Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Havan » ndz paź 18, 2015 11:42

mi to wygląda jakby się wtrysk podwiesił ten sam efekt miałem. A na jaki kolor kopci może niebieskawo? i spaliny są gryzące? :chytry:


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » ndz paź 18, 2015 12:59

Nie na czarno wali dymem i to na niskich obrotach to tak jak by zalewal i ma słabszego buta, nawet jak delikatnie gaz wciskam to dymi a przed remontem tego nie było nie mam pojęcia co jest :-/


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Havan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 16:10

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Havan » ndz paź 18, 2015 14:18

czarno to zdrowo skręć mu dawkę na pompie. a z pinem nic nie kombinowałeś?


Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: arka10 » ndz paź 18, 2015 14:59

Sprawdź zegarem kąt wtrysku pompy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 18, 2015 19:40

arka10 pisze:Sprawdź zegarem kąt wtrysku pompy.
I tyle w temacie. Jak sprawdzisz kąt wtrysku,to napisz,bo to jest podstawą do tego,by silnik pracował poprawnie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » ndz paź 18, 2015 20:53

miałem ustawiony na początku na 1 później 1.25 i dalej twardo chodził no to później na słuch ustawił żeby zobaczyć czy lżejszą pracę bedzię miał ale dalej to samo ale boost pin to chyba dopiero przy doładowaniu odgrywa role a tu ja jedynka i dwójka gdzie jeszcze jest małe doładowanie a ona wali dymem że szok i to prace taką dziwną, i do tego jak wyciagam przyspieszać to nie słychać że zwiększają się obroty tylko słychać jak jeszcze bardziej twardszy głos się robi. Czyli co kąt ustawić taki jak seryjnie? Ale wtedy ma za twardą pracę...


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 18, 2015 21:36

grzesiek1524 pisze:1 później 1.25
Za wczesny,a jak go jeszcze na słuch ustawiał,to nawet nie chcę wiedzieć ile wynosił...
Kąt wtrysku dla SB z tego co pamiętam ma wynosić 0,9mm i tyle.
Walisz dawką po tłokach,to i silnik mocniej klepie,żadna nowość.
Ustaw jak ma być dla SB i szlus.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » pn paź 19, 2015 13:58

no to ustawię ten kąt na 0,9 i zobacze jak bedzie chodził, a co do dawki to wczesniej też taką samą miałem i prace miał może cichsza niz tdi :) aż sie wszyscy dziwowali że tak cicho pracuje.. a teraz dawka jest zmniejszona ćwierć obrotu a dalej wali dymem i ten dzwięk jak transit :)

Kolego Michał_1977 miałeś rację z tym rozrządem, był przestawiony jeden ząbek ale to nie on źle ustawił tylko jego pomocnik :/ dzisiaj ustawiliśmy dobrze i kąt wtrysku na 0.9 i chodzi :) jeszcze zobacze jak będzie rozpalał z rana jak nie to na 1,0 się ustawi, i teraz niech się wszystko dotrze i wyreguluje sobie pompe wtryskową i mam nadzieje że będzie hulać :) a jeszcze mam pytanie dokręcać to głowice po tys.? Czy tej metalowej uszczelki nie trzeba? na opakowaniu nie pisało nic o dokręcaniu a jak w praktyce? :)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » pn paź 19, 2015 18:43

grzesiek1524 pisze:jeszcze zobacze jak będzie rozpalał z rana jak nie to na 1,0 się ustawi
Jak przyspieszysz,to turbina będzie gorzej wstawać. Zostaw na 0,9mm.
grzesiek1524 pisze: dokręcać to głowice po tys.? Czy tej metalowej uszczelki nie trzeba?
Nie trzeba.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » pn paź 19, 2015 20:46

no to zostanie 0,9 :) tylko teraz mam taki problem i miałem go wcześniej i to mi trochę przeszkadza i niewiem czy tak powinno być czy nie :) Otóż jak rozgrzeje dobrze silnik zgasze i przyjde go rozpalić gdzies za pół godziny nawet wcześniej to długo musi kręcić aż załapie i walnie białym dymem a jak wyciągne przyspieszacz to odpali odrazu :) i teraz zrobiłem tak żeby przyspieszacza nie wyciągać za każdym razem to odpiąłem czujnik od świec w trójniku i teraz cały czas mi grzeje świece nawet jak gorący i wtedy tylko policze do pięciu i pali odstrzała albo z raz zakręci :) co to by mogło być? świece na dobrze rozgrzanym silniku powinny się załaczać? kiedyś tak miałem że się załączały na 2 lub 3 sekundy i palił za każdym razem a teraz nie i to mi nie daje spokoju :) świece miałem sprawdzane, czujnik od świec włożyłem ori ze szrotu taki jak powinien być, przekaźnik przekładałem od innego też nic nie pomogło i już niewiem sam co to może być :)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » wt paź 20, 2015 19:12

Powietrze w paliwie lub cofa się.
Może też być pompa słabej kondycji.
Możesz przeprowadzić bardzo prosty test. Jak będzie silnik nagrzany do 90*,zostaw go na te pół godziny bez kręcenia i próby odpalania,weź ze 2 butelki 1,5l wody i przez zrobioną dziurkę w korku,polewaj pompę wtryskową,a zwłaszcza jej głowiczkę (tłokorozdzielacz),żeby solidnie schłodzić,jak najbardziej. Następnie gdy ją dotkniesz i będzie zimna,próbuj odpalić,ale z założoną kostką na czujnik.
Jeśli odpali dobrze lub lepiej niż normalnie po półgodzinnym postoju,to będzie znaczyło,że pompę szlak trafia :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » śr paź 21, 2015 00:54

no tylko to to już tak z 2 lata miałem :) paliwo się nie cofa :) na zimnym z rana pali b.dobrze ale zrobię tak jak napisałeś i dam znać :)


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości