[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
: pn sty 16, 2012 16:52
Witam, z filtrem paliwa jakby było coś nie tak, to przy butowaniu by mu brakowało paliwa i nie powinien gasnąć na wolnych obrotach, lecz z drugiej strony może gdy zimne paliwo i silnik pompa nie umie przeciągnąć paliwa przez filtr.
Tak głośno myślę, bo do końca nie wiem.
Ile masz nalatane na tym oleju i filtrach?
Najdziwniejsze jest to, że piszesz, że zimny nie chce palić, pompa nie wytwarza ciśnienia. Zazwyczaj jest odwrotnie, jak pompa się kończy to zimny zapala, a ciepły nie chce, Ty masz odwrotnie.
Jakoś do końca nie jestem przekonany.
Sprawdzałeś czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych?
Panowie doradźcie coś lukilik!!!
Jeśli ci zależy to zadzwoń tu http://www.regeneracjapomp.com/" onclick="window.open(this.href);return false; , a najlepiej szukaj takiego serwisu BOSCHa w swojej okolicy, ale z doświadczenia wiem, że w razie reklamacji powiedzą Ci, ze lałeś nie takie paliwo i nie przekonasz nikogo, że było inaczej.
Słyszałem o takich przypadkach nie jednokrotnie.
Kolega opowiadał kiedyś podczas wizyty w serwisie Scani przyjechał koleś, bo pompa padła. Pobadali, po oglądali i stwierdzili, że lał lipne paliwo, koleś twierdzi nic podobnego tankował na markowych stacjach i nie ma takiej opcji.
Więc zrobili pompę, koleś zapłacił za robotę i pojechał.
Zrobił tam jakąś ilość kilometrów i znów to samo, więc znów wrócił do nich i znów ta sama gadka, że lipne paliwo i takie tam.
Koleś nie wytrzymał zawiózł pompę do ekspertyzy i tam stwierdzili, że pompa była poskładana na zużytych częściach, więc wrócił do tego serwisu i mówi im, że go oszukali, zapłacił za nowe części, a tu są stare, że teraz to on im narobi szumu.
Przyszedł sam prezes tegoż serwisu i z nim rozmawiał, że by nic nie robił, dostanie za darmo nową pompę, tylko, żeby nigdzie nie zgłaszał, bo renomę im zepsuje.
Później całkiem inna gadka była, więc sam widzisz, jak to jest.
Dlatego proponuje Tobie żebyś rozejrzał się za jakąś używką i najlepiej patrzeć mechanikowi na ręce, czy na pewną ją wkłada.
Zrobisz jak uznasz za stosowne, ja tylko na pisałem jacy ludzie mogą być nie uczciwi.
Pozdrawiam.
Tak głośno myślę, bo do końca nie wiem.
Ile masz nalatane na tym oleju i filtrach?
Najdziwniejsze jest to, że piszesz, że zimny nie chce palić, pompa nie wytwarza ciśnienia. Zazwyczaj jest odwrotnie, jak pompa się kończy to zimny zapala, a ciepły nie chce, Ty masz odwrotnie.
Jakoś do końca nie jestem przekonany.
Sprawdzałeś czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych?
Panowie doradźcie coś lukilik!!!
Jeśli ci zależy to zadzwoń tu http://www.regeneracjapomp.com/" onclick="window.open(this.href);return false; , a najlepiej szukaj takiego serwisu BOSCHa w swojej okolicy, ale z doświadczenia wiem, że w razie reklamacji powiedzą Ci, ze lałeś nie takie paliwo i nie przekonasz nikogo, że było inaczej.
Słyszałem o takich przypadkach nie jednokrotnie.
Kolega opowiadał kiedyś podczas wizyty w serwisie Scani przyjechał koleś, bo pompa padła. Pobadali, po oglądali i stwierdzili, że lał lipne paliwo, koleś twierdzi nic podobnego tankował na markowych stacjach i nie ma takiej opcji.
Więc zrobili pompę, koleś zapłacił za robotę i pojechał.
Zrobił tam jakąś ilość kilometrów i znów to samo, więc znów wrócił do nich i znów ta sama gadka, że lipne paliwo i takie tam.
Koleś nie wytrzymał zawiózł pompę do ekspertyzy i tam stwierdzili, że pompa była poskładana na zużytych częściach, więc wrócił do tego serwisu i mówi im, że go oszukali, zapłacił za nowe części, a tu są stare, że teraz to on im narobi szumu.
Przyszedł sam prezes tegoż serwisu i z nim rozmawiał, że by nic nie robił, dostanie za darmo nową pompę, tylko, żeby nigdzie nie zgłaszał, bo renomę im zepsuje.
Później całkiem inna gadka była, więc sam widzisz, jak to jest.
Dlatego proponuje Tobie żebyś rozejrzał się za jakąś używką i najlepiej patrzeć mechanikowi na ręce, czy na pewną ją wkłada.
Zrobisz jak uznasz za stosowne, ja tylko na pisałem jacy ludzie mogą być nie uczciwi.
Pozdrawiam.