Strona 7 z 9
: sob mar 29, 2008 00:07
autor: Manoldt 120
Witam dużo jest tutaj mowy o słynnym "n75"ja z nim zbytnio nie miałem doczynienia,ale teraz chyba bede miał,z powodu spadku mocy takze 1z.Do zabawy mam vag wersja 2,5.Przepływomierz czysty zadnych błedów,a jednak cos jest nie tak;(.Gdy zaczynałem przygode z tdi nie wiedziałem co jest do czego.Po wyciagnieciu przepływki siatka bezpośrednio na nim była zasyfiona w 75%.Po oczyszczeniu nie ten rabbit(taka wersja:)Ładnie i sprawnie zbierał sie juz od 1600-1700 obrotów(roznica naprawde duza),po 2 tygodniach spadek mocy powrocił jednak z narastało to z biegiem czasu.Moze teraz zawinił n75?A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.Pozdrawiam
: sob mar 29, 2008 09:55
autor: VW User
Manoldt 120 pisze:A i jak rozpoznam ze właczył sie tryb awaryjny.
Manoldt jeżeli złapał by tryb awaryjny to napewno wypluło by bład na Vagu ( najczęsciej błąd 00575) Musisz zrobić diagnozę dynamiczną Vagiem wtedy okaże się czy wszystko ok ponieważ to że przepływka jest czysta nie znaczy że jest ok
: czw kwie 17, 2008 19:34
autor: macias_hit
Witam stwierdziłem ze moj problem z przymulaniem w aucie to zaworek N-75, teraz pytanie chcialbym go ominac czytalem na forum ze podlacza sie w golfach 3 czerwony z niebieskim, ale u mnie w 4 nie ma kolorow wszystkie przewody sa czarne ?? kto wie ktore 2 zlaczyc, bo do tego zawroku dochodza 3.
: czw kwie 17, 2008 19:54
autor: Grzesiekk1982
macias_hit pisze:teraz pytanie chcialbym go ominac
Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia!
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4
: czw kwie 17, 2008 19:59
autor: macias_hit
Grzesiekk1982 pisze:Tak, ale na jazdę próbną, nie dłużej... Przy zwykłej turbinie jak w MK3 są czerwone i niebieskie a elektrozawór jest metalowy. Jeśli masz turbinę o zmiennej geometrii to zamienia się zawory N75 i N18, też w celu sprawdzenia. Ale ludzie! Tak się samochodu nie naprawia!
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
kilkadziesiąt do 150 zł to nie majątek przy cenie Golfa MK4
Czyli nie moge złaczyć 2 przewodow?? tylko musze zamieniac zawory?? A jak polacze wezyki tak jak w mk3 to cos sie stanie/??
: czw kwie 17, 2008 20:09
autor: Grzesiekk1982
Jaki maszsilnik? Looknij na wlepę w bagażniku, albo w książce serwisowej. Jeśli nie znalazłeś tych węży ani metalowego elektrozaworu, to masz dwa na przegrodzie gdzies w okolicy serwa, z czarnym łebkiem(N18) i szarym (N75). One są tańsze, gdzieś ok stówy.
Pozdrawiam.
: czw kwie 17, 2008 20:13
autor: macias_hit
NO ja znalazłem je widzę je dobrze, tylko pytam czy moge do testu odlaczyc n-75 i polaczyc ra
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/198/2dbd1b7f904fb45bm.jpg)
zazem te przewody ktoe zaznaczylem na zdjeciu>>?? Wlepke w bagarzniku mam taka :
![Obrazek](http://images31.fotosik.pl/220/84e7ea8d2f5b9379m.jpg)
I czy ten przytarty wężyk od n-75 moze miec wplyw na przymulanie i do czego on idzie??
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/196/777acabe5ffc6e68m.jpg)
: sob sty 03, 2009 22:28
autor: Troszek10
witam wszystkich miłosników mk3. mam taki sam problem ze z wezykami podłączonymi do n 75 na 4 i 5 biegu dochodzi mi do 3 tys obrotów i dalej juz nie przyspiesza gdy zmostkowałem czerwony i niebieski wezyk nadal jest to samo nie sprawdzałem dokładnie wezykówale nie widac zeby były gdzies uszkodzone. wiec wie moze ktos w czym zecz ??? z góry dziekuje i pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw mar 26, 2009 17:12
autor: FollowMe
Mialem to samo, po zmostkowaniu wszystko smiga jak trzeba auto ladnie przyspiesza nie wpada juz w tryb awaryjny, czyli N75 do wymiany. Zamowilem zaworek firmy Pierburg czyli taki sam jaki mam teraz zamontowany za 200zl. Dzieki za dobre informacje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr mar 31, 2010 16:47
autor: jacekPlacekkk
odgrzebie kotleTa:
c
zy uszkodzona przepływka która tnie dawke moze być powodem podwyszonego spalania?
robiliśmy logi itp, przed czyszeniem przepływki i po.... odczyty te same
ktos moze mi powiedzieć prawdę
[ Dodano: 31 Mar 2010 16:50 ]
tu temat z logami:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317166
: pn lip 12, 2010 20:48
autor: aurii
a jak rozpoznać że auto jest w trybie awaryjnym???? np na wyświtlaczu jak auto odpalam miga mi przez chwile cyferki 10 02 ... co to oznacza????
: pn lip 12, 2010 20:51
autor: jacekPlacekkk
inspekcja oleju ! poszukaj na google
: wt lip 13, 2010 09:26
autor: munior
aurii pisze:a jak rozpoznać że auto jest w trybie awaryjnym???? np na wyświtlaczu jak auto odpalam miga mi przez chwile cyferki 10 02 ... co to oznacza????
Nie wiem co oznaczają te cyferki bo nie mam takiego bajeru
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
ale auto w trybie awaryjnym najczęściej jedzie jak by chciało a nie mogło i najczęściej do 120 km/h max
[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków
: wt sty 25, 2011 00:39
autor: Z@char
sluchajcie a co bedzie jak np pomyli sie polaczenie wezykow w n75 czarny z niebieskim czarny prosto a niebieski pod katem 90 stopni (motor 1.9 tdi 1Z )