Ale Cowboy pisał, zę ma 107 st a optymalnie dla oleju to w zakresie 80-90 z tego co czytałemzaprzal pisze:za zimny olej to tez niedobrze. Aw69 ma u siebie 230koni 430nm i ostatnio mierzyl temp oleju i nie ma takiej potrzebyPinkFloyd pisze:Cowboy a nie myslałeś o założeniu chłodniczki oleju??? Mój kolega sobie założył i ukłąd oleju mu wzrósl tylko o 0,2l http://www.allegro.pl/item212730751_aud ... _03_r.html a cisnienie to samo a temp. w czasie jazdy spadła do średniego 80st.
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
Turbina GT1749VA wysiadla..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
poleciał wirnik od strony zimnej akuratPinkFloyd pisze:Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
107 mam jak dowale do 220PinkFloyd pisze:Ale Cowboy pisał, zę ma 107 st
no własnie zima bede miał 60 st C i pójdzie koleje turbozaprzal pisze:za zimny olej to tez niedobrze
teraz nie montuje osłony pod silnik na lato i bedzie OK
[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 20:21 ]
raczej 90 st C - do 105 nie ma co panikować, ważne zeby nie przegrzać oleju powyżej 120 st CPinkFloyd pisze:optymalnie dla oleju to w zakresie 80-90 z tego co czytałem
po założeniu chłodniczki oprócz tego że zimą za chłodno to mogą być problemy z ciśnieniem a wtedy znowu wracamy do smarowania turbiny...
na razie wystarczy ten seryjny wymiennik ciepła w podstawce filtra
uff odebrałem hybrydke z pocztexu ładna wypiaskowana jak nówka
porównianie wirników po stronie zimnej
oryginal AWX
Hybryda ARL
i juz gotowa hybrydka z przekręconą we własciwą stronę muszlą
musze teraz załatwić pare spraw i za 2 godzinki biore się za montaż...
ufff juz wszystko bangla
3 godzinki i sam wszystko poskładałem
juz jestem po jazdach testowych, auto znowu zapie...la że az gwizd
początkowo myślałem ze bedzie doładowanie OK
w basic settings na wolnych 980 mBar, switch ON - 1400 rpm i 1080 mBar
jednak na wysokim biegu przy pełnej pi...ie jest 1,6 Bara w overboostcie i powoli opada na 1,4 Bar - wypełnienie N75 około 70%
jutro wydłuże sztange o 2 obroty - myśle że to około 150 mBar - ma ktośm jakieś doświadcznie w tym względzie?
trubina pompuje stabilnie, bezszelestnie - więc karambol sie spisał....
teraz ide napiś sie wódki jak biały człowiek, a jutro polece do Wrocławia i potem do Wawy i potestuję więcej... na szybko nie moge więcej nic powiedzieć ale wydaje się że ta hybryda jest wydajniejsza patrząc na zegar boost
wszak mam wiekszy kompresor - niby wieksze obciązenie na ośkę ale ta podobno jest grubsza (po ściągnięciu muszli jakoś tego nie widziałem ? ) - z kolei wydajniejszy wirnik wolniej sie kręci czyli to na plus, może stary okręcił się z powodu szybszych obrotów?
najwazniejsze że bestia żyje
[ Dodano: Sob Lip 14, 2007 21:37 ]
aha jeździłem bez osłony pod silnikiem i daje temp oleju równiutko 95 st C
3 godzinki i sam wszystko poskładałem
juz jestem po jazdach testowych, auto znowu zapie...la że az gwizd
początkowo myślałem ze bedzie doładowanie OK
w basic settings na wolnych 980 mBar, switch ON - 1400 rpm i 1080 mBar
jednak na wysokim biegu przy pełnej pi...ie jest 1,6 Bara w overboostcie i powoli opada na 1,4 Bar - wypełnienie N75 około 70%
jutro wydłuże sztange o 2 obroty - myśle że to około 150 mBar - ma ktośm jakieś doświadcznie w tym względzie?
trubina pompuje stabilnie, bezszelestnie - więc karambol sie spisał....
teraz ide napiś sie wódki jak biały człowiek, a jutro polece do Wrocławia i potem do Wawy i potestuję więcej... na szybko nie moge więcej nic powiedzieć ale wydaje się że ta hybryda jest wydajniejsza patrząc na zegar boost
wszak mam wiekszy kompresor - niby wieksze obciązenie na ośkę ale ta podobno jest grubsza (po ściągnięciu muszli jakoś tego nie widziałem ? ) - z kolei wydajniejszy wirnik wolniej sie kręci czyli to na plus, może stary okręcił się z powodu szybszych obrotów?
najwazniejsze że bestia żyje
[ Dodano: Sob Lip 14, 2007 21:37 ]
aha jeździłem bez osłony pod silnikiem i daje temp oleju równiutko 95 st C
dzieki, bo mam troszke pozdzierane paluchydjtom pisze:Twoje zdrowie
więc w sobote myknąłem 250km, dzisiaj kolejne 250km i na razie działa....
widać że mocniej pompuje więc albo jeszcze wydłużę sztangę, ale pewnie troszku sie skoryguje soft przy okazji...
może jeszcze przełożę mieszek ze starej ? może te większe overboosty raczej wynikają z większej wydajności wirnika na kompresorze - tak se wydumałem - trzeba to bedzie jakoś ogarnąć w sofcie
na razie boje sie jeździć z pedałem w podłodze mam uraz psychiczny
ale na 3/4 gazu i tak jest nieźle
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Cowboy
opanuj tubine by nie pompowala 1.6 przy 4000 bo to nie wróży dobrze.
