Strona 7 z 59

: pt kwie 06, 2007 22:06
autor: figurel
No nie wiem, ja tam zawsze mam kłopoty z fotosikiem, z tymi op stopami i op startami. I to zarówno pod Firefox-em, Operą jak i IE (której nie używam) Dla celów testowych, może tak będzie lepiej? Link do samego zdjęcia w pełnym rozmiarze:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 88086d20a2

A co do logów to brzytwa, wzorcowe wręcz, oby jeszcze tylko spalanie ok. było.

: pt kwie 06, 2007 22:29
autor: Remigiusz78
Faktycznie, logi - mucha nie siada!

Tylko skąd to spalanie?

: sob kwie 07, 2007 00:33
autor: niebieski91
Remigiusz78 pisze:Tylko skąd to spalanie?
poczekamy zobaczymy vco będzie teraz. Dopiero dwa dni jeżdzę z nowiutkim Pierburgiem - ktorego uważam niexle kupilem lizak z przesyłka 228złocisza

mam nadzieje że sie nie zawiode, a jak walne troche miasta to napisze czy coś sie zmienilo ze spalaniem. Trudno to będzie porownać teraz bo zimy (nawet takiej ciepłej) brak juz, ale bede mial porownanie do ubieglego roku - lata i jesieni.

teraz niestety lecę do W-wy a potem do wałbrzycha więc mnie troche nie bedzie ale zobaczymy jak w trasce spalanie wyjdzie przy dynamicznej jeździe - teraz to nawet mi sie chce dynamicznie jexdzić - a i autko nornmalnie samo idzie

Pozyjemy zobaczymy

WESOłEGO JAJKA I SMACZNEJ CHOINKI 4all

: ndz kwie 08, 2007 15:46
autor: pasio
Witam chciałbym się podpiąć pod temat bo widzę że macie dużą wiedzę na temat ALH. Otóż mnie też męczy duże spalanie wynosi w cyklu mieszanym ok 7l/setkę a jak cisnę to nawet więcej:( Ostatnio miałem problem z zapieczonymi kierownicami w turbince dałem do mechaniora ponoć wyczyścił mi ją, mówił że coś tam od EGRu też miałem zasyfione i też wyczyścił. Jak mówiłem mu żeby wyczyścił kierownice w turbinie to miał taką minę jakby wogóle nie wiedział o co chodzi. Brat zrobił mi znowu logi dynamiczne i ponoć nadal coś jest nie tak. Dlatego wielka prośba do was czy moglibyście mi je zdiagnozować? Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz kwie 08, 2007 17:10
autor: niebieski91
ja tam za bardzo nie znam sie na tym, a nawet nie jestem w stanie stwierdzic ktore logi zamieściłeś ktorych sektorow - jeden (chyba drugi0 wyglada na dane z przepływka i wychodzi ze masz obcieta powietrze) powtarzam chyba bo też jestem lajkonikiem i bez oznaczenia sektora nic nie jestem w stanie wyczytac

moze ktoś bardziej kumaty Ci coś powie

i z przykrościa witam w klubie wysokiego spalania ALH

: ndz kwie 08, 2007 20:52
autor: cwb
niebieski91
i z przykrościa witam w klubie wysokiego spalania ALH
hehe toż to prawie zabrzmiało jak wyrok :P
będzie dobrze do wszsytkiego dojdziecie

: ndz kwie 08, 2007 21:06
autor: suavomer
TO JEST WYROK. Do końca życia. Alh lub naszego...
Przede mną sprawdzenie wtrysków... i jak zbiorę kasę to pompy też...

: ndz kwie 08, 2007 21:56
autor: Remigiusz78
Albo podjedziemy do MISTRZA TORY! On nas oświeci!!

: ndz kwie 08, 2007 22:28
autor: pasio
niebieski91 To są logi kolejno 003,008 i 011 - według mojego brata właśnie coś przepływka się kończy i nadal jest problem z przeładowaniem na turbinie a przecież jest wyczyszczona, dodam że n75 też czyściłem i już sam nie wiem co z tym zrobić

: ndz kwie 08, 2007 23:57
autor: niebieski91
pasio pisze:według mojego brata właśnie coś przepływka się kończy
polecam gorąco http://motoplatforma.com/index.php?d=sz ... .0&x=7&y=7

ja tam kupiłem tego pierburga 9przelozyłem lizak do orginalnej boschoskiem "tuby" i teraz autko odzyskalo wigorek - co widac na moich ostatnich logach

przesyłka od zamówienia w piatek szła trzy dni tzn w poniedzialek mialem juz przepływke
suavomer pisze:Przede mną sprawdzenie wtrysków
teraz do dwóch pełnych (49 l ) tankowań wlewalem STP do diesli i czyszczenia wtrysków i sprawdzimy jakie mam spalanko w mieście - jak pisalem do zimy będzie to nieadekwatne ale mam porównanie z latem ubiegłego roku.

potem będziemy badać dalej jak będzie trzeba - i tak do samego końca mojego albo ALH

: pn kwie 09, 2007 10:29
autor: Remigiusz78
A ja zrobie to:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=823760
Oczywiscie z europejskimi środkami Liqui Molly.

: pn kwie 09, 2007 11:15
autor: WiRaGe
wy mnie tu Panowie nie straszcie ze takie bede miał problemy z ALH :bajer:
na razie nie narzekam zero problemów.Spalanie miasto: 5.4 trasa 4.5 średnio 4.9
Styl normalny bez PSJ ale tez bez szaleństw.Pozdrawiam all

: pn kwie 09, 2007 13:16
autor: niebieski91
WiRaGe pisze:Spalanie miasto: 5.4 trasa 4.5 średnio 4.9
no to szczęśliwym czlowiekiem jesteś i życze Ci w te święta zeby tak zostalo - i dążąc do dokoskonalości bede dażyl do twoich osiągów

[ Dodano: 09 Kwi 2007 13:20 ]
Remigiusz78 pisze:A ja zrobie to:
może i ja bym spróbował tylko najpierw potrzebowalbym jakiegoś nadwornego tłumacza
hihihihihih :rotfl: :rotfl: :rotfl: :okej: :okej: :okej:

: pn kwie 09, 2007 20:29
autor: fialson1
Co prawda już o tym pisałem w tym temacie, ale teraz gadałem z jeszcze jednym fachowcem - wyrok ten sam po prostu zły program sterujący . W starszych jednostkach MK 3 TDI też było 90 ps . A u nas? zmienna geometria turbo, wydajniejsze szpryce i pompa, elektroniki od groma i co ? 90 PS ! Zeby autko jechało trzeba je butować wtedy wchodzi na wysokie parametry spalania. Popatrzcie na dane spalania tdi 110 ps -spalanie ma mniejsze . Nasze ALH są za słabe i tyle.
Dlaczego słabe ? Niemcy płacą za moc , więc VW wymyślił wersję 90 ps dla chytrusów.
No a my płacimy.