Strona 7 z 10

: czw sty 31, 2008 22:19
autor: dawid018
oj przepraszam panowie za pomyłke.przeczytałem o wart ale nie zwróciłem uwagi że to dotyczy mocy.

: pt lut 01, 2008 00:30
autor: Krzylu
bongo, wiecej bedzie 500obrti tylko 10kmh?? cos malo
ale niech bedzie ;)

: pn kwie 07, 2008 20:49
autor: Jacenty80
Doczytałem na jakiejś stronie, że ślimak w 4T ma 15 zębów a w 4S 15 zębów. Jeżeli kolega przłożył skrzynię 4S w miejsce 4T i zostawił ślimak na 15 zębów, to może dlatego zawyża + jakieś standardowe błędy?

: pn kwie 07, 2008 21:48
autor: dawid018
Jacenty80 pisze:że ślimak w 4T ma 15 zębów a w 4S 15 zębów.
coś ci nie poszło

: pt kwie 11, 2008 10:01
autor: PePeNiEbKo
witam. niewiecie może czy skrzynia 5t nie posypie sie za szybko w TD 1.6 , obecnie mam 4t pierwszy bieg trudno wbić drugi łatwiej a pięciobiegową mam zamontowaną w pierwszym golfie 1.6D

: pt kwie 11, 2008 10:43
autor: Jacenty80
Faktycznie:). W 4S ma 16 zębów, a w 4T 15 zębów:).

: pt kwie 11, 2008 14:50
autor: piori
PePeNiEbKo pisze:obecnie mam 4t pierwszy bieg trudno wbić drugi łatwiej a pięciobiegową mam zamontowaną w pierwszym golfie
Ale 4T to właśnie skrzynia 5-biegowa.
PePeNiEbKo pisze:skrzynia 5t
Jest w ogóle taka?

: pt kwie 11, 2008 16:41
autor: PePeNiEbKo
a tam, łapiecie za szczegóły ;-)

bez oznaczeń może :smoke:

teraz mam cztero biegową a pięcio chciałem zamontować

: pt kwie 11, 2008 17:27
autor: dawid018
PePeNiEbKo, nie ma skrzyni 5T.cyfra nie oznacza ilości biegów

: pt kwie 11, 2008 20:10
autor: piori
PePeNiEbKo pisze:bez oznaczeń może :smoke:
Bez oznaczeń to trudno odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo chyba wszyscy tu (oprócz Ciebie) mają w swoich TD skrzynie 5-biegowe, tak wyszły z fabryki i się nie "sypią".
Jeśli ta skrzynia z "dawcy" ma oznaczenie 4S, to na pewno da radę, bo spora część z nas na takiej jeździ (występowały zarówno w D jak i TD). Ogólnie myślę, że problemów wytrzymałościowych nie powinno być na żadnej pasującej skrzyni, bo nie są to auta o tak wielkich mocach i momentach obrotowych żeby tryby miały się mielić, najszybciej padają sprzęgła :crazy: (szczególnie w autach po modach, także u mnie :grin: ) i to ono jest chyba najbardziej newralgicznym punktem przeniesienia napędu.

: śr maja 14, 2008 15:36
autor: BruceLee30
chciałbym w moim JP ku 90 r zamontowac skrzynie 4S rozumiem ze podejdzie plug&play?
czy dodatkowo trzeba zmianiac ciegla sterujece ? mechanizm zmiany biegów ?
z tego co wyczytalem w silnikach benzynowych trzeba bylo zmienic caly mechanizm zmiany biegow. Obecnie mam model skrzyni biegow 3R (4 biegi)
Dodatkowo ETKA pokazuje inna podpore mocujacą lapę skrzyni biegow z poduszka jak to sie ma w rzeczywistości ?Obrazek
[ Dodano: Wto Maj 13, 2008 7:22 pm ]
prosze o info!
skrzynia po wymianie w zasadzie plug&play wazne aby miec klp z ta podpora, oraz zmienic plastikowe biale ciegło sterujace, jest innej długosci ale to w zasadzie powinno byc ze skrzynia biegowObrazek

: śr maja 14, 2008 21:26
autor: ZIELAK88
Koledzy mam problem. Chce do swojej dwójeczki zainstalować silnik diesla i posiadam skrzynie 4t. Jak to bedzie sie razem spisywać?? Skrzynia pochodzi z golfa mk2 1.8 benz z 89 roku i boje się żeby przy 120km/h silnik z budy nie wyskoczył. Prosze o odpowiedz bo jak najszybciej musze się za to zabrać.

: śr maja 14, 2008 22:29
autor: To_mas
ZIELAK88 pisze:boje się żeby przy 120km/h silnik z budy nie wyskoczył.
a to dlaczego ???

4T pasuje idealnie do Dieselka :) sam na takiej jeździłem :D potem tą samą skrzynie miałem przy TD a teraz mam 4S z 1.6 benzyna przy TD
W kazdym razie śmiało ładuj dieselka

: czw maja 15, 2008 09:03
autor: ZIELAK88
Dziękuje kolego za pomoc. W takim razie zabieram sie za robote :pub: