Strona 7 z 7

: sob sty 23, 2010 16:50
autor: laifrat
IRAS dziękuję.
Nie ma innej mozliwości ???Może jakieś WD-40 by pomogło ??? i wlać to przez ten otwór gdzie śruba na imbus siedzi - tylko nie wiem czy da się ją całkowicie odkręcić !!!

Pomogłoby takie coś?

: sob sty 23, 2010 17:06
autor: IRAS AAZ
tu co śruba to nic nie da/ jakbyś wlał przez ten otwór co idzie taka cieniutka rurka od turbo i ja odkrecił na 13 klucz przy tym zawoze i tam psiknoł, ale wątpie zeby to pomogło ale sprubować nie zaszkodzi

: sob sty 23, 2010 17:20
autor: laifrat
Tak też spróbuję
Dziekuję jeszcze raz za podpowiedż. W poniedziałek zaczynam działać w/g Twoich wskazówek.
Pozdrawiam.

: sob sty 23, 2010 17:43
autor: Bartek_R
laifrat,
tak jak napisałIRAS AAZ, należy odkręcić całe turbo a następnie przewód idący od muszli zimnej do wg i lać tam dużo WD40 i najlepiej zostawić na jakiś czas, ale trzeba będzie odkręcić też te 3 śruby na imbus aby odłączyć WG od reszty i po lać WD też z drugiej strony, jak uda ci sie odłączyć to całkiem to już połowa sukcesu, bo u mnie rozeszło sie to tylko na ok 5-7mm i tyle ale po 2h udało mi się to rozruszać, a moja k14 też dmuchała spore ilości bo aż urwało mi jedną śrubę od głowicy :hmm:

: sob sty 23, 2010 18:29
autor: jasiu1771
WYDATEK RESZTKOWY to ta długa sruba co idzie za gruszka z boost pinem ?? połaczona z ciegnem od linki gazu ??

[ Dodano: 23 Sty 2010 17:31 ]
juz jest lepiej jak jechałem dłuzsza trase to wynormowało sie obroty spadały normalnie i chodził na 900 obr tylko mam pytanie czemu rano na zimnym silniku chodzi na 750 a gdy troche temperatura wzrosnie to chodzi na 900?? moge jakos ustawic stałe obr wczesniej były stałe ;) i jak z tym ssaniem ??

[ Dodano: 23 Sty 2010 18:03 ]
srubą ograniczającą położenie pedału w położeniu spoczynkowym <---- to znalazłem na forum i niby to jest sposob na ustawienie tych faz obrotow na zimnym i goracym silniku :D to jest ta sruba o ktora pytałem ??

[ Dodano: 23 Sty 2010 18:04 ]
za duży wydatek resztkowy <---- podobno to jest przyczyna pomocy

: sob sty 23, 2010 19:19
autor: Balugass
wydaje mi sie ze na zimnym te 750 obr jest spowodowane tym ze dogrzewają sie swiece i alternator daje takie opory... a nie masz przyspieszacza kąta wtrysku??u mnie po odpaleni 1200 jest a gdyby miało byc 750 to by mi sie flaki w brzuchu pomieszały od wibracji :helm:

: sob sty 23, 2010 19:23
autor: jasiu1771
u Ciebie jest 1200 ;) u Mnie tez było ale przestało działac ssanie wykrecałem srube od wolnych obrotow i mysle ze to przez to i kreciłem tymi od wlnych obrotow z przyspieszaczem i bez ale tam za duzo nie zmieniłem a mysle moge sie mylic ze ta od wolnych obrotow sie wykreciła :/ czytałes wyzej co pisałem ??

[ Dodano: 23 Sty 2010 18:26 ]
chcem to doprowadzic do porzadku i dodam ze dawke paliwa tylko dotknełem delikatnie i obroty wzrosły z 1000 na 1200 tylko i dlatego chciałem zmniejszac je i poki nie ruszalem to ssanie po wyjeciu przyspieszało obroty

[ Dodano: 23 Sty 2010 19:59 ]
a tak z innej beczki to ile moge wziasc za taki zestaw silnik AAZ 1.9 TD bez głowicy rozrzadu i turba reszta jest

[ Dodano: 23 Sty 2010 20:00 ]
iras AAZ jak sobie poradziłes i mozesz jakos mi pomoc ??

[ Dodano: 23 Sty 2010 20:03 ]
dodam ze pompa jest zmodyfikowana tylko przelozyłem do niej fabryczny boost pin bo ten od 1.6 TD wziełem do aktualnego silnika

[ Dodano: 23 Sty 2010 20:05 ]
t0mal pisze:A wydatek resztkowy? Ruszałeś? Śruby od obrotów wogóle nie trzeba było dotykać.
to jak wyregulowac ten wydatek resztkowy ?? pytam tak nachalnie bo boje sie zeby nie uszkodzic silnika

przeładowanie

: pn sty 25, 2010 13:21
autor: laifrat
Zrobiłem w/g waszych wskazówek, ale ograniczyłem się do odkręcenia tej rurki,która podaje ciśnienie na ten zawór i wlałem tam WD 40
Potem takim cienkim imbusem 2 naciskałem ten zaworek w środku tej gruszki i WD które nie chciało wcześniej spłynąć zaczęło znikać. Powtórzyłem to parę razy i zaraz jadę to sprawdzić !!!

Napiszę później czy coś to dało !!!!

: pn sty 25, 2010 13:33
autor: Bartek_R
laifrat,
wystarczy że psikniesz do WG powietrza z kompresora (ok 1bar) powinno być słychać jak zawór pracuje jak nie słychać nic to znaczy że nie działa jak powinien

: śr sty 27, 2010 16:56
autor: laifrat
Iras AAZ i VireWolf88 dziekuję wam za podpowiedź. Wszystko już działa !!!!!
Wlałem do tej gruszki WD40 i 6 atmosfer poszło z kompresora !!! ładnie wszystko zaczęło pracować. Parę razy operację powtórzyłem.

Teraz tylko ciśnienie muszę ustawić bo 0,8 Bar. pompuje a wczesniej było 1,2.

dzięki jeszcze raz za wartościowe wskazówki