Strona 8 z 11
: wt sie 18, 2009 23:47
autor: JABcok20
pompe przestawiałem o jeden ząb aby zagadal. tłokorozdzielacz ma w innym miejscu wyciecie niz seryjny td. nie wiem czy to ważne:)
czy za pomoca tego manometra ustawie timing czy nie?
: wt sie 18, 2009 23:54
autor: t0mal
JABcok20 pisze:tłokorozdzielacz ma w innym miejscu wyciecie niz seryjny td
Nawet nie wiesz jak bardzo!!
Nie baw się timingiem, bo to nie w tym rzecz, najpierw trzeba ustawić początek tłoczenia, na tak dużej pompie możesz mieć skrajnie rozjechany kąt wtrysku a i tak bedzie odpalał, u mnie można pompe przechylić w zakresie prawie centymetra i obu skrajnych położeniach odpala od strzała. A optymalne ustawienie ma tolerancję około milimetra
Manometrem tego nie ustawisz, trzeba dać pompe na stół, żeby było widać jak wyprzedza wtrysk w funkcji obrotów
: śr sie 19, 2009 00:22
autor: JABcok20
czy w 1.6 td jest sens zaślepiać kanal na regulatorze odśrodkowym??
: śr sie 19, 2009 18:51
autor: vision
JABcok20 pisze:0 460 414 058 od czego moze byc ta pompa??
maxion
Trochim pisze:przepis na pompe do td podałem wyżej do mtdi jest trochę inny
inna bajka , a jak tam QR5
: śr sie 19, 2009 18:53
autor: JABcok20
co to u maxion?
[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 18:54 ]
a ford maxion ???
: śr sie 19, 2009 19:21
autor: vision
pojemność 4 L poszukaj , stare foto po przejściach, mojej pompy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: śr sie 19, 2009 22:44
autor: JABcok20
hm. pompe od cromy ciezko znaleźć. szukam juz jakis czas i znalazłem za min 550zl. facet mówił że ma taka jedna ładna. ale wiadomo pewnie nawet ne zna jej stanu...
dzisiaj pogrzebsłem przy timingu i ciagnie do samego konca czyli 4500:(
: śr sie 19, 2009 22:50
autor: Trochim
vision, Qr5 sie składa
wracając do tematu 1.5 Bar w k14 i na bez dymnej to lipa w ogóle to turbo nie powinno tyle dmuchać bo to bez sensu
: śr sie 19, 2009 23:14
autor: t0mal
Racja turbo kręci się jak wściekłe i przeładowuje, spaliny nie mają ujścia, trzeba zmniejszyć doładowanie, wtedy część uleci przez zawór upustowy i powinno go nieco odetkać.
: śr sie 19, 2009 23:28
autor: JABcok20
mam turbo na 0,9 max 1.0 . samochod po pogrxebaniu w timingu ciagnie cały czas do 4500. jak dla mnie w porównaniu do 110 afn idzie tak samo ale buda lzejsza
: śr sie 19, 2009 23:31
autor: t0mal
Właściwie jeśli nie masz gov moda to raczej normalnie jedzie.
: śr sie 19, 2009 23:34
autor: JABcok20
mam gova 2 podkładki???? i nie wim czemu szrpie przy 4500
: czw sie 20, 2009 10:05
autor: t0mal
U mnie występuje podobne zamulenie przy dużych obrotach, już niechce wchodzić na czerwone pole, podejżewam u siebie uszkodzony lub zamulony smok w baku, bo podobne objawy miałem już wcześniej jak było mało paliwa (tzn brak dymu i przymulenie), pomagało wożenie ze sobą więcej niż 1/4 baku
[ Dodano: 20 Sie 2009 10:06 ]
Ja mam dołożone troche ponad 5mm podkładek
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
: czw sie 20, 2009 16:02
autor: vision
t0mal pisze:Ja mam dołożone troche ponad 5mm podkładek
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
co to plebiscyt
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
ja miałem 1 mm i kreci ponad 5200rpm
[ Dodano: 20 Sie 2009 16:11 ]
JABcok20 pisze:pompe od cromy ciezko znaleźć. szukam juz jakis czas i znalazłem za min 550zl. facet mówił że ma taka jedna ładna. ale wiadomo pewnie nawet ne zna jej stanu...(
jest to pompa z 1 na świecie TDI 1988
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
bardzo krótka seria mechanicznych pomp ciężko o taką i moja miała parę usterek w 92 wyszła już z nastawnikiem i wtryski po2 i sporo elektroniki
[ Dodano: 20 Sie 2009 16:18 ]
Trochim pisze:Qr5 sie składa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
obserwuje twój zacny projekt i owocnego dłubania
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
też miałem chęć ale dawcy za rozsądne $$$ nie był i po fakcie się znalazł
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
może inny razem
![Metal :metal:](./images/smilies/icon_super.gif)