Jaki przebieg ma twoj DIESEL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: doggie » śr maja 01, 2013 21:58

moje Polo 1.9 SDI AGD z 1998, które kiedyś miałem a które nadal jeździ w rodzinie ma 390 tyś km, jak na razie na oryginalnych wtryskiwaczach i pompie bez regeneracji choć od jakiegoś czasu na ciepłym zaczynają mu falować obroty



ToReN
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: czw sie 02, 2012 18:01
Lokalizacja: Elbląg / Świętochłowice

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: ToReN » śr maja 01, 2013 22:38

Bora 2002 r. ASZ ori pompowtryski AL 319 tyś km, doggie, też lekko zaczynają falować ale jak próbuję zdiagnozować to ma jakieś cudowne uzdrowienie ....



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: wesol » czw maja 02, 2013 07:39

Umnie w G4 ASZ stukneło 208 tys. SIlnik chodzi wzorowo- zero drgan falowan czy innych rzeczy. BArdzo cicho, nic nie klepie, pali od strzala i zimny i cieply. Poprostu ideał. Dwumas zdrowiutki jak nowo zamontowany. Wszytsko seria. Mam pelnadokumentacje tego auta.
Shartan AUY przelot 250 tys- ponoc oryginalny po fachowym rzuceniu oka vcds'em. Dwumas na wykonczeniu. Rzuca silnikiem nieco nie wiem czy to wlasnie nie zasluga DM. Pompki zdrowe tez po stwierdzeniu fachowca- zreszta wyplul wiecej jak seria podaje. Dokumentacja jest ale jakby nieco uboga. Pali dobrze cieply i zimny. Porownujac oba te PD'ki to jest przepaść mimo ze w sharanie wymienialem i UPG i szklanki. Bede wymienial napewno wiosną/latem dwumas, uszczleniacz walu i wysprzeglik bo tu cieknie ty szumi tu telepocze. Wiem ze auto to koń roboczy ale roznica jest wyczuwalna. Moze Jeszcze po tych wymianach zafunduje mu nowe poduchy silnika i skrzyni to wtedy sie wyjasni wszystko.

W sumie to mi nie przeszkadza czy mają 200 tys czy 500 tys km nastukane. Wazne ze nie ma problemow z ukladem wtryskowym i resztą. Powiem tylko jedno- smigajac po komisach i handlarzach po jazdach próbnych to powiem ze albo auta byly zaorane(źle traktowane) albo licznik skrecony jak nic musial być.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: deskjet » czw maja 02, 2013 13:53

Witam
Kupiłem mk4 ALH 1999r (obecnie 131KM, w serii wyszło 99KM) przebieg 284 tys km. Czy to w miarę realny przebieg?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: KamilP » czw maja 02, 2013 14:05

Ostatnio wracam do domu sprinterem w cdi patrzę na licznik, pierwszy bus ponad 700 tysi ja :shock: Kopcił już na czarno to pewnie wtryski CR siadają (mają prawo, już i tak zapewne wymieniane). Ale jak ostatnio wracałem to w podobnym przebieg prawie milion km .. :shock: Ciekawe co przy nim było robione ale jednak to ten z nowszych mercedesów (nie ten najnowszy sprinter, ten z rocznika koło 2000) i jednak jeszcze trochę potrafi. Co prawda tam olej prawie nie stygnie.. trasa lublin-biała-lublin-biała i tak kilka razy dziennie :)



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: przemlin » czw maja 02, 2013 20:20

deskjet pisze:1999r (obecnie 131KM, w serii wyszło 99KM) przebieg 284 tys km. Czy to w miarę realny przebieg?
Zależy kiedy sprowadzony do PL , w pl pewnie mniej śmiagął jak w de , 13latx30 tyś=390tyś, to nie dużo, także masz o 100 tys skrecony



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Piasek » czw maja 02, 2013 21:21

przemlin pisze:13latx30 tyś=390tyś
30 tyś rocznie powiadasz... :rotfl:
Obrazek


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: wesol » czw maja 02, 2013 21:46

teraz sprawdzalem i moj golfik jest z lipca 2001 roku. ostatni serwis to czerwiec 2007 roku czyli mial wtedy 6 lat i na blacie zanotowane 152 tys km. Do polski trafił na poczatku 2008 roku. Polaczek juz malo jezdził, taki troszke dupowaty gość aczkolwiek dbal o autko. wszystkie naprawy robił sumiennie. Dwa razy do roku ojcu woził przyczepką ziarno dla gołebi. Taki to byl ziomuś. Jakoś na przelomie 2011- 20012 trafil do mnie i mial przelot 195 tys km. Czyli Polaczek zrobil okolo 40 tys km przez niecale 4 lata. Ja mam aktualnie na blacie 208 tys km. Czyli jeszcze mniej robie jak tamten. Niestety male przeloty wynikaja tez z tego ze sharanem sie czesciej poruszamy jak golfem no i poza tym dzidzia sie pojawila wiec juz nie ma tak ze ja smigam swoim i zona swoim. Teraz juz smigamy w trójke jednym autem. Czyli jednak jest mozliwy taki przelot w sumie nieduzy w aucie juz nastoletnim. Musz ejednak pryzznac ze niemiec smigał wiecje jak mial to autko. Srednio okolo 25-30 tys robil rocznie. W sharanie tez mam wpisy ze roznie bywalo bo raz walnąl 31 tys w ciagu roku a raz ponad 40 tys w nastepnym roczku. Pozniej przez 2.5 roku zrobił rzekomo 35 tys km i juz wtedy nie serwisowal w aso tylko to byla wizyta taka sobie nie zeby kontynuowac i nie tracic gwarancji. Potem znowu 2.5 roku i nakulane 50 tys km-167 tys km, wrzesien 2007. Potem cisza. I w Polsce wyladował w 2010 roku czyli co przez te trzy lata sie dzialo to nie wiadomo. W 2011 trafia do mnie i ma okolo 220 tys km. Ja na dzien dzisiejszy mam 250 tys km. Tez nie za duzo narobione. Ogonie i tak lubimy smigac bez celu to tu to tam, nie oszczedzam na paliwie. Zawsze mam baki do pelna i ze dwa tryz karnistry pelne w garazu. Oglnie tez bedac w DE i nie tylko zauwazylem ze oni tam maja taka tendencje ze auto nowe do kilku lat to smigaja bardzo duzo- 40 tys km to standard. Pozniej jak autko maja juz siódmy czy dziewiąty rok to juz malo latają. Nie wiem znudzil im sie czy jak. Taka tendencja jest na zachodzie. Ja jeżdze tyle ile musze, nie mam transportu zarobkowego i auto nie sluzy mi na dojazdy do pracy 50 czy 100 km dziennie. Nie mam przelotów tak duzych niestety.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: deskjet » pt maja 03, 2013 10:33

Ja sam go sprowadzałem z Niemiec od właściciela nie z komisu. Ostatni serwis przy przebiegu 221 tys w 2009r ale nie wiem na ile można wierzyć książce serwisowej


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: wesol » pt maja 03, 2013 12:08

mam takie pytanie. Co za roznica czy samemu sciagane czy przez handlarza?? Czy masz lepsze dojscia i wiecej znasz punktów gdzi emozna autko dobre wyhaczyć?? Auto kupujemy oceniajac je. Dla mnie auto z wychlastanym silnikiem i blacharka pogieta nawet z 2010 roku jest złomem niewiele wartym mimo ze bedzie nakulane i 10 tys km.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: daniel.wwe » pt maja 03, 2013 21:35

Różnica chyba tylko taka że jak samemu to najwyżej Niemiec kręcił licznik a nie najpierw Niemiec a potem handlarz poprawił.


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: Piasek » sob maja 04, 2013 09:02

A to jest okrutna prawda niestety... Auta kupowane od "prywatnego właściciela" w 95% to bajki - wszystko jest z komisów brane. Komisów "nur fur export" gdzie naturalizowany Niemiec (z kraju kebabów i goatfucker`ów) z 380 skręca na 240tyś km żeby polski handlarz zabrał i się za mocno nie targował o cenę a ten po przywózce zbija kolejne 60 tyś km bo jak powszechnie wiadomo w kraju nad Wisłą auta z przeb. pow. 200 tyś km są niemal niesprzedawalne...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

michalek80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 30, 2012 14:10

Odp: Re: Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: michalek80 » sob maja 04, 2013 09:49

xlsss pisze:Mój 1.9 AAZ dobił do 361 tyś.
Mój AAZ '94r. 357 tyś. właśnie pokazał.

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
magnum146
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 21:07
Lokalizacja: Jura Krak-Częst

Re: Jaki przebieg ma twoj DIESEL

Post autor: magnum146 » sob maja 04, 2013 15:07

wesol pisze:SDI i 90 KM cos chyba nie tak. Jelsi SDI to i tak dobry wynik.
Tak, 90KM. To dużo i niestandardowo?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 170 gości