szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
moze wydac sie to niedorzeczne i zaraz ktos bedzie krytykował ale....
turbo pozostało na wg zadane mam 1,950 a ładuje 2,200bara, notlaufa nie złapałem a jeżdze juz 2-3dni...wiem ze to nie jest idealne zestawienie ale narazie musi byc tak jak jest...bo
ps dziś przyszła paczka z properfect
na dniach musze znaleśc spawacza
[ Dodano: 11 Cze 2010 17:58 ]
luzur,
[ Dodano: 11 Cze 2010 18:01 ]
ahaa zauwazyłem ze lekkie muśnięcie pedału gazu ok 0,5-1cm i juz silnik wchodzi na obroty i to szybko, tak szybko jak by kodowanie było na automat-a nie jest bo sprawdzałem 5razy
jadąc na 4 biegu 60km/h w miescie gaz tylko dotykam a nie dusze jak wczesniej
dawka jak to u mnie 2,2-2,4mg/r nie faluje nie zacina się,nie dusi i nie dławi
turbo pozostało na wg zadane mam 1,950 a ładuje 2,200bara, notlaufa nie złapałem a jeżdze juz 2-3dni...wiem ze to nie jest idealne zestawienie ale narazie musi byc tak jak jest...bo
ps dziś przyszła paczka z properfect
na dniach musze znaleśc spawacza
[ Dodano: 11 Cze 2010 17:58 ]
luzur,
-szczegolnie zależności w napięciu RSW nastawnika i dawki paliwaDobrze by było jakby kolega tjwasiak opisał różnice w sofcie w tych ECU.
[ Dodano: 11 Cze 2010 18:01 ]
ahaa zauwazyłem ze lekkie muśnięcie pedału gazu ok 0,5-1cm i juz silnik wchodzi na obroty i to szybko, tak szybko jak by kodowanie było na automat-a nie jest bo sprawdzałem 5razy
jadąc na 4 biegu 60km/h w miescie gaz tylko dotykam a nie dusze jak wczesniej
dawka jak to u mnie 2,2-2,4mg/r nie faluje nie zacina się,nie dusi i nie dławi
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Nie trzeba nawet dekla ściągnąć.
Jak ktoś ma wpięty potencjometr na 2i3 pinie to może zmieniać RSW za pomocą potencjometru.
Nie pamiętam teraz dokładnie, ale na włączonym zapłonie (zgaszonym silniku) po włączeniu potencjometru, który jest ustawiony na (chyba 413Ohm) RSW zmienią się z 0.740 na 0.640
Minus w tym, że RSW idzie w drugą stronę.
Jak ktoś ma wpięty potencjometr na 2i3 pinie to może zmieniać RSW za pomocą potencjometru.
Nie pamiętam teraz dokładnie, ale na włączonym zapłonie (zgaszonym silniku) po włączeniu potencjometru, który jest ustawiony na (chyba 413Ohm) RSW zmienią się z 0.740 na 0.640
Minus w tym, że RSW idzie w drugą stronę.
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 20:31 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
u mnie tez zmniejszylo sie szarpanie po zmianie sterownika ori 1z na 16 bit afn.
Te stare 8bitowce posiadaja jakis blad w sofcie ktory powoduje szarpanie i jest to zwiazane z impulsatorem( Predkoscia_).
jakby cos to posiadam ecu AFN 028 906 021EF z usunietym immo oraz wstawionymi podstawkami , program pod konkrety silnik tez dalo bysie zrobic
pw
Te stare 8bitowce posiadaja jakis blad w sofcie ktory powoduje szarpanie i jest to zwiazane z impulsatorem( Predkoscia_).
jakby cos to posiadam ecu AFN 028 906 021EF z usunietym immo oraz wstawionymi podstawkami , program pod konkrety silnik tez dalo bysie zrobic
pw
Żeby temat nie umarł, napiszę że pojechałem z wtryskami (a miałem od ASV) do Nadarzyna do fachowca, okazało się że już nie tęgie ciśnienia poniżej 200 bar na 270 - 280.
No to poprosiłem o regulację ale już na końcówkach Fratelli 216
Po montażu "nowych" wtrysków, kąt przestawił się na 46, dawka czasem oscyluje w okolicy 3 mg, objawy zniknęły. No i parę koni doszło, wyraźnie czuć lepszy power.
Pojawiło się natomiast inne szarpanie
Przy stałej prędkości obojętnie na jakim biegu, jak tylko dotykam gazu, telepie silnikiem.
Ustawię jeszcze kąt i zmniejszę nieco dawkę i się zobaczy.
Pozdrowienia
No to poprosiłem o regulację ale już na końcówkach Fratelli 216
Po montażu "nowych" wtrysków, kąt przestawił się na 46, dawka czasem oscyluje w okolicy 3 mg, objawy zniknęły. No i parę koni doszło, wyraźnie czuć lepszy power.
Pojawiło się natomiast inne szarpanie
Przy stałej prędkości obojętnie na jakim biegu, jak tylko dotykam gazu, telepie silnikiem.
Ustawię jeszcze kąt i zmniejszę nieco dawkę i się zobaczy.
Pozdrowienia
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Nic ci to nie pomoże. Próbowałem wszystkiego.luzur pisze:Ustawię jeszcze kąt i zmniejszę nieco dawkę i się zobaczy.
Zdam relację jak uda się dzisiaj zamontować pompę do mojego 1Z z ALH.
Wydaje mi się, że pompa na małej fali nie wyrabia i dlatego szarpie przy niskich obrotach. Zobaczymy co się stanie jak zmienię pompę. Tylko muszę znaleźć w jakiej kolejności podłączyć piny z nowej pompy..., bo wtyczkę muszę przerabiać.
Przełóż nastawnik. Zakładając że jest OK.
Znaczy przełóż pompę i załóż nastawnik ze swojej pompy z odpowiednią wtyczką.
Pozdr.
Znaczy przełóż pompę i załóż nastawnik ze swojej pompy z odpowiednią wtyczką.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 18:05 przez luzur, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Takie cos odpada, bo nie mam zamiaru rozbierać starej pompy 1Z z tak małym przebiegiem.luzur pisze:Przełóż nastawnik. Zakładając że jest OK.
Po przekładałem piny do wtyczki, którą sobie załatwiłem. I jest teraz ORI. Bez lutowania, czy cięcia.
Pompa przełożona.
Bez problemów się nie odbyło. A problemy były spore. Jak znajdę więcej czasu zdam relacje. Teraz idzie jak przecinak, ale na ECU 16 bit. Na 8 bit nie chciał jechać, kulał się jak by miał 75PS.
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
jak to jezdzi normalnie ze sterownikiem 16bit od afn a ? A turbo zwykle? Ja jak zalozylem kompa z afna to niechcial wogole jechac.
nie ma mnie
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
i nie bedzie to poprawnie działac,bo mapa n75 jest inna a w zasadzie jest a w ahu nie ma to tak w uproszczeniu
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
dało by rade założyć głowizke pompy z sdi ( bo taka mam zdrową ) do 1z ,bo moja to już padaka.szarpie juz na maxa ,a natawników już chyba ze 4 wsadziłem ,wszystkie sprawne i wyczysczone ( na innych autach sprawdzane i jest ok ) a na moim trupie i tak szarpie. podejżewam ,że to pompa pada,choć jak wsadziłem 216-stki to jedzie super,tylko w niskich obrotach szarpie jak ma ciezko i musze zżucac na niższy bieg. na ori wtryskach z 1z mniej szarpie prawie nie wyczuwalnie ale szarpie.nie wiem jak z kompem od 16bit ahu by sie zachowywał ,bo ten komp mój może juz też padaka. szukam tego kompa,jak znajde to sie okaże.ale pompe i tak wywalam bo leży mi ta od sdi a wyglada w środku jak nowa.
nie ma mnie
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 195 gości