turbina k14 bezpieczne ciśnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 28, 2010 10:37

arekczaja pisze:Michaś_1977, mam dwie turbiny k14 jedna ma miej wkręconą śrubę regulacyjną druga bardziej czy to znaczy że ta druga ma więcej bar
Tak-teoretycznie powinno tak być,ale wszystko zależy w jakim stanie technicznym jest owa suszarka :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » ndz maja 09, 2010 21:35

Z ciekawości się zapytam jakie macie ciśnienie doładowania na ostatnim biegu przy 3000obrotów. a jakie przy 2100.


T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 09, 2010 21:48

punxbrygade, taki sam zestaw T3 syncro AHU mTDI 11mm ,0,216,k14 tyle że MK1 ... r_embedded
Ostatnio zmieniony ndz maja 09, 2010 21:50 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz maja 09, 2010 21:50

vision,
przepraszam za OT ale swietne ma te zegary :blush: :blush:



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 09, 2010 22:07

jarekkoval pisze:vision,
przepraszam za OT ale swietne ma te zegary :blush: :blush:
sam zrobiłem OT :grin: zegary to ciekawa samoróbka



Awatar użytkownika
punxbrygade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: punxbrygade » pn maja 10, 2010 14:54

Prawie robi wielką różnice.. mk1 a t3 :) z 1600kg różnicy :)
Zegary w dechę..
Tylko ze tam nie widać ciśnienia doładowania przy stałej prędkości obrotowej 3000


T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]

tox79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 04, 2010 15:30

turbina k14 bezpieczne ciśnienie

Post autor: tox79 » śr gru 08, 2010 16:31

Ja mam inną gruszkę a czy do tej gruszki idzie przewód gumowy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości