Trudno zapala po pierwszym podgrzaniu, po 2 grzaniach ideal

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sergio77sarad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:28
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: sergio77sarad » sob lut 03, 2007 10:18

kolego kazdy Ci pisze o swiecach filtrach wtryskach cisnieniu czy pompie ja tez mialem kiedys ow problem w g2 16td JR a sprawdz sobie bezpiecznik(taka blaszka) od grzania swiec jest on schowany w czarnym pudeleczku pod szyba jak otworzysz maske dojdziesz do niego po czarnym kablu od listwy zasilajacej swiece zarowe
podlacz sobie zarowke do tej listwy i do masy i zabacz jak dlugo bedzie swiecic(bedziesz wiedzial jak dlugo swiece dostaja prad) jak to zrobisz i wszystko bedzie ok to ja jeszcze zalozylem przed pompe na zasilaniu zaworek zwrotny by sie paliwo nie cofalo do zbiornika jakby pompa przepuszczala sprubuj to zrobic chwila roboty a powinno pomoc a i pamietajcie czy jest cieplo czy zimno ZAWSZE sie uzywa przyspieszacza przy kazdorazowym odpaleniu chodz na chwile ale po to on jest



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob lut 03, 2007 18:49

pierwsza rzecz jaką zrobiłem to właśnie było sprawdzenie tego bezpiecznika:D jak wygląda dokładnie założenie przed pompy



ajkc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:32
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: ajkc » ndz lut 04, 2007 00:16

Witam wszystkich.Na wyjściu pompy wtryskowej są cztery zaworki zwrotne (między wtryskami a pompą)może któryś nie trzyma i paliwo cofa sie do pompy. Jak silnik postoii przez noc to w jednym przewodzie brakuje paliwa pompa musi podpompować i chwile zatrzensie silnikiem.
To jest tylko taka teoria bo u mnie nie było czegos takiego (silnik AAZ)ale jeżeli wszystko inne jest sprawne...te zaworki tez po cos są.
Jestem troche po piwie ,nie wszystko czytalem wiec przepraszam jak cos nie na temat :pub: pozdrawiam.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob lut 17, 2007 01:16

jak posprawdzac te zaworki czy nie wracają ropy spowrotem do baku?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob kwie 07, 2007 16:46

I gdzie one są?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » sob maja 05, 2007 19:15

cześć, mam JETTE mk2 silnik JP :bajer: Wymienione świece na BERU, nowy filtr paliwa, nowe wtryskiwacze - dobrze ustawione!pompa sprawdzona i wyregulowana, silnik nie bierze oleju, osiągi jak na JP idealne (maks wyciągnołem ponad 150) , silnik nie kopci na czarno nawet przy dużych obciążeniach ale bardzo ciężko pali zimny lub jak postoi troche a świece się nie załaczą. Ciśnienie zmierzone na cylindrach jest wręcz tragiczne czyli : 21-23-24-12 !! Silnik jak odpali pracuje bardzo fajnie- byłem u kilku mechaników i wszyscy się dziwili że z takimi ciśnieniami tak ładnie chodzi- może mi ktoś powiedzieć co jest z tymi ciśnieniami- silnik ma 275tyś (tak jest na liczniku)- ostatnio sprawdzalem przyśpieszenie z kumplem który ma także golfa z silnikiem JP i nie dał mi rady, ciśnienia ma normalne na cylindrach w swoim golfie...


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 06, 2007 08:43

Jak już diesel odpali to będzie chodził, taki już ma urok. Pewnie pierścienie masz do wymiany.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz maja 06, 2007 12:19

ale silnik nie bierze oleju...



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » ndz maja 06, 2007 12:36

na 3tyś km bierze jakieś 0,2 litra oleju, czyli naprawde śladowe ilości... no i same osiągi ma bardzo dobre a z takimi ciśnieniami to powinien ledwo jeździć... Fakt autko jeździ tylko na trasach- czyli min 300km za jednym razem, po mieście to tylko wyjazd na trase... więc dlatego może oleju tyle nie wciąga. Jak teraz odpalam to wystarczy mi raz podgrzać świece i samochód odpali, ale jak postoi troche i świece się nie załączą no to musze troszke pokręcić, oczywiście włączony jest przyśpieszacz.


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 06, 2007 12:44

0,2l na 3 tys. to nie są już śladowe ilości. Jakby brał tyle co wymianę, to inna sprawa. Ja bym pojechał już z tym do warsztatu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » ndz maja 06, 2007 12:57

wiesz BENITO, TOYOTA ma norme nawet 0,7litra na 1000km (tak pisze w książkach serwisowych) więc 2 setki na 3 tyś km to dla mnie mało... Byłem już u mechanika dlatego mam zmienione wtryski i ustawioną pompe... No i zostało teraz chyba tylko zmienić pierścienie na tłokach... Zaczynam powoli myślec czy samemu tego nie zrobić :bajer:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 06, 2007 13:00

Mówiłem ci przecież, pierścienie. A vw to nie toyota i diesle są bardzo wrażliwe na niedomagania ze strony oleju.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz maja 06, 2007 22:39

meverick, jeśli amsz za niskei ciśnienei, zrób próbę olejową.
Wlewaj do cylindra ok 30 sekund przed pomiarem ok 15 ml oleju. Następnie mierz ciśnienie. Jeśli wynik poprawi się nieznacznie (0,2-1 bar) to trzeba się czepić głowicy- uszczelniaczy zaworów. Jeśli wynik się polepszy o około 2-3 bar i więcej to 100% pierścionki. Przy tym jeśli głowica nie była jeszcze robiona, to też może już być do roboty (przy -padniętych pierścieniach próba nie wykaże, a szkoda potem ją 2 razy zdejmować).
Swoją drogą myślący mechanik powinien to zrobić natychmiast po zobaczeniu Twoich wyników... Pewnie chłopaki niezbyt rozumne były ;) Proponuję jechać do mechanika, dla którego próba olejowa nei jest jakimś novum :bigok:
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 07, 2007 07:15

meverick pisze: silnik nie bierze oleju
meverick, coś nie tak przy tak słabym ciśnieniu to olej powinien znikać !! Pierścienie do wymiany bankowo ;)

[ Dodano: 07 Maj 2007 07:17 ]
meverick, i nie ustawiaj się na zmianę tylko pierścieni bo jak ściągniesz głowice to się zacznie ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości