[AFN] Jak to jest ze sprzegłami?? dwumasowe, jednomasowe...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 19, 2010 17:00

to mamy kolejny fakt potwierdzony :okej:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt mar 19, 2010 19:17

napewno ni ejest to rok produkcji bo po pierwsze nie byl by brany do nr przedmiotu to dwa jakos nie znalazlem z innymi literkami bo przeciez nie robiono tych zamachow tylko w dwóch latach Zreszta co by oznaczalo oznaczenie na zamachu np 038 105 266 AG? bo taki zamach mam w garazu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » pt mar 19, 2010 19:46

tzn. nie chodzi tu tyle o rok, co może serie produktu. Ale fakt faktem ze numer z koncowka B pasuje tak samo jak i z koncowka C.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt mar 19, 2010 20:32

Dobra znalazlem To z B wazy 7,5 kg a to z C wazy okolo 9,5 kg. Oznaczenia literowe to porostu waga kola. Nie wiem tylko jaki to system jest oznaczeń. Mam kolo od AJM i wazy prawie 13 kg a literki koncowe to AG


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » pn mar 22, 2010 20:21

a ja mam pytanie. jak sie pomyle i wloze kolo 7,5kg zamiast 9,5 kg to jak to wplynie na calosc dzialania sprzegla ? :>



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn mar 22, 2010 21:51

Wcale prawdopodobnie tylko bedzie wywalac poduchy silnka i buda trzeslo. Auto straci na ruszaniu z wolnych obrotow.
Dodam jeszcze ze sa kola zdaj sie pasujace do 1.9 TDI vp od T4 2.4 D i tam kolo jest z oznaczeniem "K" czyli prawdopodobnie ciezsze. Szkoda ze szwagier wywalił kolo ze swojego T4 Tak bym sprawdził co i jak.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

Post autor: arwam » wt mar 23, 2010 10:28

wesol, nic z takich rzeczy sięnie będzie działo tylko będzie mniejszy moment obrotowy silnika w dolnych obrotach i trochę szysze zużycie tłumika drgań skrętnych.
wiem jak jeździłem na AAZ i jak jeżdżę na 1Z z ciężkim kołem zamachowym ma piękną elastyczność. AAZ dopiero powyżej 1700rpm pozwalał jeździć na wyższych biegach. na codzien tak nie jeżdżę ale testowo pozwalam sobie sprawdzić jak silniki ciągną na niskich obrotach.
i chociaż AAZ dopiero w wyższych obrotach zaczynał ciągnąć to momentu mu spokojnie wystarczało żeby ruszyć spokojnie nawet i z czwórki czy piątki tylko sprzęgło wtedy śmierdzi.
1Z mimo dłuższej skrzyni też potrafi ruszyć z czwórki ale już nie jedzie jak AAZ



pawelekk22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: pawelekk22 » wt mar 23, 2010 14:24

czyli lepiej brac ciezsze zeby szybciej z niskich obrotow sie zbieral ?



arwam

Post autor: arwam » wt mar 23, 2010 20:47

pawelekk22,

jak masz cięższe koło to na niskich biegach będzie się wolniej wkręcał ale na wysokich biegach będzie miał większy moment obrotowy.



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » śr kwie 07, 2010 12:43

golfer_1984 pisze:
tomec 1984 pisze:hej a jakie sprzegło polecicie do tdi 1z??? musze wymienic i chciał bym miec spokój ale nie wiem jakie kupic
od jakiego modelu vw sprzegło podejdzie bez problemu bez przeróbek do mojego td-ika

pozdro
widać że nie czytałeś całego tematu, kupuj od G60
Kupując takie sprzegło do 1ż (AHU) co trzeba wymienić ? czy pasuje plug&play ?


1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601

Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr kwie 07, 2010 19:40

dokladnie tak tylko org. sruby do zamachu potrzebne i docisku, tu kolega z forum ibizy ma takie kompletne na handel Tel. 787-134-590 powolac sie na mnie jak co

Obrazek



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 07, 2010 21:56

antojuja,

jak cena?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr kwie 07, 2010 22:42

nie wiem podalem jego nr wyzej



Awatar użytkownika
szwari
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: sob lis 08, 2008 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: szwari » pn kwie 12, 2010 22:22

Witam..
Ja mam pytanko odnośnie koła dwumasowego w moim silniczku..mianowicie jak wciskam sprzęgło to czuć w nodze-w pedale delikatne drgania a jak przyłoży się ucho do komory silnika słychać również delikatny stukot przy wciśniętym sprzęgle. Rytm stukania pokrywa się z drganiami w pedale sprzęgła, czy to może być efekt zużytego koła dwumasowego czy jakiś problem ze sprzęgłem, lub jakiś inny problem..

pozdrawiam


http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości