet posunie się do zaholowania go :P

: czw maja 03, 2007 14:59
autor: chowano
Darass pisze:jak rozrusznik odłączony to wystarczy ze wezmie na pych i juz jedzie ;)
a to klekota na pych da sie odpalic? bo z tego co czytalem to chyba nie za bardzo