Brak mocy w AUDI TDI 1.9

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gpel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Krosno

Brak mocy w AUDI TDI 1.9

Post autor: gpel » śr kwie 25, 2007 20:29

Witam kolegów
Mam broblem z autem mojego ojca. Sprawa dotyczy AUDI A4 98r. 1.9 TDI 90 PS, silnik AHU.
Samochód mówią wprost nie ma kopyta, mimo wciskania gazu do dechy nie osiąga max obrotów lub też zbiera się słabo na obroty.
Sprawdzany był na komputerze i nic nie znaleziono. Może to oprogramowanie było marne - nie wiem.
Myślę o przepływomierzu lub zaworze turbiny. Co jeszcze należy brac pod uwagę?
Proszę o pomoc, wszelkie podpowiedzi mile widziane. Mechanik mówił, że będzie podmieniał wszelkie czujniki na nowe i dochodził niesprawności, ale czy to aż tak ma wyglądać?
Pozdrawiam
Grzegorz



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 25, 2007 21:00

gpel pisze:Witam kolegów
Mam broblem z autem mojego ojca. Sprawa dotyczy AUDI A4 98r. 1.9 TDI 90 PS, silnik AHU.
Samochód mówią wprost nie ma kopyta, mimo wciskania gazu do dechy nie osiąga max obrotów lub też zbiera się słabo na obroty.
Sprawdzany był na komputerze i nic nie znaleziono. Może to oprogramowanie było marne - nie wiem.
Myślę o przepływomierzu lub zaworze turbiny. Co jeszcze należy brac pod uwagę?
Proszę o pomoc, wszelkie podpowiedzi mile widziane. Mechanik mówił, że będzie podmieniał wszelkie czujniki na nowe i dochodził niesprawności, ale czy to aż tak ma wyglądać?
Pozdrawiam
Grzegorz
najlepiej wrzuć logi z diagnozy tu na forum i wszystko będziesz wiedział



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr kwie 25, 2007 21:01

To kowal a nie mechanik....
Przeplywomierz nie musi zglaszac bledu. Wystarczy ze bedzie podawal zanizone wartosci, auto bedzie mulowate jak cholera ale bledow zero.
Proponuje przyjzec sie w czasie jazdy wskazaniom przeplywomierza.
Co do turbiny to u Ciebie jest turbo bez geometri wiec nie wiem co by musialo siasc by tak zamulac.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr kwie 25, 2007 23:45

wastegate, ale to mało prawdopodobne :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr kwie 25, 2007 23:54

nieszczelnosc?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

gpel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gpel » ndz maja 13, 2007 21:15

Witam
Problem rozwiązany, wymieniony jest zawór ciśnienia doładowania turbiny. Niestety nie było możliwości przeprowadzenia diagnostyki, tylko podmieniane były podejrzewane, uszkodzone elementy na nowe i na uszkodzony trafiono za trzecim razem. Trwało to pół godziny.
Właśnie ten czujnik okazał się niesprawny. Audi dostało drugie życie i rwie do przodu aż miło :D
PS. Dobrze mieć znajomego w sklepie, który użyczy nowych części do sprawdzenia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości