Strona 8 z 9

: sob sty 30, 2010 22:03
autor: tomolowski
Ja po odpaleniu wlaczam pierwszy bieg dmuchawy i ogrzewanie na ful,po jakis 4km kiedy wskazowka ruszy troche nad 60 stopni wlaczam drudi bieg dmuchawy,no i jak juz czuje cieplo w srodku to zmniejszam ogrzewanie ale i tak przy spokojne jezdzie ciezko jest osiagnac te 90 stopni w duze mrozy. :mrgreen:

: sob sty 30, 2010 22:16
autor: msvox
Przez 19km spokojnie powinien Ci złapać 90 stopni. Jak dajesz ogrzewanie na full to grzejesz kabinę, a nie silnik. Nie wiem jak byłoby u mnie w duże mrozy, ale jak była temp. koło -5 to miał 9 dych już po przejechaniu 5km.

: pn mar 01, 2010 21:37
autor: Grzesiek GT
Ja już zgłupiałem totalnie. dziś przejechałem 15 km i wskazówka od temperatury wskazała ok 75 stopni, zajechałem na parking i zostawiłem go żeby chodził jednocześnie trzymając obroty w granicach 1500-2000 i wskazówka ani drgnęła z tych 75 stopni, Jutro pojade do mechanika i wymienię chyba wszystko co tylko możliwe żeby mi wkońcu dawał te 90 stopni a dodam że ogrzewanie mam i w kabinie ciepło jest. Na postoju wentylator się też nie włączył. Co robić?:(

: pn mar 01, 2010 21:42
autor: italiano_83
grzesiek123 pisze:Co robić?:(
Skontrolować czujnik temperatury- wtyczkę czujnika, termostat bo to jego zadaniem jest utrzymywać temperaturę.

: pn mar 01, 2010 21:42
autor: msvox
U mnie też ogrzewanie chodziło, a termostat był walnięty... Sprawdź go, obstawiam na 90%, że to jego wina.

: pn mar 01, 2010 21:44
autor: munior
grzesiek123 pisze:Jutro pojade do mechanika i wymienię chyba wszystko co tylko możliwe żeby mi wkońcu dawał te 90 stopni
Po co wszystko wymieniać :bajer: wystarczy tylko termostat :grin:
grzesiek123 pisze:Na postoju wentylator się też nie włączył. Co robić?:(
z tym to nic bo upałów nie ma i sie raczej nie włączą tym bardziej że płyn osiągnął tylko 75stopni

: pn mar 01, 2010 22:20
autor: Grzesiek GT
podjadę jutro wymienić na vachlera czy jakoś tak i zobaczymy co z tego wyniknie

: wt mar 02, 2010 00:26
autor: kosadaf
witam mam problem z temperaturą w vento

[ Dodano: 01 Mar 2010 23:27 ]
a mianowicie mam silnik 19tdi temperature przy jezdzie miejskiej trzyma 90 stopni gdy odtatnio wyruszyłem w trase temperatura doszła do 100 stopni płyn sie wygotował a wiatrak nie chciał sie włączyc niewiem co sie stało

: wt mar 02, 2010 00:35
autor: gOOzOl
użyj opcji szukaj, tamatow jest na prawde sporo. Tu masz pierwsze z brzegu jak sprawdzic wentylator chlodnicy

: wt mar 02, 2010 11:39
autor: bobson_d
Witam ja mam z kolei inny przypadek po przejechaniu ok 6 km mam juz 90stopni C szybko mi sie nagrzewa do 90 wczoraj stałem długo w korku złapał 100 a wiatrak ani rusz czujnik wymieniłem drogi jest ok 80-90zł! Ma ktoś taki przypadek jak ja chodzi o grzanie sie szybkie do 90???????

: wt mar 02, 2010 20:56
autor: kosadaf
sprawdzałem wiatrak na krótko i działa niewiem czy jest jakis czujnik co steruje tymi wiatrakami??

: wt mar 02, 2010 21:21
autor: munior
kosadaf pisze:sprawdzałem wiatrak na krótko i działa niewiem czy jest jakis czujnik co steruje tymi wiatrakami??
:bajer: Jak wypinałeś wtyczkę do sprawdzania to właśnie z czujnika wentylatorów . Czujnik jest po prawej stronie chłodnicy pod dolnym wężem

: wt mar 02, 2010 21:29
autor: kosadaf
wypinałem wtyczkę z silnika od wentylatora

: wt mar 02, 2010 22:59
autor: munior
kosadaf pisze:wypinałem wtyczkę z silnika od wentylatora
W ten sposób sprawdzisz tylko wentylator .A najczęściej siada czujnik wentylatora w chłodnicy albo przekażnik.Czy elektryka wentylatorów działa prawidłowo sprawdza sie wypinając wtyczkę z czujnika w chłodnicy i zwierając styki.Czujnika nie sprawdzisz jak jest w chłodnicy .Zwiera styki przy temp.ok.95stopni.Jak jest uszkodzony to najczęściej ich nie zwiera