Sprawdz tez jak wyglada sprawa z dymkiem z tyl. U mnie 3szt zaczely po pewnym czasie puszczac baki niebieskiego z niskich obrotow (jak sie rozpedzala).
opanuj tubine by nie pompowala 1.6 przy 4000 bo to nie wróży dobrze.
Sprawdz tez jak wyglada sprawa z dymkiem z tyl. U mnie 3szt zaczely po pewnym czasie puszczac baki niebieskiego z niskich obrotow (jak sie rozpedzala).
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
1.6 dmucha w overboostcie przy 2500-28000 (tam gdzie mam max moment) potem opada do zadanego 1,4 (1,35)rob555 pisze:opanuj tubine by nie pompowala 1.6 przy 4000 bo to nie wróży dobrze
jak na razie to tylko ze 3 razy przybutowałem do 4000 rpm w celach testowych
jednak wcześniej te overboosty były po prostu minimalne (patrząc na wskaźnik boost) po prostu idealnie...
wypełnienie N75 to 70%, różnica na test 011 w basic settings to 100 mBar (900 - 1400 rpm)
więc teraz trzeba juz w sofcie pomęczyć sprawę - chyba nie ma co kręcić tej sztangi ?
rob555, biorąc pod uwagę że to wirnik od ARL (ale ośka to nie widzę żeby grubsza była ??) to ile bezpiecznie można pompować w zakresie 4000 - 4500?
kurdę chyba jeszcze pojade na MAHA żeby zobaczyć jak ten moment będzie przebiegał...ja chce bezpiecznie ..
no nie moglem sie oprzec ale sinik wankla wymieka przy Twoim wiertarko TDI i ta rozpietosc max momentu przechodzaca przez 25.500 obrotow malina, te duze sprezarki czynia cudacowboy pisze:1.6 dmucha w overboostcie przy 2500-28000 (tam gdzie mam max moment) potem opada do zadanego 1,4 (1,35)rob555 pisze:opanuj tubine by nie pompowala 1.6 przy 4000 bo to nie wróży dobrze
.
ogolnie pozdro rozumiem ze literowka
dzisiaj wydłubałem (dosłownie bo razem z poduchą i łapą trzeba było wyciągać) swoją GT17 bo uysy na mnie nawrzeszczał że jeżdże z zaciętą gruchą i wali na 1.8 (z tym że tak 2 tys km zrobiłem i to na jego programie , nie wspomne co poprzedni ujeżdżacze z tym robili ) i jakoś ma się dobrze ,a łatwego żywota żaden samochód ze mną nie ma - wieczorem wrzuce fotki jaka makabra tam była zrobiona przy montażu , no ale 12 godzin trwał swap ponoćcowboy pisze:1.6 dmucha w overboostcie przy 2500-28000 (tam gdzie mam max moment) potem opada do zadanego 1,4 (1,35)rob555 pisze:opanuj tubine by nie pompowala 1.6 przy 4000 bo to nie wróży dobrze
jak na razie to tylko ze 3 razy przybutowałem do 4000 rpm w celach testowych
jednak wcześniej te overboosty były po prostu minimalne (patrząc na wskaźnik boost) po prostu idealnie...
wypełnienie N75 to 70%, różnica na test 011 w basic settings to 100 mBar (900 - 1400 rpm)
więc teraz trzeba juz w sofcie pomęczyć sprawę - chyba nie ma co kręcić tej sztangi ?
rob555, biorąc pod uwagę że to wirnik od ARL (ale ośka to nie widzę żeby grubsza była ??) to ile bezpiecznie można pompować w zakresie 4000 - 4500?
kurdę chyba jeszcze pojade na MAHA żeby zobaczyć jak ten moment będzie przebiegał...ja chce bezpiecznie ..
Tak czy siak po południu profilaktyczne czyszczenie i nowy bączek tam gdzie powinien być
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dopiero teraz sie dogrzebałem do tego tematu, a szkoda bo może bym nad jakąś inną pomyślał turbinką, ale cóż kupiłem tą awx w wakacje i jeżdżę do tej pory na niej (przejechała u mnie już ok 10kkm), co prawda większośc na serii programie, ale od niedawna na czipsie Rogalowym przy doladowaniu 1.4bara(ok.1.5kkm) i jak narazie odpukać jest ok
Dodam że kupiłem z allegro regenerwoaną , dałem 600zł z tego co pamiętam+ stare turbo walnięte do regeneracji, dostalem na nia 3msce gwarancji
Może jestem jednym z tych nielicznych przypadków, że działa??, oby!!
Dodam że kupiłem z allegro regenerwoaną , dałem 600zł z tego co pamiętam+ stare turbo walnięte do regeneracji, dostalem na nia 3msce gwarancji
Może jestem jednym z tych nielicznych przypadków, że działa??, oby!!
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
w lato tyle goniłem tyle że bez programu, a na programie pewnie dopiero jak beda do tego warunki sprawdze, ale nie ukrywam że dygam troszkę...cowboy pisze:chcesz przetestować przegoń auto 5 minut w okolicach 200 km/h - jak wytrzyma to znaczy że wałek gruby
Tak na przyszłość jaki jest koszt zrobinia hybrydy?? zakładając że użył bym do tego awx?? aha i do jakiej mocy wystarczy ta Twoja hybrydka?
Pozdro!
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 10:08 przez Matijas, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości