Strona 7 z 10

: śr lut 15, 2006 00:00
autor: Rapix
Zgadzam sie co do tego że wczesniej pisałem ze pompowtrysków w 90KM wersji nie było w 99r. tak przynajmiej mi sie wydawało... ale ja nie mówie ze jestem nie omylny... mogłem sie mylic i najwyrazniej sie myliłem :) A forum jest po to że by sie dowiedziec czegos nowego :hmm: :pub: :wink:

: śr lut 15, 2006 00:04
autor: inek01
Mylic sie ludzka rzecz ;)
:pub:

: śr mar 29, 2006 22:59
autor: Johny1984
inek01 pisze:Kapibara napisał/a:
tak zdne tam popowtryskiwacze one zaczunaja sie od 110 bodajze

No nie tak bardzo. Sprawdz silniki ANU - 90KM, ATD - 100KM, AVW - 100KM

[ Dodano: Pon Lut 13, 2006 11:33 ]
Swoja droga, ANU byl juz w 1999r
pompowtryski byly w 115 ps paskach bodajze,ale nie wiem czy to jest pierwszy pompo...




pozdro

: pt sty 26, 2007 20:54
autor: jabstone
Witam
mam pytanko kupiłem teraz nastepnego golfika 4 tylko teraz disel 150 ps ARL i mam pytanko gdzie moge dostac dobrego wirusa + hamownia oczywiscie nie za drogo
Pozdrawiam Jabstone :okej:

: pt sty 26, 2007 21:07
autor: Gitner
jabstone pisze:Witam
mam pytanko kupiłem teraz nastepnego golfika 4 tylko teraz disel 150 ps ARL i mam pytanko gdzie moge dostac dobrego wirusa + hamownia oczywiscie nie za drogo
Jak dobrze i niedrogo to forumowicz Uysy z Lodzi. Kilkanascie aut z forum smiga na jego programach.

Pozdro
Gitner

: pt sty 26, 2007 21:09
autor: djtom
mówiłem :chytry:

: pt sty 26, 2007 21:09
autor: jabstone
Gitner pisze:
jabstone pisze:Witam
mam pytanko kupiłem teraz nastepnego golfika 4 tylko teraz disel 150 ps ARL i mam pytanko gdzie moge dostac dobrego wirusa + hamownia oczywiscie nie za drogo
Jak dobrze i niedrogo to forumowicz Uysy z Lodzi. Kilkanascie aut z forum smiga na jego programach.

Pozdro
Gitner
dzieki :okej:

: ndz kwie 22, 2007 14:19
autor: kaiserman
Witam
Ile mogę uzyskać z mojego 130KM ASZ A3 i jak to będzię z zywotnością silnika i ze spalaniem przy niebutowaniu silnika ???
Przez co najlepiej i najbezpieczniej podnieść moc?

Pozdrawiam

Reasumując - silniki 110KM

: sob sie 11, 2007 23:20
autor: TomuSzagi
Witam!

Reasumując temat, chciałem prosić o informację, które silniki TDI 110KM montowane w Golfach są na pompach, a które (jeśli w ogóle) na pompowtryskach. Dokopałem się już, że te 110. konne silniki to: AFN, AHF, ASV, AVG. Czym one w ogóle się różnią i którego najlepiej wybrać, a którego na pewno nie brać (i dlaczego).
Co z silnikami o większych mocach - 115 AJM, AUY; 130 ASZ; 150 ARL - czy są wśród nich jakieś bez pompowtryskiwaczy?!?. Czy pominąłem jakiś silnik?

: śr sie 22, 2007 17:14
autor: Johny1984
TomuSzagi pisze:Czy pominąłem jakiś silnik?
pominąłeś AWX.

pzdr

: śr sie 22, 2007 18:46
autor: damcio151
TomuSzagi pisze:AFN, AHF, ASV, AVG.
najlepszy jest ASV :)
Johny1984 pisze:TomuSzagi napisał/a:
Czy pominąłem jakiś silnik?

pominąłeś AWX.
to jest silnik montowany w passacie b5 , nie w golfie IV

: śr sie 22, 2007 19:22
autor: ossol
Witam! Mi wlasnie padla pompa w moim 1z! Czy jest mozliwosc wstawienia pompy i wtryskow od 110-tki?? No i czy bedzie jakis efekt??

: śr sie 22, 2007 19:24
autor: damcio151
ossol pisze:Witam! Mi wlasnie padla pompa
jesteś pewien , że to pompa , a nie nastawnik :?: jakie objawy :?: w ogóle paliwa nie podaje :?:
ossol pisze:Czy jest mozliwosc wstawienia pompy
1z i AFN mają te same pompy chyba
ossol pisze:wtryskow od 110-tki??
można od AFN , najlepiej byłoby od ASV
No i czy bedzie jakis efekt??
pewnie , że tak :D

: śr sie 22, 2007 19:37
autor: ossol
Na pewno pompa! Wogole nie podaje ropy!
Od ASV bedzie lepsza?? i wtedy tez wtryski od ASV tak??