Strona 8 z 11

: czw mar 06, 2008 13:44
autor: cowboy
uysy pisze:nie mogę ukatrupić gt15
bo te VNT15 z AFNów są nie do zajechania ;)

ale jak chcesz to mogę Twoją zabić z pełnym szacunkiem - wiem jak to się robi :helm:

a własnie uysy gratki za wygranie klasy diesel na streetlegal w Łodzi :bigok: :)
nie chwaliłeś sie, pokazałbyś jakiś wykres...

ps. na dniach podjedzie do Ciebie jeszcze jeden oporny AHF do okiełznania :)

: czw mar 06, 2008 13:47
autor: uysy
Dario84 pisze:Uysy mowisz ze na pompie 10mm dalo by rade podjechac sporo ponad 160KM ??
Jakieś wątpliwości?
a własnie uysy gratki za wygranie klasy diesel na streetlegal w Łodzi :bigok: :)
A dziękuję, Prócz Hempa i A5 nie było się z kim pościgać ;)
cowboy pisze:nie chwaliłeś sie, pokazałbyś jakiś wykres...
Po sezonie ;)

: czw mar 06, 2008 13:56
autor: Cinek
uysy pisze:Już mnie uysy chciał zarazić turbiną od AFNa ze zmienionym wałkiem, którą bez problemu podobno można dmuchnąć z 1,4 bara i w dodatku szybko się wkręca, ale o tajniki trzeba pytać uysego. :bajer:
mam taką , radzi sobie ze 16x kucami, dałaby rade jeszcze tyle że paliwa nie ma na więcej:)

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 12:58 pm ]
uysy pisze:Po sezonie ;)
phi, po sezonie... :goof:

: czw mar 06, 2008 14:00
autor: Dario84
Uysy a orientujesz sie ile mozna wyciagnac mocy z pompy 10mm ?? Caly czas mowi sie ze okolice 160KM dlatego zdziwila mnie troche Twoja wypowiedz...

: czw mar 06, 2008 14:03
autor: cowboy
uysy pisze:Dario84 napisał/a:
Uysy mowisz ze na pompie 10mm dalo by rade podjechac sporo ponad 160KM ??

Jakieś wątpliwości?
moze i się da... ale jak się używa auta na codzień to raczej niewskazane z uwagi na EGT i żywotność pompy :)

jak sie tylko ścigasz okazyjnie, to można rzygać gnojem przez wydech :P

: czw mar 06, 2008 14:28
autor: uysy
Dario84 pisze:Uysy a orientujesz sie ile mozna wyciagnac mocy z pompy 10mm
Pytanie z gatunku "a ile Pan wyciągnie z czinqueczento??" :helm:
Dario84 pisze:Caly czas mowi sie ze okolice 160KM dlatego zdziwila mnie troche Twoja wypowiedz...
Przecież ja nie powiedziałem nic innego. Na przykład 165KM to sporo ponad 160 jak i okolice 160.
cowboy pisze:ale jak się używa auta na codzień to raczej niewskazane z uwagi na EGT i żywotność pompy :)
O to, to!

: czw mar 06, 2008 14:33
autor: Dario84
Moja pytanie raczej dotyczylo tego czy da rade zrobic np. 170-180KM na pompie 10mm (a takie rzeczy juz sie dzialy, tylko byly watpliwosci co do wykresu)...

Dobra nie wazne. Trzeba przetestowac :)

: czw mar 06, 2008 14:36
autor: Cinek
moze sie da zrobić 170 i 180, w piku. a to bez sensu. lepiej mieć mniej a dłużej

: czw mar 06, 2008 14:38
autor: MIłOśNIKVW
WITAM koledzy gdzie urzęduje ten USY specjalista od TDI bo chciałem sprawdzić swojego AFN-na i może go troche ożywić bo z tego co tu piszecie to chłopak ma konkretne pojęcie a o takich to w tych czasach ciężko dzięki i pozdrawiam

: czw mar 06, 2008 14:42
autor: uysy
MIłOśNIKVW pisze:gdzie urzęduje
Widzisz tego posta?? Na pewno
widzisz taki przycisk tam niżej z trzema literkami W?
Nie?
ech
http://g-lab.pl/kontakt.html
myśleć! :helm:

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 1:45 pm ]
Dario84 pisze:Moja pytanie raczej dotyczylo tego czy da rade zrobic np. 170-180KM na pompie 10mm
IMHO tak.
jeden warunek... Ma to być NOWA pompa. W odróżnieniu od zjebów które widzę na codzień (no offence - po prostu AFNy już mają swoje lata i nie jeżdżą z definicji >140PS jak kiedyś)

: czw mar 06, 2008 14:51
autor: cowboy
Moja pytanie raczej dotyczylo tego czy da rade zrobic np. 170-180KM na pompie 10mm (a takie rzeczy juz sie dzialy, tylko byly watpliwosci co do wykresu)...
rozumiem że pytanie dotyczy pompy 10 + wtryski 216tki ?

te 180KM to pompa która ma "pewien myk" wiec nie jest to seryjna pompa w znaczeniu seryjnego cisnienia jakie podaje na wtryski

160-165 jest osiągalne na zdrowej pompie, i silniku przy turbinie która pompuje 1,5 bara na luzie, czyli ARL oraz przy FMICu jako setup uliczny..
na słabszych sprężarkach 155-160
na seryjnej 110tce okolice 145-150

pamiętaj ,że mogą być nawet prawie podobne wykresy ale osiągniete w inny sposób (myślę o parametrach, które mają wpływ na żywotność motoru i podzespołów czyli EGT, doładowanie, przebieg momentu, dawka paliwa, kąt itd itp) i może auto o mniejszej mocy maksymalnej być szybsze od tego które ma na hamowni kilka koni więcej, a do tego bezpieczniejsze w eksploatacji

: czw mar 06, 2008 14:51
autor: Cinek
MIłOśNIKVW pisze:gdzie urzęduje ten USY specjalista od TDI
nie znam gościa...UYSY, może ty znasz, bo to z twojej branży ?

: czw mar 06, 2008 15:00
autor: uysy
Cinek pisze:może ty znasz
jakiś dziechciorz chyba ;)
cowboy pisze:pewien myk
uwielbiam taką tajemniczą atmosferę ;) jako żywo streetracing.pl :green_fuck: "pewien myk" "tajemny mod" "nie otworzę maski bo tam są tajemnice firmy" ;)

: czw mar 06, 2008 15:08
autor: Dario84
Cowboy moge sie domyslac co to za "myk" a jesli to jest to co ja mysle to kazdy potrafi taki "myk" zrobic...

Oczywiscie chodzilo mi o setup 10mm + 216 + hybryda awx/arl + duzy IC

Wydaje mi sie ze u mnie pompa jest zdrowa bo w piku (przed wygladzeniem krzywych) pokazala na jednym pomiarze 156KM, pomiar byl przerwany bledem MapSensora