Strona 8 z 15

: pt mar 19, 2010 17:00
autor: antojuja
to mamy kolejny fakt potwierdzony :okej:

: pt mar 19, 2010 19:17
autor: wesol
napewno ni ejest to rok produkcji bo po pierwsze nie byl by brany do nr przedmiotu to dwa jakos nie znalazlem z innymi literkami bo przeciez nie robiono tych zamachow tylko w dwóch latach Zreszta co by oznaczalo oznaczenie na zamachu np 038 105 266 AG? bo taki zamach mam w garazu.

: pt mar 19, 2010 19:46
autor: mewa2002
tzn. nie chodzi tu tyle o rok, co może serie produktu. Ale fakt faktem ze numer z koncowka B pasuje tak samo jak i z koncowka C.

: pt mar 19, 2010 20:32
autor: wesol
Dobra znalazlem To z B wazy 7,5 kg a to z C wazy okolo 9,5 kg. Oznaczenia literowe to porostu waga kola. Nie wiem tylko jaki to system jest oznaczeń. Mam kolo od AJM i wazy prawie 13 kg a literki koncowe to AG

: pn mar 22, 2010 20:21
autor: pawelekk22
a ja mam pytanie. jak sie pomyle i wloze kolo 7,5kg zamiast 9,5 kg to jak to wplynie na calosc dzialania sprzegla ? :>

: pn mar 22, 2010 21:51
autor: wesol
Wcale prawdopodobnie tylko bedzie wywalac poduchy silnka i buda trzeslo. Auto straci na ruszaniu z wolnych obrotow.
Dodam jeszcze ze sa kola zdaj sie pasujace do 1.9 TDI vp od T4 2.4 D i tam kolo jest z oznaczeniem "K" czyli prawdopodobnie ciezsze. Szkoda ze szwagier wywalił kolo ze swojego T4 Tak bym sprawdził co i jak.

: wt mar 23, 2010 10:28
autor: arwam
wesol, nic z takich rzeczy sięnie będzie działo tylko będzie mniejszy moment obrotowy silnika w dolnych obrotach i trochę szysze zużycie tłumika drgań skrętnych.
wiem jak jeździłem na AAZ i jak jeżdżę na 1Z z ciężkim kołem zamachowym ma piękną elastyczność. AAZ dopiero powyżej 1700rpm pozwalał jeździć na wyższych biegach. na codzien tak nie jeżdżę ale testowo pozwalam sobie sprawdzić jak silniki ciągną na niskich obrotach.
i chociaż AAZ dopiero w wyższych obrotach zaczynał ciągnąć to momentu mu spokojnie wystarczało żeby ruszyć spokojnie nawet i z czwórki czy piątki tylko sprzęgło wtedy śmierdzi.
1Z mimo dłuższej skrzyni też potrafi ruszyć z czwórki ale już nie jedzie jak AAZ

: wt mar 23, 2010 14:24
autor: pawelekk22
czyli lepiej brac ciezsze zeby szybciej z niskich obrotow sie zbieral ?

: wt mar 23, 2010 20:47
autor: arwam
pawelekk22,

jak masz cięższe koło to na niskich biegach będzie się wolniej wkręcał ale na wysokich biegach będzie miał większy moment obrotowy.

: śr kwie 07, 2010 12:43
autor: Arczi
golfer_1984 pisze:
tomec 1984 pisze:hej a jakie sprzegło polecicie do tdi 1z??? musze wymienic i chciał bym miec spokój ale nie wiem jakie kupic
od jakiego modelu vw sprzegło podejdzie bez problemu bez przeróbek do mojego td-ika

pozdro
widać że nie czytałeś całego tematu, kupuj od G60
Kupując takie sprzegło do 1ż (AHU) co trzeba wymienić ? czy pasuje plug&play ?

: śr kwie 07, 2010 19:40
autor: antojuja
dokladnie tak tylko org. sruby do zamachu potrzebne i docisku, tu kolega z forum ibizy ma takie kompletne na handel Tel. 787-134-590 powolac sie na mnie jak co

Obrazek

: śr kwie 07, 2010 21:56
autor: arwam
antojuja,

jak cena?

: śr kwie 07, 2010 22:42
autor: antojuja
nie wiem podalem jego nr wyzej

: pn kwie 12, 2010 22:22
autor: szwari
Witam..
Ja mam pytanko odnośnie koła dwumasowego w moim silniczku..mianowicie jak wciskam sprzęgło to czuć w nodze-w pedale delikatne drgania a jak przyłoży się ucho do komory silnika słychać również delikatny stukot przy wciśniętym sprzęgle. Rytm stukania pokrywa się z drganiami w pedale sprzęgła, czy to może być efekt zużytego koła dwumasowego czy jakiś problem ze sprzęgłem, lub jakiś inny problem..

pozdrawiam