Strona 8 z 8

: czw paź 15, 2009 11:29
autor: dominik7
arwam pisze:masz może zrobionego Governora ?
A co to?
Zawór juz mam zamknięty i lekko przechylony boost pin, o jakieś 20 stopni.Mam wrazenie ze sie to odbilo na zuzyciu paliwa :crazy:

: czw paź 15, 2009 17:18
autor: arwam
dominik7 pisze:Mam wrazenie ze sie to odbilo na zuzyciu paliwa :crazy:
nie odbiło się chyba że mocniej deptasz
dominik7 pisze:A co to?
jest to blokada ogranicznika prędkości obrotowej silnika

: czw paź 15, 2009 20:02
autor: bongo
arwam pisze:a co do próby ciśnienia doładowania na postoju to jak byłem na Ujazdówce to panowie z serwisu BOSCHA się zainteresowali między innymi moim pojazdem jako że to był chyba jedyny pomodzony diesel na tym zlocie i na postoju chcieli sprawdzać ciśnienie czy węże puchną
U mnie wyraznie puchną :bajer:

: czw paź 15, 2009 20:10
autor: mrozoo
bongo pisze:
arwam pisze:a co do próby ciśnienia doładowania na postoju to jak byłem na Ujazdówce to panowie z serwisu BOSCHA się zainteresowali między innymi moim pojazdem jako że to był chyba jedyny pomodzony diesel na tym zlocie i na postoju chcieli sprawdzać ciśnienie czy węże puchną
U mnie wyraznie puchną :bajer:
a jaka dmuchawe masz?

: czw paź 15, 2009 20:17
autor: bongo
mrozoo pisze:a jaka dmuchawe masz?
A ja wiem?Seryjną chyba..

: czw paź 15, 2009 20:22
autor: dominik7
arwam pisze:nie odbiło się chyba że mocniej deptasz
Wciskam pedal gazu tak samo i tak samo krece jak zawsze do max. 3200 obr.
Jestem zwolennikiem eco drivingu, a przyspieszenie jest mi potrzebne na trase.

: pt paź 16, 2009 11:01
autor: arwam
bongo,

bo ty masz T2 albo K14 a nie T3 czy K24

: pt paź 16, 2009 11:02
autor: mrozoo
arwam pisze:bongo,

bo ty masz T2 albo K14 a nie T3 czy K24
to nei ma co sie dziwic, jakby zapodal k24 albo T3 to trzeba by niezle zadymic na postoju zeby taka locha wstala

: pt paź 16, 2009 11:05
autor: arwam
dominik7 pisze:Wciskam pedal gazu tak samo i tak samo krece jak zawsze do max. 3200 obr.
jak dawkę zwiększasz to z pedałem sięwtedy delikatniej obchodzisz bo powiększasz skalę wydajności pompy.
jak masz np pompoe ustawioną na 10 jednostek i wciskasz 3/4 to masz wydajność około 7,5 jednostki, a jak masz na 16 jednostek maksymalnej wydajności i wciskasz pedał na 3/4 to wtedy nie 7,5 tylko 12 jednostek. Starałem się to wytłumaczyć jak najbardziej obrazowo i przystępnie.

[ Dodano: 16 Paź 2009 11:14 ]
mrozoo pisze:by niezle zadymic na postoju zeby taka locha wstala
to jest fakt ale T4 czy K24 bym lochą nie nazwał bo jak wtedy nazwać coś pokoruj Holseta HX35 czy HX40 ?

: pt paź 16, 2009 13:33
autor: dominik7
Jednak sobie przeliczyłem i ze spalaniem OK jest w miarę.Ja po prostu tyle km zrobilem.

: pt paź 16, 2009 14:05
autor: mrozoo
arwam pisze:to jest fakt ale T4 czy K24 bym lochą nie nazwał bo jak wtedy nazwać coś pokoruj Holseta HX35 czy HX40 ?
to juz big locha;) i nie warto tego nawet zakladac do pomp mniejszych niz 11,12mm