Strona 1 z 2

Po pomiarze kompresji - jakie oceny?

: pt kwie 27, 2007 07:51
autor: gutzio
Witam
Jak w temacie

1- 32
2- 30
3- 30,5
4- 31

jestem sam ciekawy co sadzicie .... pomiar robilem bo mam problemy z rannym odpalaniem - czasami...

pozdrawiam i prosze o wypowiedzi..

gutzio :pub:

: pt kwie 27, 2007 13:51
autor: souler
ok

: pt kwie 27, 2007 16:04
autor: gutzio
tomcio666 pisze:SouleR, wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
wlasnie mnie te roznice troszke martwily, silnik po remoncie i problemy z zapalaniem..? hmm balem sie ze komprecha gdzies trzmychla... musze dac kat wtrysku gdzies dobrze ustawic.. :/ i poszukac babelkow w przewodach. Przy okazji sie zapytam czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?

pozdrawiam

: pt kwie 27, 2007 17:33
autor: gutzio
tomcio666 pisze:
gutzio pisze:czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?
a nie masz hydraulicznych popychaczy?
:crazy: niestety, mam w moim pasku silnik CY na plytkach, orginalny byl zabity nie nadawal sie do remontu :(
dalem na warsztat ustawic zawory ale buraki ustawili na zimnym - czego sie niedawno dowiedzialem i jest kiszka, wole to sam zrobic... bedzie na 5 + :bajer:

: sob kwie 28, 2007 02:03
autor: Michnik
tomcio666 pisze:SouleR, wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
A czy dla AAZ czyli 1.9TD tez takie same granice?

: sob kwie 28, 2007 07:37
autor: souler
Michnik chyba tak

: sob kwie 28, 2007 08:37
autor: vw_vandal
gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego ;).

: sob kwie 28, 2007 20:58
autor: gutzio
vw_vandal pisze:gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego ;).
Witam....

Dzis ustawilem zawory SAM bo jakos nie mam zaufania do mechanikow, nie dostalem jednak plytek o wymiarze 3.30mm i musialem 3 szt zeszlifowac z 3.50.. hmmm ciezko bylo ale zaworki sa jak malowane :) niestety zauwazylem ze poci mi sie wtrysk na 2 cylindrze.. myslalem ze to wezyk na przelewie ale chyba niestety nie ... wydaje mi sie ze z tej malej rorki przelewowej cieknie.. hmm bede musial cala obudowe wtrysku wymienic niestety... w zwiazku z tym mysle ze moze sie tam zapowietrzac.

: sob kwie 28, 2007 22:58
autor: bogoria
mam pytanko
czy dla AAZ 1,9TD wartości 34- 34- 33-34 są OK. dodam, że jestem świeżym użytkownikiem diselka i nie za bardzo jestem w temacie.dzięki z góry za wszystkie sugestie

: pn kwie 30, 2007 07:44
autor: vw_vandal
bogoria, gitarrrra !!!

: pn kwie 30, 2007 07:59
autor: PinkFloyd
A co myślicie o wiekrzym ciśnieniu niz podaje fabrka mimo ze w silniku wszystko jest sprawne i dobrze wyregulowane, silnik seria nie ruszany od nowosci , ja mam w granicach 36 i główkuje czemu tak jest mimo ze nowy ma mniej :kac: Mam nadzieje ze przez to sie nie rozleci :bajer: