Jaki przebieg ma twoj DIESEL
: czw wrz 20, 2012 14:08
W starych nie ma. W nowych - jak porządnie zrobione - też nie ma.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Nie koniecznie. Da się tak podobno zrobić że po zmianie stanu licznika wybrać się do serwisu i wtedy spiszę licznik nowego przebiegu..mkmck pisze:A czy informacje na temat przebiegu sprawdzone po numerze VIN są pewne?
Oj szanse są.. w wielu naszych autach taki przebieg jest nakręcony a na liczniku magiczne 200 tyś albo i mniej nieraz. Często w 10 letnich dieslach w kombi z niemiec.. takie auto tam pracuje. A jak nie sprzeda to zmieni stan licznika i ludzie będa się bili o niego.. Przebieg nakręcony głównie na autostradach więc tego zużycia takiego nie widać, pewnie jest w lepszym stanie niż nie jeden co ma niecałe 200 tysi natłuczonych po polskich drogach krótkimi przebiegami..Piasek pisze:Nie ma szans żeby go sprzedał z takim przebiegiem.
dlatego napisałem iż z TAKIM przebiegiem go nie sprzeda.KamilP pisze:w wielu naszych autach taki przebieg jest nakręcony a na liczniku magiczne 200 tyś albo i mniej nieraz.
Absolutnie nie. Pomijając fakt układów i układzików jakie rożnie ludzie mają w ASO gdzie wpisują zupełnie inne wartości przebiegu na dokumentacji, pomijając fakt podmiany książek serwisowych, pomijając fakt wymiany licznika na inny itp. to najczęstszym przekrętem jest pojawianie się na co 3ci serwis w ASO. Jest to nagminny proceder w autach firmowych które kulają 70-80 (i więcej) tyś km rocznie. Auto w leasingu: wymóg pod groźbą kary finansowej o obowiązku serwisowania pojazdu w ASO przez cały okres trwania umowy leasingowej. Auto rypie kilometry, wymieniają olej i leci dalej. Raz na rok pojawiają się w ASO na "obowiązkowy serwis". Przed... wizyta u kolesia co za 150zł cofnie licznik do wskazań wymaganych przeglądem na 30 tyś km i jedziemy do ASO. Tam jest adnotacja że pojazd był przy przebiegu 30 tyś km na serwisie, jest faktura itp... a faktycznie już ma 90 tyś km najechane.mkmck pisze:A czy informacje na temat przebiegu sprawdzone po numerze VIN są pewne?
No to jest jakaś masakra.Piasek pisze:Absolutnie nie. Pomijając fakt układów i układzików jakie rożnie ludzie mają w ASO gdzie wpisują zupełnie inne wartości przebiegu na dokumentacji, pomijając fakt podmiany książek serwisowych, pomijając fakt wymiany licznika na inny itp. to najczęstszym przekrętem jest pojawianie się na co 3ci serwis w ASO. Jest to nagminny proceder w autach firmowych które kulają 70-80 (i więcej) tyś km rocznie. Auto w leasingu: wymóg pod groźbą kary finansowej o obowiązku serwisowania pojazdu w ASO przez cały okres trwania umowy leasingowej. Auto rypie kilometry, wymieniają olej i leci dalej. Raz na rok pojawiają się w ASO na "obowiązkowy serwis". Przed... wizyta u kolesia co za 150zł cofnie licznik do wskazań wymaganych przeglądem na 30 tyś km i jedziemy do ASO. Tam jest adnotacja że pojazd był przy przebiegu 30 tyś km na serwisie, jest faktura itp... a faktycznie już ma 90 tyś km najechane.
200zł bierze koleś za cofnięcie licznika w Hondzie CR-V 2010r. Jedna wizyta na przeglądzie co 20 tyś km w ASO Hondy to dla tego modelu min. 1400zł. Pojawia się raz w roku na serwis a kręci ok 60 tyś km rocznie. Po 3 latach ma "serwisowane auto z dokumentami" i przebiegiem 68 tyś km podczas gdy pojazd ma faktycznie ponad 180 tyś km przejechane. Za rok kończy się leasing - salon bez mruczenia przyjmie wspomnianą Hondę CR-V w rozliczeniu a klient weźmie kolejną Hondę...
i tu trzeba się schylić głowę i przyznać rację koledze a panowie o korekty liczników mają tak opanowane techniki że zajmuje im to kilkanaście minutPiasek pisze:dlatego napisałem iż z TAKIM przebiegiem go nie sprzeda.KamilP pisze:w wielu naszych autach taki przebieg jest nakręcony a na liczniku magiczne 200 tyś albo i mniej nieraz.Absolutnie nie. Pomijając fakt układów i układzików jakie rożnie ludzie mają w ASO gdzie wpisują zupełnie inne wartości przebiegu na dokumentacji, pomijając fakt podmiany książek serwisowych, pomijając fakt wymiany licznika na inny itp. to najczęstszym przekrętem jest pojawianie się na co 3ci serwis w ASO. Jest to nagminny proceder w autach firmowych które kulają 70-80 (i więcej) tyś km rocznie. Auto w leasingu: wymóg pod groźbą kary finansowej o obowiązku serwisowania pojazdu w ASO przez cały okres trwania umowy leasingowej. Auto rypie kilometry, wymieniają olej i leci dalej. Raz na rok pojawiają się w ASO na "obowiązkowy serwis". Przed... wizyta u kolesia co za 150zł cofnie licznik do wskazań wymaganych przeglądem na 30 tyś km i jedziemy do ASO. Tam jest adnotacja że pojazd był przy przebiegu 30 tyś km na serwisie, jest faktura itp... a faktycznie już ma 90 tyś km najechane.mkmck pisze:A czy informacje na temat przebiegu sprawdzone po numerze VIN są pewne?
200zł bierze koleś za cofnięcie licznika w Hondzie CR-V 2010r. Jedna wizyta na przeglądzie co 20 tyś km w ASO Hondy to dla tego modelu min. 1400zł. Pojawia się raz w roku na serwis a kręci ok 60 tyś km rocznie. Po 3 latach ma "serwisowane auto z dokumentami" i przebiegiem 68 tyś km podczas gdy pojazd ma faktycznie ponad 180 tyś km przejechane. Za rok kończy się leasing - salon bez mruczenia przyjmie wspomnianą Hondę CR-V w rozliczeniu a klient weźmie kolejną Hondę...
Zgadza się tylko często zapominają zmienić przebieg w sterowniku silnika i wychodzi prawda.maj0nez pisze:a panowie o korekty liczników mają tak opanowane techniki że zajmuje im to kilkanaście minut
Wymieniony licznik z używki z Niemiec bez korektywaski1 pisze:Zgadza się tylko często zapominają zmienić przebieg w sterowniku silnika i wychodzi prawda.maj0nez pisze:a panowie o korekty liczników mają tak opanowane techniki że zajmuje im to kilkanaście minut
U kolegi mycobacteriumpowinno się dać odczytać przebieg zapisany przez ecu silnika.
Mała ciekawostka jaka mnie spotkała golf salon polska 2002 styczeń pierwsza rejestracja 1.9 TDI ASV przebieg na liczniku 230 tyś. a w sterowniku silnika 170tyś. bardzo dziwna sytuacja zawsze jest na odwrót i do dzisiaj tego nie rozumiem.
Ja mam vaga chyba 704 i się da. W swoim wejdź w funkcje dodatkowe i powinna być kontrola przebiegu EDC15 i wykonaj.KamilP pisze:waski1, a wiesz może jak sprawdzić przebieg w ECU silnika? Zwykłym VAGiem da się czy to wyższa szkoła jazdy?
Aale to pewnie na zwykłym KKLu nie pójdzie, pewnie trzeba ten COM czy jak mu tam..waski1 pisze:a mam vaga chyba 704 i się da. W swoim wejdź w funkcje dodatkowe i powinna być kontrola przebiegu EDC15 i wykonaj.
CAN po linii kkl nie da chyba rady.Jeszcze chyba Vagiem commanderem można odczytać.KamilP pisze:COM
Oo CAN no właśnie NO to widać za słaby sprzęt mam do takich zabawwaski1 pisze:CAN po linii kkl nie da chyba rady