[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
ja czekam dalej na sterowanie twojego pomyslu sprawdzone w realu. o sterowaniu i tendecjach sterowania przy zmianach biegow pogadamy jak juz bedziesz mial swoje sterowanie sprawne. szkoda tylko ze wszytskie swoje domysly ksztaltujesz tylko na tym co zobaczyles jak sadze podczas zabaw na postoju. szczegolnie mowiac o afn.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
evolution pisze:szkoda tylko ze wszytskie swoje domysly ksztaltujesz tylko na tym co zobaczyles jak sadze podczas zabaw na postoju
nie tylko podczas postoju.
swego czasu jeździłem bez maski i było odskonale słychać wszlkie dźwięki z pod maski.
co do AFN'a to sapanie szczególnie było słyszalne po tym jak ustaliłeś obroty na 3500rpm przez jakieś 10-15S po czym kopnięcie gazu w spó do blisko 5000rpm . ale jak kierownicę są zapieczone ( przy odłączonym EGR'e) to nawet podczas jazdy jest słychać surge'a.
i jeszcze raz podkreślam to że stwierdzam fakty. zresztą nie tylko ja zapytaj Apsik'a jak się GT2052V zachowywało na zwykłym nadciśnieniowym sterowaniu a jak na linkowym.
On Ci powie to samo co i ja
co do samego sterowanie zastanawiam sięjeszcze tylko nad tym co zrobić żeby podciśnienie w serwie nie zmalało zbytnio żebym hamulce na mocy nie straciły bo z tego co zmodziłem jestem zarąbiście zadowolony
P.S. dziś omal policyjna ALFa nie siadła mi na tył po tym jak mi babka na przejściu wtargnęła niemal pod same koła.
z tym że szarpnięcie pasami było na tyle duże że do tej pory boli mnie kręgosłum na odcinku szyjno-piersiowym czyli nieco powyżej łopatek
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
kolego Detektor
pozwolę sobie wkleić nie mój wykres znaleziony na forum
jako że zaworka n18 w ogóle już nie ma
zostaje podłączone nadal przy nim oryginalnie wyjście do filtra powietrza, żeby wiadomo syfu nie zaciągało
z zaworka n75 z wężyka out przeprowadzamy węrzyk do n18 vac
a od n18 out bezpośrednio do gruszki turbiny
trzeba dorobić dwa kabelki, ładnie zaizolować i doprowadzić do n18 jeden podłączamy pod + akumulatora a drugi pod minus
gdzieś pomiędzy wstawiamy włącznik który ma stałe pozycje 0 i 1 i wyciągamy go do kabiny
minus tej operacji jest taki że przy każdym odpaleniu silnika należy włączyć przełącznik, bo akumulator słabnie
chociaż ja nie wyłączam na 5 noc z rzędu i nie czuje spadków mocy akumulatora, może w zimę by odczul
pomysł z podłączeniem to pod pedały nie jest zły ale ja nie miałem czasu zbytnio
pozwolę sobie wkleić nie mój wykres znaleziony na forum
jako że zaworka n18 w ogóle już nie ma
zostaje podłączone nadal przy nim oryginalnie wyjście do filtra powietrza, żeby wiadomo syfu nie zaciągało
z zaworka n75 z wężyka out przeprowadzamy węrzyk do n18 vac
a od n18 out bezpośrednio do gruszki turbiny
trzeba dorobić dwa kabelki, ładnie zaizolować i doprowadzić do n18 jeden podłączamy pod + akumulatora a drugi pod minus
gdzieś pomiędzy wstawiamy włącznik który ma stałe pozycje 0 i 1 i wyciągamy go do kabiny
minus tej operacji jest taki że przy każdym odpaleniu silnika należy włączyć przełącznik, bo akumulator słabnie
chociaż ja nie wyłączam na 5 noc z rzędu i nie czuje spadków mocy akumulatora, może w zimę by odczul
pomysł z podłączeniem to pod pedały nie jest zły ale ja nie miałem czasu zbytnio
Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
dlatego można podłączyć się pod stacyjkę ewentualnie pod radio pod warunkiem, że instalacja od radia przechodzijaro860929 pisze:minus tej operacji jest taki że przy każdym odpaleniu silnika należy włączyć przełącznik
przez stacyjkę tak jak jest to zrobione u mnie. Tylko zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, niby zaworki N18 i N75
są w budowie podobne do siebie ale nie są jednak identyczne i czy w związku z tym może mieć to jakiś negatywny
wpływ na pracę gruszki turbiny. Ogólnie projekt mi się podoba i będę się zastanawiał w przyszłości nad wprowadzeniem
go w życie ale puki co u mnie EGR wciąż jest aktywny a jeżeli przyjdzie taki dzień że będę chciał już go zastosować
to pomyślałem sobie że poprostu zamiast N18 zainstalować drugi N75 dla pewności poprawnej pracy gruchy.
jaro860929 dziękuję za wyjaśnienie tematu a z racji tego, że projekt ten wprowadzę napewno w bliższej
lub dalszej przyszłości, to odemnie leci + dla Ciebie
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
n75 i n18 wg mnie niczym się nie różnią
zastosowali inne nazwy żeby w systemie jakoś to widniało
przecież różnią się kolorem główki
tak na poważnie to możesz podłączyć i pod radio aby to wszystko dobrze chodziło
a co do pracy gruszki to nie widzę żadnej różnicy
wstawię logi by jakiś był pogląd jak turbo jest regulowane blok 11
pedał wciśnięty przy 1700 obr
,0.00,1638,1377.0,1326.0,36.3,,,,,,,,,,
,0.39,1701,1377.0,1397.4,41.8,,,,,,,,,,
,0.80,1764,1448.4,1448.4,45.4,,,,,,,,,,
,1.22,1869,1917.6,1560.6,24.7,,,,,,,,,,
,1.64,1995,1948.2,1825.8,49.0,,,,,,,,,,
,2.06,2142,1948.2,1978.8,53.8,,,,,,,,,,
,2.47,2268,1948.2,1948.2,52.6,,,,,,,,,,
,2.89,2394,1948.2,1917.6,53.4,,,,,,,,,,
,3.31,2520,1948.2,1907.4,54.2,,,,,,,,,,
,3.72,2646,1948.2,1897.2,53.8,,,,,,,,,,
,4.16,2772,1948.2,1917.6,55.0,,,,,,,,,,
,4.61,2898,1948.2,1948.2,55.8,,,,,,,,,,
,5.06,3045,1948.2,1978.8,58.2,,,,,,,,,,
,5.48,3192,1948.2,2009.4,59.8,,,,,,,,,,
,5.89,3276,1948.2,1958.4,58.2,,,,,,,,,,
,6.31,3402,1948.2,1948.2,59.0,,,,,,,,,,
,6.73,3528,1948.2,1958.4,60.2,,,,,,,,,,
,7.16,3633,1948.2,1958.4,60.6,,,,,,,,,,
,7.55,3717,1948.2,1938.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.94,3801,1948.2,1927.8,61.4,,,,,,,,,,
,8.33,3885,1948.2,1927.8,62.6,,,,,,,,,,
co prawda występują niewielkie wahania ciśnienia, do których można się przyczepić ale chciałbym nadmienić że niedawno sam regulowałem sztangę i jeszcze nie jest idealnie, pół obrotu by się przydało, do tego ucieka mi gdzieś podciśnienie- brak overboosta , jeszcze nie było czasu żeby wszystkie wężyki powymieniać
zastosowali inne nazwy żeby w systemie jakoś to widniało
przecież różnią się kolorem główki
tak na poważnie to możesz podłączyć i pod radio aby to wszystko dobrze chodziło
a co do pracy gruszki to nie widzę żadnej różnicy
wstawię logi by jakiś był pogląd jak turbo jest regulowane blok 11
pedał wciśnięty przy 1700 obr
,0.00,1638,1377.0,1326.0,36.3,,,,,,,,,,
,0.39,1701,1377.0,1397.4,41.8,,,,,,,,,,
,0.80,1764,1448.4,1448.4,45.4,,,,,,,,,,
,1.22,1869,1917.6,1560.6,24.7,,,,,,,,,,
,1.64,1995,1948.2,1825.8,49.0,,,,,,,,,,
,2.06,2142,1948.2,1978.8,53.8,,,,,,,,,,
,2.47,2268,1948.2,1948.2,52.6,,,,,,,,,,
,2.89,2394,1948.2,1917.6,53.4,,,,,,,,,,
,3.31,2520,1948.2,1907.4,54.2,,,,,,,,,,
,3.72,2646,1948.2,1897.2,53.8,,,,,,,,,,
,4.16,2772,1948.2,1917.6,55.0,,,,,,,,,,
,4.61,2898,1948.2,1948.2,55.8,,,,,,,,,,
,5.06,3045,1948.2,1978.8,58.2,,,,,,,,,,
,5.48,3192,1948.2,2009.4,59.8,,,,,,,,,,
,5.89,3276,1948.2,1958.4,58.2,,,,,,,,,,
,6.31,3402,1948.2,1948.2,59.0,,,,,,,,,,
,6.73,3528,1948.2,1958.4,60.2,,,,,,,,,,
,7.16,3633,1948.2,1958.4,60.6,,,,,,,,,,
,7.55,3717,1948.2,1938.0,61.0,,,,,,,,,,
,7.94,3801,1948.2,1927.8,61.4,,,,,,,,,,
,8.33,3885,1948.2,1927.8,62.6,,,,,,,,,,
co prawda występują niewielkie wahania ciśnienia, do których można się przyczepić ale chciałbym nadmienić że niedawno sam regulowałem sztangę i jeszcze nie jest idealnie, pół obrotu by się przydało, do tego ucieka mi gdzieś podciśnienie- brak overboosta , jeszcze nie było czasu żeby wszystkie wężyki powymieniać
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
uwierz mi że się różnią bo rozbierałem jeden i drugi, średnica tłoczka w jednym i drugim jednakowa długośćjaro860929 pisze:n75 i n18 wg mnie niczym się nie różnią
zastosowali inne nazwy żeby w systemie jakoś to widniało
przecież różnią się kolorem główki
chyba też, za to różnią się budową główki tłoczka i o ile dobrze pamiętam tymi gumowymi nakładkami na główki
tłoczków, stąd właśnie wzięły się moje przemyślenia. Jak się będę zabierał już do roboty to najpierw zloguję
auto na N75 a pózniej po na N18 i zobaczę czy będą widoczne jakieś różnice
co do twoich logów to turbo trochę pózno budzi się do życia, jaki masz silnik i jaką suszarkę tam zainstalowałeś ? tak wogóle to mogłeś go depnąć trochę wcześniej żeby logi były
bardziej wiarygodne
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
o to nie odrobiłem tej lekcji z różnicą w zaworkach
późno wstaje bo regulowałem sam sztangę przy 3,5 tyś obr powinno być wysterowanie 65% a jest 60
silnik alh + 216 bez programu, suszarka seria alh vnt 15
odkąd zmieliło mi panewkę podpory wału to wystrzegam się deptania niżej
będzie wstawał lepiej jak obrócę jeszcze obrót i pozbędę się nieszczelności
ale i tak nie jest tragicznie przy 1750 but a przy 2050 2010 już pełne doładowanie
fakt to mała piczka i powinna się szybciej nakręcać, zobaczymy co będzie po kolejnej regulacji
późno wstaje bo regulowałem sam sztangę przy 3,5 tyś obr powinno być wysterowanie 65% a jest 60
silnik alh + 216 bez programu, suszarka seria alh vnt 15
odkąd zmieliło mi panewkę podpory wału to wystrzegam się deptania niżej
będzie wstawał lepiej jak obrócę jeszcze obrót i pozbędę się nieszczelności
ale i tak nie jest tragicznie przy 1750 but a przy 2050 2010 już pełne doładowanie
fakt to mała piczka i powinna się szybciej nakręcać, zobaczymy co będzie po kolejnej regulacji
Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
pozwolę sobie odświeżyć, mam to samo. Pytanie jak vagiem sprawdzić, przeliczyć na bar-y ciśnienie doładowania. Vaga mam.
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
logi dynamiczne, grupa 11 i masz wszystko jak na dłoniszybkivw pisze: Pytanie jak vagiem sprawdzić, przeliczyć na bar-y ciśnienie doładowania
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
robiłem logi, wrzucalem na forum, odpowiedzi takie ze przeładowuje prawie w całym zakresie obrotów. Więc?
http://vaglog.rtnet.pl/michflo_41316.html
http://vaglog.rtnet.pl/michflo_41316.html
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
wygląda to tak jak by twoje auto nie miało problemu z przyspieszeniem, czy auto wpada w tryb awaryjny iszybkivw pisze:robiłem logi, wrzucalem na forum, odpowiedzi takie ze przeładowuje prawie w całym zakresie obrotów. Więc?
czujesz jakąś turbo dziure chyba nie ? rozjaśnij mi proszę.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
nie mam notlauftów, lecz chodzi o ten dźwięk padło to słowo na forum "surge" martwi mnie i wkurza właśnie to. Czy ciśnienie doładowania jest w porządku ? i jakie ono jest maxymalne w tych logach ?
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
nie jest bo masz przeładowanieszybkivw pisze:Czy ciśnienie doładowania jest w porządku ?
przeliczając to na bary jeżeli dla Ciebie będzie tak łatwiej to największe chwilowe ciśnienie rządaneszybkivw pisze:i jakie ono jest maxymalne w tych logach ?
przez sterownik wynosi u Ciebie 2,04 Bara a turbina potrafi nadmuchać w pewnym momencie 2,23 Bara.
Czy słyszysz surge podczas przyspieszania ? jeśli nie to kiedy to słyszysz ?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości