Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
impulsator znalazłem, wypiąłem kostkę i eureka ! drgania zagineły ! jest rewelacja ! ale teraz co mam zrobić ? wymienić go, czy nie a i po podłączeniu z powrotem kostki nadal leży mi na glebie prędkościomierz ! fakt, że odłączając kostkę troszkę obruciłem impulsator, żeby było lepsze dojście, ale po podłączeniu kostki wróciłem to położenia przed grzebaniem a i tak zegar leży - muszę kiknąć na bezpiecznik jak kolega wcześniej pisał... ! Z tym oznaczeniem sprawdzę !
[ Dodano: 02 Kwi 2008 16:22 ]
dodam jeszcze, że w wężyku widać u mnie jak razem z paliwem co chwilka smyknie bąbelek powietrza - ale już ktoś pisał o tym i niby to normalne....
[ Dodano: 02 Kwi 2008 16:22 ]
dodam jeszcze, że w wężyku widać u mnie jak razem z paliwem co chwilka smyknie bąbelek powietrza - ale już ktoś pisał o tym i niby to normalne....
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 16:25 przez luzipower, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
dla mnie też nie normalne, zawalony filtr paliwa! Wymienić!!!! ...niby taka bzdeta ale jakże istotna.stania-PL pisze:Dla mnie nienormalne ...luzipower pisze:dodam jeszcze, że w wężyku widać u mnie jak razem z paliwem co chwilka smyknie bąbelek powietrza - ale już ktoś pisał o tym i niby to normalne....
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
nie od spodu - tak jak ktoś pisał wcześniej "od serwa w dół i troche w lewo" tam wypiąłem - tylko nie mówcie, że to nie to - na serio się uspokoiły te drgania ! ale objawy były jak inni pisali, że zegar leżał !jaro001 pisze:ten impulsator to znalazłeś od spodu auta, na skrzyni biegów ???
bezpiecznik nr. 7 wymieniłem i jest si ! oznaczenie silnika AGR
[ Dodano: 02 Kwi 2008 22:09 ]
filtr paliwa wymieniałem 1000 km temu ! z resztą wszystkie filtry, rozrząd, olej, płyny ! serio to nie normalne ?mrEd pisze:dla mnie też nie normalne, zawalony filtr paliwa! Wymienić!!!! ...niby taka bzdeta ale jakże istotna.stania-PL pisze:Dla mnie nienormalne ...luzipower pisze:dodam jeszcze, że w wężyku widać u mnie jak razem z paliwem co chwilka smyknie bąbelek powietrza - ale już ktoś pisał o tym i niby to normalne....
poza tymi drganiami co ma większość tu piszących silnik chodzi jak żyleta ! więc chyba jest ok mimo tych pęcherzyków ! wszystko na to wskazuje...
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
[ Dodano: 03 Kwi 2008 21:42 ]
Apropo - jak już zrobiłem zdjęcia:
STRZAŁKA - tutaj widać u mnie te bąbelki powietrza, o którym mówiłem wcześniej
KÓŁKO - to ustrojstwo na odpalonym cały czas pstyka (co słychać i czuć jak się dotknie) co to jest za badziew ? fakt, że słychać tylko na otwartej masce, ale skoro już mogę wskazać to się spytam do czego to jest ?
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
to jest elektrozawór N75 od sterowania turbiną, jego cykanie to normalny objaw więc nie masz się czym przejmować.luzipower pisze:KÓŁKO - to ustrojstwo na odpalonym cały czas pstyka (co słychać i czuć jak się dotknie) co to jest za badziew ? fakt, że słychać tylko na otwartej masce, ale skoro już mogę wskazać to się spytam do czego to jest ?
W kółku to N75 bardzo dobrze, że pyka znaczy, że jako tako działa !luzipower pisze:STRZAŁKA - tutaj widać u mnie te bąbelki powietrza, o którym mówiłem wcześniej
KÓŁKO - to ustrojstwo na odpalonym cały czas pstyka (co słychać i czuć jak się dotknie) co to jest za badziew ? fakt, że słychać tylko na otwartej masce, ale skoro już mogę wskazać to się spytam do czego to jest
w tym wężyku po zapaleniu auta nie powinno być żadnych bąbelków powietrza!!! Jeśli są to wymień filtr paliwa i podociskaj obejmy na tych wężykach, jedna rada u mnie na samych końcach wężyki były spękane więc obciełem tak ok 0,5 cm i wpiełem na nowo mocno dociskając obejmy bąbelki znikneły, szarpanie na niskich obrotach (1200-1500) ustało.
Pozdro
[ Dodano: 05 Kwi 2008 19:41 ]
Wracając do tematu. Po wymianie sprzęgła oraz dwumasu wszelkie drgawki i strzały przy zapalaniu znikneły jest super teraz więc myśle, że nie macie nad czym dumać. Porażająca diagnoza DWUMAS !! ja juz się przekonałem.
<wymoderowano>
Po odłączeniu wtyczki silnik nie wpada w dziwne drgania.
Czujnik prędkości wymieniłem na nowy i nadal to samo, pojawiają się dziwne drgania, czyli bez zmian wszystko.
Nie próbował ktoś z was wymienić tą część czujnika która wchodzi do skrzyni, która jest zakończona takimi ruchomymi trybami?? Zastanawiam się czy to właśnie nie ten element powoduje te drgania, bo ja wymieniłem tylko sam czujnik cena w serwisie to 67 zł.
Czujnik prędkości wymieniłem na nowy i nadal to samo, pojawiają się dziwne drgania, czyli bez zmian wszystko.
Nie próbował ktoś z was wymienić tą część czujnika która wchodzi do skrzyni, która jest zakończona takimi ruchomymi trybami?? Zastanawiam się czy to właśnie nie ten element powoduje te drgania, bo ja wymieniłem tylko sam czujnik cena w serwisie to 67 zł.
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 13:35 przez jaro001, łącznie zmieniany 2 razy.
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
stania-PL
ile cię wyniosła wymiana sprzęgła i dwumasu ?
Jaro001 - troche szkoda ! ja już sam nie wiem co mam wymienić
Fakt jest taki, że przy ruszaniu na jedynce zdaża się, że mi sprzęgło pisknie (jak stare nie naoliwione zawiasy) nie wiem, czy to coś groźnego ? no i sprzęgo łapie przy samiutkim końcu (kobita się nie może nauczyć - co bieg to szarpnie, bo w poprzedniej Aensis Verso brało od półowy) jak sprawdzić, czy sprzęgło się kóńczy, czy jeszcze poczekać ?
ile cię wyniosła wymiana sprzęgła i dwumasu ?
Jaro001 - troche szkoda ! ja już sam nie wiem co mam wymienić
Fakt jest taki, że przy ruszaniu na jedynce zdaża się, że mi sprzęgło pisknie (jak stare nie naoliwione zawiasy) nie wiem, czy to coś groźnego ? no i sprzęgo łapie przy samiutkim końcu (kobita się nie może nauczyć - co bieg to szarpnie, bo w poprzedniej Aensis Verso brało od półowy) jak sprawdzić, czy sprzęgło się kóńczy, czy jeszcze poczekać ?
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
wymieniłeś na kolejny dwumas czy wstawiłeś komplet tj. zwykły zamach + sprzęgło z VR6 lub G60 ? bo to lepsze i tańsze rozwiązanie oraz podstawa przy zwiększaniu mocy i momentu zwłaszcza przy momencie obrotowym powyżej 360 Nmstania-PL pisze:Po wymianie sprzęgła oraz dwumasu wszelkie drgawki i strzały przy zapalaniu znikneły jest super teraz więc myśle, że nie macie nad czym dumać. Porażająca diagnoza DWUMAS !! ja juz się przekonałem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 11:01
- Lokalizacja: lubuskie
Ja tak zrobiłem -nic nie pomogło.jaro001 pisze:Nie próbował ktoś z was wymienić tą część czujnika która wchodzi do skrzyni, która jest zakończona takimi ruchomymi trybami?? Zastanawiam się czy to właśnie nie ten element powoduje te drgania
Sprzęglo+dwumas+łożysko=1300zł + robocizna = 1500 złluzipower pisze:stania-PL
ile cię wyniosła wymiana sprzęgła i dwumasu ?
Zestaw LUK
Wstawiłem dwumas tak jak było w orginale. Zwykłego zamachu nie chciałem bo słyszałem, że sie silnik telepie na jałowym biegu nie wiem ile w tym prawdy.Sztomel pisze:wymieniłeś na kolejny dwumas czy wstawiłeś komplet tj. zwykły zamach + sprzęgło z VR6 lub G60 ? bo to lepsze i tańsze rozwiązanie oraz podstawa przy zwiększaniu mocy i momentu zwłaszcza przy momencie obrotowym powyżej 360 Nm
Powiedz mi bo chcę zrobić wirusika na ok ~ 130-135 KM i ~300-310 nM. Styknie mi te sprzęgło czy bede szybko wymieniał ?
<wymoderowano>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości