Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								zegarek2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 38
 		- Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
 		
		
											- Lokalizacja: polska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zegarek2006 » pt maja 18, 2007 19:41
			
			
			
			
			Michnik pisze:E tam, ja nie mam automatycznego ssania. PO porostu po 95r jest wprowadzili...Poza tym to nie ssanie tylko PRZYSPIESZACZ(przyspiesza kąt wyprzedzenia zapłonu).
kurde mam malucha z ssaniem i niechce kupować innego dziadostwa 
jak mój kolega w mk2 1,6 miał automatyczne ssanie 
to ręczne moge spotkać w dieslu mk3? co to jest przyspieszacz zaplonu?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								souler							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2515
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
 		
		
																- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt maja 18, 2007 19:46
			
			
			
			
			zegarek2006 pisze:kurde mam malucha z ssaniem i niechce kupować innego dziadostwa 
jak mój kolega w mk2 1,6 miał automatyczne ssanie 
to ręczne moge spotkać w dieslu mk3? co to jest przyspieszacz zaplonu?
to nie jest ssanie tylko wlasnie przyspieszacz zaplonu. to nie to samo co w maluchu, nie boj zaby. i nie jest dziadostwo. nie obrazaj mojego silnika, bo AAZ to jeden z najlepszych diesli jakie stworzyl czlowiek 

 takie jest moje zdanie 
 
jak jest automatyczne to nie trzeba nic wyciagac.
 
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								euglen							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 424
 		- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
 		
		
																- Lokalizacja: NML
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: euglen » pt maja 18, 2007 20:45
			
			
			
			
			SouleR pisze:AAZ to jeden z najlepszych diesli jakie stworzyl czlowiek
Zaraz po 1,6TD 
     
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1119
 		- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
 		
		
											- Lokalizacja: Śląsk
 
												- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
 
												- Silnik: 1Z
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » pt maja 18, 2007 20:47
			
			
			
			
			euglen pisze:Zaraz po 1,6TD
Tez tak mysle, taka bedzie kolejnosc 'klasy sredniej' silnikow. Na szczycie klasy wyzszej jest 1Z, potem AFN i kilka innych konczy klase wyzsza 

))))
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zegarek2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 38
 		- Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
 		
		
											- Lokalizacja: polska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zegarek2006 » sob maja 19, 2007 16:33
			
			
			
			
			to nie jest ssanie tylko wlasnie przyspieszacz zaplonu. 
to co to jest wkońcu? wciskasz coś?  niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu? 
i jaki dokladnie silnik masz D, TD, TDi? chodzi mi o golfa mk3!!!
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1119
 		- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
 		
		
											- Lokalizacja: Śląsk
 
												- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
 
												- Silnik: 1Z
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » sob maja 19, 2007 16:59
			
			
			
			
			zegarek2006 pisze:to co to jest wkońcu? wciskasz coś? niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu? 
Musisz troche poczytac o dieslach, bo nikt tu nie zrobi ci tygodniowego kursu:) TDI ma wszystko automatyczne, przekrecasz kluczyk i jedziesz.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zegarek2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 38
 		- Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
 		
		
											- Lokalizacja: polska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zegarek2006 » sob maja 19, 2007 19:07
			
			
			
			
			dziechu pisze:zegarek2006 pisze:to co to jest wkońcu? wciskasz coś? niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu? 
Musisz troche poczytac o dieslach, bo nikt tu nie zrobi ci tygodniowego kursu:) TDI ma wszystko automatyczne, przekrecasz kluczyk i jedziesz.
 
a w TD?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Tomallus							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 186
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
 		
		
																- Lokalizacja: Rybnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » sob maja 19, 2007 20:29
			
			
			
			
			W zależności od rocznika (dotyczy tylko TD i D). Starsze miały ręczny przyspieszacz, nowsze mają automat.
			
									
									
		
		
				Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zegarek2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 38
 		- Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
 		
		
											- Lokalizacja: polska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zegarek2006 » ndz maja 20, 2007 11:21
			
			
			
			
			Tomallus pisze:W zależności od rocznika (dotyczy tylko TD i D). Starsze miały ręczny przyspieszacz, nowsze mają automat.
ale jak to wyglądało i jak to sie wlączało i wylączało?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Tomallus							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 186
 		- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
 		
		
																- Lokalizacja: Rybnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » ndz maja 20, 2007 11:31
			
			
			
			
			Wygląda jak cięgno ssania w bernzyniaku.
			
									
									
		
		
				Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								zegarek2006							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 38
 		- Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
 		
		
											- Lokalizacja: polska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zegarek2006 » ndz maja 20, 2007 11:36
			
			
			
			
			Tomallus pisze:Wygląda jak cięgno ssania w bernzyniaku.
i to sie wlącza jak w maluchu 
najpierw np polowe a później musze pamiętać zeby wyłączyć po przejechaniu np 1km 
no to sie zawiodlem myslalem ze ak kupie mk3 TD to będzie wszystko automatyczne
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1119
 		- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
 		
		
											- Lokalizacja: Śląsk
 
												- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
 
												- Silnik: 1Z
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » ndz maja 20, 2007 12:11
			
			
			
			
			zegarek2006 pisze:no to sie zawiodlem myslalem ze ak kupie mk3 TD to będzie wszystko automatyczne
Moze w koncu zdecydujesz sie na TDI i po klopocie? Nie zawiedziesz sie:) 
[ Dodano: 20 Maj 2007 12:15 ]
A tak pozatym musze przyznac ze zadziwia mnie twoja filozofia. W samochodach jest tysiace rzeczy wzniejszych, sprawiajacych duzo wiecej klopotow, majacych znacznie wieksze znaczenie na komfort, a ty sie uczepiles jakiejs dzwigienki i to czy bedziesz ja musial wciskac czy nie stanowi glowny powod decyzji - to troche tak jakby kupujac telewizor glownym powodem decyzji byl ksztalt klawisza wlacznika - musi byc okragly, kwadratowy odpada. A to czy to bedzie 14" czy 60", kineskop czy plazma, HD czy normalny - to nie ma zadnego znaczenia... 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » ndz maja 20, 2007 13:03
			
			
			
			
			TD ma dzięki tym dźwigienkom i cięgnom jedną przewagę. Możesz sobie sam (jeśli potrafisz) ustawić swoje autko do swoich potrzeb i nie potrzebujesz do tego komputera.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1119
 		- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
 		
		
											- Lokalizacja: Śląsk
 
												- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
 
												- Silnik: 1Z
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » ndz maja 20, 2007 13:22
			
			
			
			
			BENITO pisze:Możesz sobie sam (jeśli potrafisz) ustawić swoje autko do swoich potrzeb i nie potrzebujesz do tego komputera.
A czy nie przyjemniej samemu ustawiac sobie autko przy monitorze, z kawusia u boku, zamiast grzebac i rece brudzic? Czy komputer nie jest przyjemniejszym narzedziem niz imadlo, kombinerki i mlotek? Komputer to nic trudnego, zamiast sie bac lepiej usiasc i nauczyc sie;) 
[ Dodano: 20 Maj 2007 13:25 ]
P.S. Przeciez zeby pisac tu, na forum, tez potrzeba komputera, wolalbys takie forum na listy wysylane poczta???
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości