Strona 7 z 7

: śr maja 27, 2009 15:24
autor: cowboy
Ok, postaram się w najbliższym czasie:)
dawaj... moze tam sobie jakąś skale naklej koło tych diód ?

: śr maja 27, 2009 15:28
autor: dziechu
cowboy pisze:moze tam sobie jakąś skale naklej koło tych diód ?
Dobry pomysł.

: pn paź 26, 2009 15:25
autor: lolo_golf
Z uwagi na to że sam szukałem i kierowałem sie tym tematem przed montażem wskaźnika, podziele sie i moimi wrażeniami.

Dokładnie chodzi o silnik AHF w którym nie ma takiej możliwości jak w AFNie ze przecinamy weżyk i gitara. Takze musialem zrobic dziurke gdzies na rurze od IC.
Wyczytalem po forach ze wklada sie jakies wentylki rowerowe :goof: i to jeszcze w plastiku... wiec po konsultacji z kilkoma mechanikami szybko mi to odradzono, bo jakby to nie było plastik+wentyl to taka troche prowizorka.

Szkoda bylo wiercic w kolektorze ssącym wiec został nikomu nie potrzebny EGR :chytry:
Przewierdzilem przez srodek sruby dziure, dospawalem mala rurke zeby dobrze wezyk siedzial i wkrecilem w EGR. Śmiga jak zloto.

Obrazek

: pn paź 26, 2009 16:46
autor: Mako
lolo_golf, estetetycznie to wygląda :bigok: zapodaj fotki gdzie wskaźnik umieściłeś w autku :bajer:

: pn paź 26, 2009 20:38
autor: lolo_golf
Linc, wejdz sobie do mojego tematu.

: pt paź 30, 2009 01:05
autor: mariuszczyk
2 bary to prawei niemożliwe dla zwykłego silnika. rozerwałoby go.

SOry że odkopuje stary temat ale..
wczoraj podpiołem kompa pod auto i przejechałem sie kawałek.Vag pokazywał mi czasem podczas ostrej jazdy 2,4-2,5 bara!
Mam oczywiście przeładowanie raz na jakiś czas(tzn kilka sekund gaz do dechy i muł)

: sob paź 31, 2009 14:43
autor: arwam
2 bary to prawei niemożliwe dla zwykłego silnika. rozerwałoby go.
nie rozerwie bo nie od doładowania "rozrywa" silniki a tylko od nadmiary mocy lub momentu obrotowego.
od ciśnienia w mili barach trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne. czyli wtedy otrzymujesz wartość 1,4-1,5 bara.
ca na nie dłubane TDI jest ze duże i komp przechodzi w tryb awaryjny

P.S. ja na AAZ kiedy miałem GT2052V miałem ciśnienie 1,8 bara i później na turbinie Garrett T3 też miałem takie ciśnienie.
silnik zmienił włąsciciela i jeździ do dziś.
porzedni 1.6TD również miał ciśnienie 1,6-1,8bara na GT2052V i też mu się nic nie działo,
poza wydłużającymi się szpilkami od głowicy ale odprężenia silnika załatwiłoby sprawę

: sob paź 31, 2009 14:55
autor: Mako
u mnie wskaźnik zamontowany wygląda tak ;)

Obrazek

a to jest fotka golfa kolegi Rydzu, ale wskaźnik i miejsce montażu jest identyczne jak u mnie ;)
Obrazek