[quote="Dario84"]Rozumiem ze twierdzisz ze kolega powinien wymienic glowice z tlokorozdzielaczem
Nie twierdzę że ma tak zrobić.Jestem niemal pewien że ma blisko granicy zużycia.
Korygujesz dawkę rozruchu w górę aby wyrównać ubytek/spadek ciśnienia tłoczenia zużyciem tarciowym elementu tłoczącego.
Oczywiście należy sprawdzić wszystko po drodze:
- szczelność instalacji
- drożność instalacji w tym i filtr
- ciśnienie i wydatek pompy przetłaczającej
- zaworek upustowy ciśnienia przetłaczania
- zaworki tłoczące na wysokim(jak kuleje)
i jeszcze parę drobiazgów zależnie od objawów.
To są elementy WYKONAWCZE i wykonują polecenia wnoszone ręcznie/mechanicznie/elektrycznie.
Sterowanie -
Kiedyś mechaniczne,dzisiaj elektronika i mapy.Jeżeli sterownik nie wykazuje błędu to co szwankuje?Wykonawca przychorzał.
Dla mnie ten rozdział funkcji jest oczywisty i nie wszystko da się wyprostować w części sterującej.
Mój znaczek nie jest przypadkowy - nie rozwijam bo będzie to odczytane jako kryptoreklama.

mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...