Strona 8 z 11

: wt sie 18, 2009 23:47
autor: JABcok20
pompe przestawiałem o jeden ząb aby zagadal. tłokorozdzielacz ma w innym miejscu wyciecie niz seryjny td. nie wiem czy to ważne:)

czy za pomoca tego manometra ustawie timing czy nie?

: wt sie 18, 2009 23:54
autor: t0mal
JABcok20 pisze:tłokorozdzielacz ma w innym miejscu wyciecie niz seryjny td
Nawet nie wiesz jak bardzo!!
Nie baw się timingiem, bo to nie w tym rzecz, najpierw trzeba ustawić początek tłoczenia, na tak dużej pompie możesz mieć skrajnie rozjechany kąt wtrysku a i tak bedzie odpalał, u mnie można pompe przechylić w zakresie prawie centymetra i obu skrajnych położeniach odpala od strzała. A optymalne ustawienie ma tolerancję około milimetra

Manometrem tego nie ustawisz, trzeba dać pompe na stół, żeby było widać jak wyprzedza wtrysk w funkcji obrotów

: śr sie 19, 2009 00:22
autor: JABcok20
czy w 1.6 td jest sens zaślepiać kanal na regulatorze odśrodkowym??

: śr sie 19, 2009 18:51
autor: vision
JABcok20 pisze:0 460 414 058 od czego moze byc ta pompa??
maxion
Trochim pisze:przepis na pompe do td podałem wyżej do mtdi jest trochę inny
inna bajka , a jak tam QR5

: śr sie 19, 2009 18:53
autor: JABcok20
co to u maxion?

[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 18:54 ]
a ford maxion ???

: śr sie 19, 2009 19:21
autor: vision
pojemność 4 L poszukaj , stare foto po przejściach, mojej pompy Obrazek :(

: śr sie 19, 2009 22:44
autor: JABcok20
hm. pompe od cromy ciezko znaleźć. szukam juz jakis czas i znalazłem za min 550zl. facet mówił że ma taka jedna ładna. ale wiadomo pewnie nawet ne zna jej stanu...
dzisiaj pogrzebsłem przy timingu i ciagnie do samego konca czyli 4500:(

: śr sie 19, 2009 22:50
autor: Trochim
vision, Qr5 sie składa ;)


wracając do tematu 1.5 Bar w k14 i na bez dymnej to lipa w ogóle to turbo nie powinno tyle dmuchać bo to bez sensu

: śr sie 19, 2009 23:14
autor: t0mal
Racja turbo kręci się jak wściekłe i przeładowuje, spaliny nie mają ujścia, trzeba zmniejszyć doładowanie, wtedy część uleci przez zawór upustowy i powinno go nieco odetkać.

: śr sie 19, 2009 23:28
autor: JABcok20
mam turbo na 0,9 max 1.0 . samochod po pogrxebaniu w timingu ciagnie cały czas do 4500. jak dla mnie w porównaniu do 110 afn idzie tak samo ale buda lzejsza

: śr sie 19, 2009 23:31
autor: t0mal
Właściwie jeśli nie masz gov moda to raczej normalnie jedzie.

: śr sie 19, 2009 23:34
autor: JABcok20
mam gova 2 podkładki???? i nie wim czemu szrpie przy 4500

: czw sie 20, 2009 10:05
autor: t0mal
U mnie występuje podobne zamulenie przy dużych obrotach, już niechce wchodzić na czerwone pole, podejżewam u siebie uszkodzony lub zamulony smok w baku, bo podobne objawy miałem już wcześniej jak było mało paliwa (tzn brak dymu i przymulenie), pomagało wożenie ze sobą więcej niż 1/4 baku

[ Dodano: 20 Sie 2009 10:06 ]
Ja mam dołożone troche ponad 5mm podkładek :satan:

: czw sie 20, 2009 16:02
autor: vision
t0mal pisze:Ja mam dołożone troche ponad 5mm podkładek :satan:
co to plebiscyt :grin: ja miałem 1 mm i kreci ponad 5200rpm

[ Dodano: 20 Sie 2009 16:11 ]
JABcok20 pisze:pompe od cromy ciezko znaleźć. szukam juz jakis czas i znalazłem za min 550zl. facet mówił że ma taka jedna ładna. ale wiadomo pewnie nawet ne zna jej stanu...(
jest to pompa z 1 na świecie TDI 1988 :goof: bardzo krótka seria mechanicznych pomp ciężko o taką i moja miała parę usterek w 92 wyszła już z nastawnikiem i wtryski po2 i sporo elektroniki :bajer:

[ Dodano: 20 Sie 2009 16:18 ]
Trochim pisze:Qr5 sie składa ;)
obserwuje twój zacny projekt i owocnego dłubania :grin: też miałem chęć ale dawcy za rozsądne $$$ nie był i po fakcie się znalazł :crazy: może inny razem :metal: