Układ kierowniczy - wspomaganie - problem
: śr kwie 25, 2007 15:58
Cześć
Niedawno regerowałem przekładnię kierowniczą w moim DTIku. Już od razu po zamontowaniu zauważyłem, że kierownica chodzi ciężej. Prawdę mówiąc, chodzi ciężko i w mieście trzeba się namachać aby pojeździć. Zauważyłem, że już przy małym skręcie(na postoju) wyraźniej słychać pracę pompy, tak jakbym skręcić koła do oporu. Dziwne ale po przekręceniu kierownicy o około 45 stopni w lewo lub w prawo, jakby kręciła się lżej. Pompa wspomagania raczej na pewno sprawna, zjawisko wystąpiło po zmianie maglownicy na regenerowaną. Czy w Waszych Golfach kierownica także tak cięzko chodzi? Na postoju, jednym palcem(a kawał ze mnie chłopa) bardzo ciężko obrócić kołem kierownicy.
Niedawno regerowałem przekładnię kierowniczą w moim DTIku. Już od razu po zamontowaniu zauważyłem, że kierownica chodzi ciężej. Prawdę mówiąc, chodzi ciężko i w mieście trzeba się namachać aby pojeździć. Zauważyłem, że już przy małym skręcie(na postoju) wyraźniej słychać pracę pompy, tak jakbym skręcić koła do oporu. Dziwne ale po przekręceniu kierownicy o około 45 stopni w lewo lub w prawo, jakby kręciła się lżej. Pompa wspomagania raczej na pewno sprawna, zjawisko wystąpiło po zmianie maglownicy na regenerowaną. Czy w Waszych Golfach kierownica także tak cięzko chodzi? Na postoju, jednym palcem(a kawał ze mnie chłopa) bardzo ciężko obrócić kołem kierownicy.