Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- w17dc0y0t3
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
- Lokalizacja: Szczecin / Wałcz
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
- Lokalizacja: Warszawa
VAG COM kanal 01
Witam mam pytanko z tego co wyczytalem to w adaptacji kanal 01 odpowiada za dawke paliwa tak?? dawka orginalna to 128 tak?? mam pytanko bo jak u siebie wpisze dawke 128 do mam 2,3mg aq jak wpisze np 108 to wtedy mam 3,8-4,0mg (podaje dane z rozgrzanego silnika 90stopni) ile tam powinno byc?? i czy bedzie roznica w mocy spalaniu?Dodam ze mam silnik 1Z 1.9TDI 90km. z gory dzieki za odpowiedz
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:37 przez arturro1236, łącznie zmieniany 3 razy.
- w17dc0y0t3
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
- Lokalizacja: Szczecin / Wałcz
Re: VAG COM kanal 01
Źle interpretujesz blokiarturro1236 pisze:Witam mam pytanko z tego co wyczytalem to w adaptacji kanal 01 odpowiada za dawke paliwa tak?? dawka orginalna to 128 tak?? mam pytanko bo jak u siebie wpisze dawke 128 do mam 2,3mg aq jak wpisze np 108 to wtedy mam 3,8-4,0mg (podaje dane z rozgrzanego silnika 90stopni) ile tam powinno byc?? i czy bedzie roznica w mocy spalaniu?Dodam ze mam silnik 1Z 1.9TDI 90km. z gory dzieki za odpowiedz
Blok 01 to Dawka biegu jałowego która powinna być 3.0mg +/- 4.0mg
Blok 05 to dawka rozruchowa paliwa która jest w tym temacie
link do tematu Zmiany dawki biegu jałowego
Wszystko dzięki pomocy Darkjustice bo wcześniej tez nie rozróżniałem, a teraz chcę się podzielić tym co już wiem
Ciężko odpala po dłuższym postoju? AUDI 80 1,9 TDI,1Z
WItam Widze ze na tym forum poruszane są tematy związane z moim problemem...
Moje Audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają, nawet przy najwiekszych mrozach.
Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz +2 do +6.
świece się wtedy nie załączaja wogule Audi w takiej sytacji musze długo kręcic rozrusznikiem po pare sek. i odpala za drugim kręceniem. Bez załaczenia się świec.
Dodam że wymieniałem czujnik 2 PIN odpowiedzialny za załaczenie się świec. ale nie ma żadnej różnicy:(
Co w takiej sytuacji? czy to jest normalne? Proszę o Porady ?:)
Moje Audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają, nawet przy najwiekszych mrozach.
Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz +2 do +6.
świece się wtedy nie załączaja wogule Audi w takiej sytacji musze długo kręcic rozrusznikiem po pare sek. i odpala za drugim kręceniem. Bez załaczenia się świec.
Dodam że wymieniałem czujnik 2 PIN odpowiedzialny za załaczenie się świec. ale nie ma żadnej różnicy:(
Co w takiej sytuacji? czy to jest normalne? Proszę o Porady ?:)
- w17dc0y0t3
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
- Lokalizacja: Szczecin / Wałcz
Re: Ciężko odpala po dłuższym postoju? AUDI 80 1,9 TDI,1Z
Jak dla mnie to nie jest normalne, ale może się mylę, w końcu jestem amatoremghost_adr pisze:WItam Widze ze na tym forum poruszane są tematy związane z moim problemem...
Moje Audi zawsze z rana odpala od strzała Świece zawsze się załaczają, nawet przy najwiekszych mrozach.
Problem się zaczyna gdy autko trzeba odpalić po np. 8 godzinach postoju ( gdy jestem w pracy) takim dłuższym postoju. Gdzie temperatury wahaja sie teraz +2 do +6.
świece się wtedy nie załączaja wogule Audi w takiej sytacji musze długo kręcic rozrusznikiem po pare sek. i odpala za drugim kręceniem. Bez załaczenia się świec.
Dodam że wymieniałem czujnik 2 PIN odpowiedzialny za załaczenie się świec. ale nie ma żadnej różnicy:(
Co w takiej sytuacji? czy to jest normalne? Proszę o Porady ?:)
Myślę, że możesz spróbować Adaptację świec i sprawdzić czy to coś da
Link do tematu z działu FAQ Wydłużanie czasu grzania świec żarowych za pomocą VAG - FAQ
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
To chyba tylko dziala w mkIV a nie wiem czy nie w AHU u mnie w 1z nie dziala.w17dc0y0t3 pisze:Jak dla mnie to nie jest normalne, ale może się mylę, w końcu jestem amatorem
Myślę, że możesz spróbować Adaptację świec i sprawdzić czy to coś da
Link do tematu z działu FAQ Wydłużanie czasu grzania świec żarowych za pomocą VAG - FAQ
- w17dc0y0t3
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
- Lokalizacja: Szczecin / Wałcz
Zmieniajac dawke startową w ADAPTACJACH kanał 05 na maxa do ilu zwiekszyła sie dawka mg bo u mnie z poczatkowej 2,7mg przy 32768 do 8mg przy 32852 a jest to widoczne przy zwiekszaniu dawki w kanale 05 z lewej stronie u gory,jakie macie dane przy tej probie bo ja na razie na tym stanalem choc moge wiecej dodac ??Silnik AJM
Dodam ze start zimnego silnika zawsze bez problemow nawet przy mrozach ale goracy to bez docisniecia gazu barzdo zle pali !
Dodam ze start zimnego silnika zawsze bez problemow nawet przy mrozach ale goracy to bez docisniecia gazu barzdo zle pali !
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 23:20 przez gatokane, łącznie zmieniany 1 raz.
- jablo81
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
- Lokalizacja: Kutno, łódzkie
- Kontakt:
Re: Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
Niedawno zmieniałem dawke startową w adaptacjach (silnik AHF 110KM) w kanale 5 orginalnie była wartość 32768. Mam pytanie jakie wartości orginalnie powinny być w kanałach 1-5? Przez pomyłke zwiększyłem w 4 kanale i nie zapisałem orginalnej wartości
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
wszedzie orginalnie siedza 32768 w 4 kanal odpowiada za kat wtrysku
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
ja dodam od siebie ze jak silnik swoje juz widzial to zadne cuda mu nie pomoga.szczegolnie jak ponpa nie domaga.jak na cieplym odpala od strzala od szybkiego przekrecenia kluczyka (moj patent) a jak po zgaszeniu lampek to do wgrania nowe mapy startowe bo te typy tak maja.wada fabryczna nie ktorych modeli mk4. Rozmawialem z serwisantem vw ktory fach ma juz 15lat.
nie ma mnie
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
Zgadza się MK IV tak ma i wiedzą o tym wszyscy którzy sie tym trochę interesuja ...z tym że nie dotyczy to 1z czy AHU ...tam zabawa w zmianę dawki startowej na nic się nie zda bo nie ona jest przyczyną ...speckom pisze:ja dodam od siebie ze jak silnik swoje juz widzial to zadne cuda mu nie pomoga.szczegolnie jak ponpa nie domaga.jak na cieplym odpala od strzala od szybkiego przekrecenia kluczyka (moj patent) a jak po zgaszeniu lampek to do wgrania nowe mapy startowe bo te typy tak maja.wada fabryczna nie ktorych modeli mk4. Rozmawialem z serwisantem vw ktory fach ma juz 15lat.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
no no.mi chodzilo tylko o grupe vag od bodajze silnika afn,alh.agr itp. W 1z na boshu to nawet chyba nie ma takiej opcji bo tym ciezko sie polaczyc,na pierburgu tak.
nie ma mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości