Strona 1 z 1

Układ kierowniczy - wspomaganie - problem

: śr kwie 25, 2007 15:58
autor: GRIZLI
Cześć
Niedawno regerowałem przekładnię kierowniczą w moim DTIku. Już od razu po zamontowaniu zauważyłem, że kierownica chodzi ciężej. Prawdę mówiąc, chodzi ciężko i w mieście trzeba się namachać aby pojeździć. Zauważyłem, że już przy małym skręcie(na postoju) wyraźniej słychać pracę pompy, tak jakbym skręcić koła do oporu. Dziwne ale po przekręceniu kierownicy o około 45 stopni w lewo lub w prawo, jakby kręciła się lżej. Pompa wspomagania raczej na pewno sprawna, zjawisko wystąpiło po zmianie maglownicy na regenerowaną. Czy w Waszych Golfach kierownica także tak cięzko chodzi? Na postoju, jednym palcem(a kawał ze mnie chłopa) bardzo ciężko obrócić kołem kierownicy.

: śr kwie 25, 2007 21:02
autor: sobiking
Witam, pewnie panowie coś spaprali przy regeneracji maglownicy, u mnie w golfiku kierownicą kręce jedną reką na postoju a ze mnie żaden Pudzian.

: śr kwie 25, 2007 22:22
autor: GRIZLI
Firma -NAGENGAST Gdańsk, może ktoś już miał doświadczenia z nimi? Ogólnie jestem zadowolony, robili jeszcze zawieszenie i patrzyłem im na ręce, wiedzą co robią. maglownica była regenerowana w innym dziale.

: czw kwie 26, 2007 13:25
autor: Virus177
umie rowniez leciutko chodzi ;D jednym paluszkiem na postoju sobie krece :P jak pierwszy raz wsiadlem do golfa to zanim sie przyzwyczailem latalem po calej drodze :P

: czw kwie 26, 2007 15:20
autor: GRIZLI
Oki, dzięki, czyli spaprali coś. po długim wekkendzie wybiorę się do nich.