Jakie obroty jałowe w 1Z ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Jakie obroty jałowe w 1Z ??

Post autor: Egon PŃ » ndz kwie 29, 2007 19:26

Witam
Cos nie moge znalesc ile powinno byc.
Moze ktos napisac jakie powinny byc w tTD i TDI
Dzieki
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:21 przez Egon PŃ, łącznie zmieniany 1 raz.



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz kwie 29, 2007 19:56

ja w swoim 1Z mam 840. przewarznie powinny byc 800-900


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz kwie 29, 2007 20:14

ja czytałem ze bieg jałowy w TDi powiniej byc w granicach 800-900


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » ndz kwie 29, 2007 20:21

To i tak dziwnie ba ja mam 950.
Nie pamietam ile vag mi pokazywal, ale chyba bylo tyle samo



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz kwie 29, 2007 20:25

http://vw2.info/vwforum/cyfobr.html zobacz sobie to.
no to troszke za duże te obroty masz.
a ile kosztuje podłączenie do VAG-a


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » ndz kwie 29, 2007 22:06

grzesiek1990, 50zł kosztuje vag :bigok:
Tylko musze go oddac na gwarancje bo przestal dzialac



Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » czw maja 03, 2007 19:17

grzesiek1990 pisze:http://vw2.info/vwforum/cyfobr.html zobacz sobie to.
a co znacza inne cyferki w tej poradzie?



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt maja 04, 2007 00:49

ROF pisze:a co znacza inne cyferki w tej poradzie?
ROF, tego to sam nie wiem moze ktos sprawdzi i napisze?? :crazy:


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt maja 04, 2007 00:51

u mnie jest między 880 a 920

[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 00:58 ]
ROF pisze:a co znacza inne cyferki w tej poradzie
może tu coś bedzie poszukajcie http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl



Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » pt maja 04, 2007 01:10

Znalazłem:

1. Distance Pulse number - 3735 wszystkie kraje z wyjątniem USA i GB
2. Kod kraju - 1 wszystkie poza USA i GB
3. Speedometer/Tach - nie używany do diagnostyki
4. Liczba cylindrów
5. Test segmentów wyświetlacza
6. Impuls z prędkościomierza (czujnik prędkości) - 4 impulsy na jeden obrót koła
7. Obroty silnika/min.
8. Wersja programu - opis jak dla pozycji 3



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 04, 2007 09:09

1Z ze sterownikiem 16 bit maja dokladnie 903:) Nie wiem dlaczego akurat 903 a nie 905 albo 901, ale po podlaczeniu VAGa zawsze pokazuje jalowe 903 (zimny, goracy itd...). Prawdopodobnie sterownik 16bitowy potrafi tak dokladnie utrzymywac predkosc jalowa silnika. Poczatkowo myslalem ze te 903 to tylko u mnie, ale potem spotkalem sie kilkakrotnie u innych posiadaczy 1Z ze sterownikiem 16 bit ze tez maja dokladnie 903.



motonita2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: motonita2002 » pt maja 04, 2007 09:57

U mnie też mam 903. Dane wg VAG :bigok:



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt maja 04, 2007 21:44

ja juz jak wyżej pisałem mam 840 wg tego:
- wciśnij przycisk do kasowania kilometrów i go trzymaj

- następnie włącz, wyłącz i ponownie włącz zapłon

- teraz zwolnij przycisk do kasowania kilometrów. Pojawi się cyfra "1".

- przyciskaj przycisk do kasowania kilometrów, aż pojawi się cyfra "7".

- uruchom silnik


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » ndz maja 06, 2007 09:55

grzesiek1990 pisze:ja juz jak wyżej pisałem mam 840 wg tego:
- wciśnij przycisk do kasowania kilometrów i go trzymaj

- następnie włącz, wyłącz i ponownie włącz zapłon

- teraz zwolnij przycisk do kasowania kilometrów. Pojawi się cyfra "1".

- przyciskaj przycisk do kasowania kilometrów, aż pojawi się cyfra "7".

- uruchom silnik
U mnie to nie dziala :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości