Strona 7 z 8

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: wt lip 30, 2013 21:24
autor: ciachotdi
wrzuc filmik jak kręci i zobaczymy

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pt lut 13, 2015 01:16
autor: sash997
odgrzeje kotlecik:) auto sobie jeździ z tym kątem za dużym ale jest to możliwe że np pasek rozrządu jest przesunięty na pompie o ząbek i przez to taki kąt??

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pt lut 13, 2015 06:10
autor: szczepan69
Witam czy kat wtrysku ma znaczenie na spalanie???????

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pt lut 13, 2015 08:30
autor: wesol
Ma znaczenie na wszysto. Skoro ma znaczenie na to jak silnik odpala i na to ze przy nieprawidlowym silnik sie zmuli to logiczyn tez jest fakt ze spalanie sie zwiekszy.

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pt lut 13, 2015 09:18
autor: szczepan69
ok umnie na wykresie pokazuje 30 stopni trochę mało silnik1.9 AFN passat b5

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: ndz lut 15, 2015 13:56
autor: sash997
a na moje pytanie zna ktoś odpowiedź? czy jeśli będzie pasek na pompie przesunięty o ząbek to kąt może być wywalony w kosmos i niedać sie ustawić??

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: ndz lut 15, 2015 14:34
autor: szczepan69
wtedy na pmopie można ustawić chyba ,nie wiem dokaldnie nieznam się ale tak samo na moim przykaldzie rozrząd ok , kat wtrysku mały, sprawdz sobie kat wtrysku i wtedy będziesz wiedział albo zabek na kole od pompy albo ustawiac na pompie też się zastanawiam jak poprawić kąt u siebie albo pompa albo koło na pompie :grin:

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: ndz lut 15, 2015 14:48
autor: wesol
Nie 30 stopni tylko jednostek ale niwazne. Wiesz oco chodzi.

JElsi jest przestawiony o zabek to raczje juz na fasolkach ( w nowszych VP) albo ruszaniem pompą np w AFN nie skorygujesz tego. Za tuzy rozrzut wartosci. Albo bedzie wyswietlana wartosc minimalna albo maksymalna na vagu w tdi timmening. Ustawic rozrzad tak jak powinien byc i wtedy korekta wg instrukcji.

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: ndz lut 15, 2015 14:59
autor: szczepan69
tak mi pokazało na tdi timmening.30 stopni ale mam zamiar skorygoawać

Re: Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pn lut 16, 2015 18:13
autor: sash997
no ja mam kąt 115 i po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala :D

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pn lut 16, 2015 18:41
autor: munior
sash997 pisze:no ja mam kąt 115 i po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala
Ewidentnie coś masz nie halo z pompą ,bo nigdy wartość prawidłowa kąta wtrysku ,nie wychodzi w skrajnym połozeniu regulacji kąta ,czy to regulacja na kole ,czy na fasolach korpusu pompy

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pn lut 16, 2015 20:50
autor: sash997
czyli co z tym fantem zrobić?auto chodzi normalnie tzn chodziło bo teraz coś z doładowaniem (przeładowaniem),pewnie turbo zasyfione trza wyczyścić

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pn lut 16, 2015 21:30
autor: munior
sash997 pisze:auto chodzi normalnie
Normalnie to silnik odpala ,a nie tak jak u Ciebie
sash997 pisze: po skorygowaniu na 55-60 czyli dojechaniu do końca regulacji na kole od pompy (AHF) zimny silnik wogóle nie odpala
sash997 pisze:czyli co z tym fantem zrobić?
Sprawdż czy pasek rozrządu siedzi jak nalezy ,są od tego odpowiednie znaki i blokady ,bo przy tym co opisujesz ,to raczej mało prawdopodobne .A kąt oczywiście sprawdzałeś w nastawach podstawowych ,czyli basic seting ? bo tylko tam można zobaczyć prawdziwy statyczny kąt wtrysku ,czyli taki ,z jakiego korzysta silnik ,przed odpaleniem ....to co widać w blokach pomiarowych ,jak już silnik odpali ,to kąt "poprawiony " przez ECU.Jeśli rozrząd na znakach jest jak nalęzy ,w koło pompy wchodzi blokada ,paliwo się nie cofa ,i nadal nie odpala ,to niestety coś nie halo jest z pompą

Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

: pn sie 24, 2015 08:16
autor: liteon0
Witam
Mechanior wymienial mi rozrzad w ALH, kat ustawil na 65 a gdzies tu kiedys na forum czytalem ze przyspieszony kat nie jest dobry dla silnika. Opoznic czy zostawic?