Strona 8 z 11

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: wt maja 31, 2011 15:50
autor: jaro789
overboost jest prawie w całym zakresie
ecu dopiero zaczyna go zbijać jak wychodzi o 150mbar wg mapy
zresztą widać to powyżej 3000 obr
wysterowanie n75 rośnie znacząco aż do granicy max 94.4%

wg mnie jest problem z wychyleniem sztangi w pozycji min doładowanie
trzeba albo zobaczyć ogranicznik albo spróbować wydłużyć sztangę

ale ja się nie znam :okej:

samochód na tym będzie jeździł i to nawet lepiej niż seria co nie znaczy że jest wszystko ok

co do surge to występuje ono zawsze przy zejściu z obrotów
u mnie słyszalne było przy zapieczonych kierownicach, u Ciebie nie mam aż takiego przeładowania ale może być już słyszalne
jak dojdziesz do ładu z ciśnieniem to problem zniknie bądź zmniejszy się, w zależności w jakim stanie jest turbo

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: wt maja 31, 2011 17:32
autor: szybkivw
turbo mam orginalne, wiec to chyba katorga dla niego prawda? surge nie słychać podczas przyspieszania tylko przy dogazowywaniu i puszczaniu pedału gazu przediał dodanie gazu do 2-2,5 tys i gwałtowne puszczenie pedału, wtedy słychać to co koledzy dodawali na you-tube. Co mogę zrobić ? a Podczas przyspieszania słychać jedynie świst turbiny. Czy przy takim ciśnieniu nie powie mi szybko papa ? Co Ty sądzisz o tym ? mam zmieniony program.

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: wt maja 31, 2011 20:27
autor: jaro789
zmieniony program nie ma nic do tego, chyba że gdzieś w garażu wgrywany i coś w środku jest popsute

jeszcze nie katorga ale nie jest tak jak powinno być
n75 powinien zbić do żądanego a coś mu nie pozwala, nie wiem dokładnie co tam za turbo siedzi

poszukaj kogoś obytego koło siebie z forum na pewno pomoże
gdybym miał bliżej to bym to opanował

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: wt maja 31, 2011 21:35
autor: Detektor
czyli ogólnie tragedii nie ma tak jak myślałem, proponuje nic przy sztandze nie regulować samemu przypuszczam że u Ciebie
zjawisko to pojawiło się po wgraniu wirusa. Jeżeli bardzo ci to przeszkadza to moja propozycja jest taka:
- 1: jeżeli to Ty mu zafundowałeś tego wirusa to jedz z tym do tunera u którego stroiłeś to auto
- 2: jeżeli kupiłeś to auto już zawirusowane to podjedz z autem do warsztatu najlepiej takiego który specjalizuje
się w VW, Seat, Audi, Skoda

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: wt maja 31, 2011 21:56
autor: szybkivw
mam zamiar zmienić w ciągu 2 miesięcy na BRD i oddać na program co wy na to ? mogę do tego czasu kulać bez rycia przy starej turbinie ?

Ps

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 04:32
autor: Detektor
szybkivw pisze:mam zamiar zmienić w ciągu 2 miesięcy na BRD i oddać na program co wy na to ?
zrobisz jak uważasz :bajer:
szybkivw pisze:mogę do tego czasu kulać bez rycia przy starej turbinie ?
oczywiście że możesz tym bardziej że twoje auto nie łapie trybu awaryjnego

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 07:25
autor: arwam
jaro860929,

ogranicznika jeśli masz problem z przeładowaniem nie ruszaj. rusza sięgo jak Ci turbo nie chce wstawać. najpierw sprawdź czy nie masz problemu z zacinającymi się kierownicami a dopierow później regulacja sztangi .
sprawdź czy nie masz jeszcze problemów z map sensorem.


co od planowanej zmiany ja bym jednak sprawdził co jest przyczyną bow aucie brata popełniliśmy ten błąd i teraz przy drugiej turbinie jest nadal problem z ciągle zapiekającymi się kierownicami.
auto nie bierze oleju były robione wtryskiwacze i praktycznie wszystko inne też zasotała już chyba tylko pompa wtryskowa
ale do puki nie zapieką się kierownice auto jeśli jak szalone jak na ori soft i ori osprzęt po za turbiną ( AWX)

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 11:51
autor: szybkivw
mialem notlaufty kiedyś rozebrałem turbine to była w środku bez nagaru aż trudno uwierzyc, kierownice chodziły jak marzenie. A winny był n75 który wyczyściłem i jest ok. Turbo zmienie, i program i zobaczymy jak to będzie a usterka lezy w programie moim zdaniem

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 15:06
autor: jaro789
kolego Arwam niby tak
a jak ktoś kręcił przy ograniczniku i ustawił tak że turbo nie będzie nigdy w pozycji min doładowanie?
tylko obrót wyżej i już będą właśnie podobne problemy,
podobnie zresztą z gruszką, ale ja się nie znam :bigok:

pragnął bym zauważyć że to turbo wstaje lepiej niż powinno
przy 1850 ma na pewno 2040 mbar
a potem tylko leci po overbooscie
a może podczas czyszczenia ktoś zdjął gruszkę i coś mu się przestawiło

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 16:19
autor: szybkivw
ja czysciłem i miałem zrobione oznaczenia, ale nie dam głowy uciąć ze się mogło nie przestawić np o jeden obrót. Mam zmniejszyć ciśnienie po przez regulacji sztangi ??

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 17:07
autor: jaro789
lepiej niech się wypowiedzą bardziej obeznani, bo znowu będą psy wieszać

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: śr cze 01, 2011 22:03
autor: szybkivw
co racja to racja, więc czekamy na wypowiedzi speców

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: czw cze 02, 2011 12:44
autor: arwam
jaro860929, max ciśnienie jest jak masz sztangę wciągniętą czyli opartą o ogranicznik
szybkivw pisze:Mam zmniejszyć ciśnienie po przez regulacji sztangi ??
najpierw wrzuć logi bo inaczej to wróżenie z fusów.
czasem bruździ map-sensor czasami N75 jeśli chodzi o zewnętrzny osprzęt.

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

: czw cze 02, 2011 14:32
autor: szybkivw
http://vaglog.rtnet.pl/michflo_41316.html" onclick="window.open(this.href);return false;