Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?
: wt maja 17, 2011 10:09
znajomy ma SB po machą, chce wymienić końcówki wtrysków, na jakie najkorzystniej ?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
spoko, zawsze jak coś będzie nie tak mogę je podrzucić na warsztat do sprawdzenia ciśnienia otwarcia.t0mal pisze:Jak koniecznie chcesz podmienić końcówki to możesz to zrobić, pod warunkiem, że masz oryginalne podkładki regulacyjne inaczej ciśnienia się będą rozjeżdżać. Przed skręceniem wtryskiwacza dokładnie oczyść gwint i najlepiej posmaruj niebieskim locktitem, żeby nie ciekło.
Teoretycznie tak,nawet o tym wspomniałem w poniższej foto poradzie.x-fly pisze: ciśnienie otwarcia ~155bar powinno być zachowane z racji nie ruszania podkładek i sprężyn ??
Bez urazy,ale suszarka typu T2 czy K-14 to wielka kuuupa...Co z tego,że będziesz miał strzała w dole takiego,że z fotelem do bagażnika można wpaść,jak później jest taki muł,że ledwie sam siebie ciągnie.Największy moment masz nisko i bardzo krótko,a na wiekszej suszarce typu T3 lub K-24 jest wyżej i sporo rozciągnięty,wtedy to jest dopiero jazdax-fly pisze: T2 z 1.3bara wbiła by tłok w czoło kierowcy tego skutera o którym napisałeś
Chyba tylko to Cię ratuje przed comiesięczną wymianą przy T2x-fly pisze:u radzikowskiego na 228
Czyli masz pół elektroniczną pompę z zaworem N108 i nie masz sterownika? To jak to wyprzedza początek wtrysku? Przecież silnik bez tego chodzi jakby wrzucić garść śrub pod klawiaturę.ps1w pompie nie mam żadnego sterownika, chyba że gumowy wężyk z kolektora albo linke z prawego pedału można nazwac sterownikiem
Słyszałeś o chorobie wściekłych diesli?[b]x-fly[/b], pisze:jak ją wykończę to oczywiście że pomyśle o wiekszej
jeszcze nie wiesz co to jest górny zakres u mnie turbo zbiera się od 3500 tys. obr.[b]x-fly[/b], pisze:wcale tak zle nie jest z górnym zakresem
Nie da rady na tej sprężarce - minimum to K24, albo T3 z 1.6[b]x-fly[/b], pisze:130-140PS nie wiecej
Spokojne, możesz wycisnąć nawet ponad 160km bez ruszania bebechów, dopóki nie gotujesz oleju to nic się nie będzie działo.[b]x-fly[/b], pisze:nie mam zamiaru dłubac silnika w srodku narazie i nie mam też zamiaru strzelać tłokami i korbami w przechodniów
mam dwie możliwości zmiany kąta wtrysku, pierwsza na cięgno w kabinie i z drugiej strony linka na pompie od strony silnika (wiadomo o co cho) a druga to elektrozaworek od strony zewnątrznej pompy połączony cienkim metalowym wężykiem z góra pompy tuz za wlotem paliwa a przed "modem łukiego", cięgno wywaliłem a odpalam na przełączniku w kabinie (z czasem chcę to podpiąć pod czujnik temp żeby się samo uruchamiało), słychać że przyspiesza kąt po klekocie silnika, pompe mam od Golf3/Ventot0mal pisze:Czyli masz pół elektroniczną pompę z zaworem N108 i nie masz sterownika? To jak to wyprzedza początek wtrysku? Przecież silnik bez tego chodzi jakby wrzucić garść śrub pod klawiaturę.
widzę że lubisz niektóre rzeczy udramatyzowaćt0mal pisze:Słyszałeś o chorobie wściekłych diesli?
wiem wiem bo miałem T3 w B2 z '84roku ludzie niedowierzali co szczupak robiłt0mal pisze:jeszcze nie wiesz co to jest górny zakres u mnie turbo zbiera się od 3500 tys. obr.
wiem o czym do mnie mówisz ale narazie tego elementu nie muszę dłubać bo uważam że 5.5mm podkładek zrobiło swoje i jest w porządku, jak mu depne to momentalnie się wkręca aż miło posłuchać wydechut0mal pisze:Rozmontuj pompę, jak do gov-moda i zmierz długość ramienia przy ośce gazu - pewnie odkryjesz "wąskie gardło"
no i tu mam zonka i to wielkiego ale to nie ten temat żeby sie chwalić problemem ciągle za wysokiej temperatury silnika, mam zamiar iść na łatwizne i zmienić termostat żeby się wcześniej otwierał, elektrowłącznik wentylatora chłodnicy juz zmieniłem, był 95/102stopnie a jest 85/95^ (aaz mają dwustopniową dmuchawę) i obniżylem tym o 5^ ale to jeszcze nie to, zły kąt wtrysku odpada bo regulowałem, na jałowym też dojdzie do ~97^ do 100^ i stanie, czujnik wymieniony, gdyby gdzies na przewodach nie łaczyło to by zaniżał więc tez odpadat0mal pisze:Spokojne, możesz wycisnąć nawet ponad 160km bez ruszania bebechów, dopóki nie gotujesz oleju to nic się nie będzie działo.
to wszystko juz mamt0mal pisze:Na dzień dobry wywal amortyzator (uniemożliwia gwałtowne dodanie gazu, wyciera w jajo tulejkę na ośce), następnie zdejmij górę pompy i obetnij dźwignie odcinającą paliwo (ramię w środku), tę z przodu (rzecz przydatna z automatyczną skrzynią, jak nie da się zatrzymać silnika). Załóż boost-pina. W tych pompach ośka gazu często ma najkrótsze ramię, tj 19mm. Trzeba je koniecznie zmienić na dłuższe, bo inaczej nie da się zwiększyć dawki bez zwiększania obrotów biegu jałowego.
chłopie weź sie w garść #1t0mal pisze:Co do podkładek przy regulatorze obrotów (pop. gov mod) nie można przesadzać, bo inaczej w końcu pęknie ośka gazu w miejscu, w którym jest zamontowany o-ring
chłopie weź sie w garść #2t0mal pisze:Jak nie połamałeś jeszcze dyfra to znaczy, że silnik jest za słaby
chłopie weź sie w garść #3t0mal pisze:Choroba wściekłych diesli rzadko dotyka TD dopóki nie mają założonego intercoolera, w którym się zbiera olej.
to jest mod, modzisz przy pompie ? zmieniasz coś w pompie ? wpływasz tym na nią i mechanicznie i zmieniasz niektóre charakterystyki niektórych stałych i zmiennych wartości opisujących pracę pompy więc to jest modt0mal pisze:Odnośnie modu łukiego - to nie jest żadem mod - należy jedynie zmierzyć ciśnienie paliwa w pompie i ewentualnie przywrócić fabryczne nastawy, jeśli ciśnienie jest mocno niskie.
chłopie weź sie w garść #5t0mal pisze:Śrubę od powrotu paliwa dobierz eksperymentalnie. Zazwyczaj lepiej jak ma odrobinę większy otworek.
pisałem że to nie początek wtr.,t0mal pisze:jeśli poprawnie ustawisz początek wtrysku to nie będzie żadnych problemów z temperaturą
nie ogarniasz co w poście pisałem, chyba sie koniem urodziłeś i ci klapy na gałki założylit0mal pisze:Inne przyczyny przegrzewania się to
a jestem dumny, bardziej niż paw, niektórzy przez całe swoje życie przeszli nie widząc nic poza zbiorniczkami płynów i szoferki, wszystko sam przy nim robie i wlasnie to daje mi siłe i napawa dumąt0mal pisze:Czemu jesteś taki uparty, nic sobie nie dasz przetłumaczyć Ledwo 100km wycisnąłeś i jesteś dumny jak paw