Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw paź 15, 2009 11:29

arwam pisze:masz może zrobionego Governora ?
A co to?
Zawór juz mam zamknięty i lekko przechylony boost pin, o jakieś 20 stopni.Mam wrazenie ze sie to odbilo na zuzyciu paliwa :crazy:


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » czw paź 15, 2009 17:18

dominik7 pisze:Mam wrazenie ze sie to odbilo na zuzyciu paliwa :crazy:
nie odbiło się chyba że mocniej deptasz
dominik7 pisze:A co to?
jest to blokada ogranicznika prędkości obrotowej silnika



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw paź 15, 2009 20:02

arwam pisze:a co do próby ciśnienia doładowania na postoju to jak byłem na Ujazdówce to panowie z serwisu BOSCHA się zainteresowali między innymi moim pojazdem jako że to był chyba jedyny pomodzony diesel na tym zlocie i na postoju chcieli sprawdzać ciśnienie czy węże puchną
U mnie wyraznie puchną :bajer:



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw paź 15, 2009 20:10

bongo pisze:
arwam pisze:a co do próby ciśnienia doładowania na postoju to jak byłem na Ujazdówce to panowie z serwisu BOSCHA się zainteresowali między innymi moim pojazdem jako że to był chyba jedyny pomodzony diesel na tym zlocie i na postoju chcieli sprawdzać ciśnienie czy węże puchną
U mnie wyraznie puchną :bajer:
a jaka dmuchawe masz?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw paź 15, 2009 20:17

mrozoo pisze:a jaka dmuchawe masz?
A ja wiem?Seryjną chyba..



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw paź 15, 2009 20:22

arwam pisze:nie odbiło się chyba że mocniej deptasz
Wciskam pedal gazu tak samo i tak samo krece jak zawsze do max. 3200 obr.
Jestem zwolennikiem eco drivingu, a przyspieszenie jest mi potrzebne na trase.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » pt paź 16, 2009 11:01

bongo,

bo ty masz T2 albo K14 a nie T3 czy K24



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pt paź 16, 2009 11:02

arwam pisze:bongo,

bo ty masz T2 albo K14 a nie T3 czy K24
to nei ma co sie dziwic, jakby zapodal k24 albo T3 to trzeba by niezle zadymic na postoju zeby taka locha wstala



arwam

Post autor: arwam » pt paź 16, 2009 11:05

dominik7 pisze:Wciskam pedal gazu tak samo i tak samo krece jak zawsze do max. 3200 obr.
jak dawkę zwiększasz to z pedałem sięwtedy delikatniej obchodzisz bo powiększasz skalę wydajności pompy.
jak masz np pompoe ustawioną na 10 jednostek i wciskasz 3/4 to masz wydajność około 7,5 jednostki, a jak masz na 16 jednostek maksymalnej wydajności i wciskasz pedał na 3/4 to wtedy nie 7,5 tylko 12 jednostek. Starałem się to wytłumaczyć jak najbardziej obrazowo i przystępnie.

[ Dodano: 16 Paź 2009 11:14 ]
mrozoo pisze:by niezle zadymic na postoju zeby taka locha wstala
to jest fakt ale T4 czy K24 bym lochą nie nazwał bo jak wtedy nazwać coś pokoruj Holseta HX35 czy HX40 ?



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pt paź 16, 2009 13:33

Jednak sobie przeliczyłem i ze spalaniem OK jest w miarę.Ja po prostu tyle km zrobilem.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pt paź 16, 2009 14:05

arwam pisze:to jest fakt ale T4 czy K24 bym lochą nie nazwał bo jak wtedy nazwać coś pokoruj Holseta HX35 czy HX40 ?
to juz big locha;) i nie warto tego nawet zakladac do pomp mniejszych niz 11,12mm


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości