Strona 7 z 16
: wt cze 10, 2008 07:25
autor: aadasiek
rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia
: wt cze 10, 2008 07:45
autor: Dario84
Masz te 43-51 w BS ?? czy w MS ??
Heh fajnie jak wiekszosc samochodow ma problem z odpalaniem to radzicie wymieniac pompy, rozruszniki, aku... coraz lepiej
za niedlugo wyjdzie ze trzeba bedzie robic kapitalke jak silnik nie pali, a rozwiazanie jest takie proste...
: wt cze 10, 2008 07:53
autor: mirass
aadasiek pisze:rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia
polewając z góry pompę schładzasz czujnik temp, który decyduje o ilości paliwa oraz głowiczkę..gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa
: wt cze 10, 2008 08:21
autor: aadasiek
Dario84 pisze:43-51 w BS
w BS
mirass pisze:gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa
to teraz już naprawdę nie wiem gdzie i czego szukac
ehhh
: wt cze 10, 2008 08:29
autor: oldstaszek
Schładzanie rozgrzanej pompy wtryskowej wodą jest tak stare jak sam diesel - historia.
Proszę - nie dorabiajcie ideologii do prostej mechaniki.
@rob555 - daj spokój bo zaczynasz gubić logikę - ochłoń.
[ Dodano: 10 Cze 2008 08:37 ]
@aadasiek
...jeździsz na дизпалному?
Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje...
: wt cze 10, 2008 09:54
autor: aadasiek
oldstaszek pisze:...jeździsz na дизпалному?
na czym?
oldstaszek pisze:Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje...
ale jakie ja naprawdę nie kumam
: wt cze 10, 2008 09:57
autor: oldstaszek
Made in Ukraine...Adaś...
Zapisałem Ci po ukraińsku...ON
: wt cze 10, 2008 10:11
autor: _mumin_
Może ktoś już zamknie ten temat ?
Bo skoro gość twierdzi że mirass Rob555 Dario84 i ja
i pewno reszta
ludzi w Polsce którzy wiedzą o co kaman są w błędzie i to on znajdzie
cudowne lekarstwo na złe odpalanie na ciepłym ...to powodzenia niech szuka
Prawda jest jedna !!! *#cenzura#* mapa dawki rozruchowej i basta !!!!!
Rob555 już opisał to tak dokładnie że dokładniej się nie da ...
: wt cze 10, 2008 11:42
autor: aadasiek
oldstaszek pisze:Made in Ukraine
jeszcze ani razu nie wlałem tego paliwa i nie wleję
_mumin_ pisze:Może ktoś już zamknie ten temat ?
może jeszcze nie? oki
ja po zmianie softu nadal mam ten problem także
niech jeszcze będzie otwarty oki
: wt cze 10, 2008 11:56
autor: oldstaszek
@_mumin_
Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp.
A w temacie - są dwie drogi i można je też połączyć nie ujmując nikomu jego wiedzy i doświadczenia.
: wt cze 10, 2008 12:13
autor: aadasiek
oldstaszek pisze:
Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp.
ja jestem też za! nie każdy przypadek jest taki sam i sądzę że nie każdy sposób go naprawi
ukraińska ropa- zapewne skojarzyłeś z Dorohuskiem?
: wt cze 10, 2008 12:22
autor: oldstaszek
@aadasiek
Diagnostyka i opis niedomagań dla iluś tam przypadków daje informację statystyczną.
Gaus określił tą krzywą modelem matematycznym.
Twój przypadek a także wiele innych o identycznych objawach potwierdzają to doświadczalnie.Nie odkrywamy tu nowego kosmosu...Fakt:są przypadki...
: wt cze 10, 2008 13:07
autor: rob555
aadasiek pisze:
ja po zmianie softu nadal mam ten problem także
niech jeszcze będzie otwarty oki
Jesli ktos prawidlowo myknal mape rozruchu to powinen palic bez problemu. Skoro jednak i na zimnym jest gorzej (a kat wtrysku OK) to znaczy sie ze albo rzeczywiscie pompa umiera (malo prawdopodobne) albo sie zapowietrza uklad zasilana. Na poczatek zmienilbym filtr paliwa + plastikowy trojnik od powrotu na filtrze (koniecznie!) z nowymi oringami.
: wt cze 10, 2008 13:08
autor: ornos
Witam,
Miałem poprzednio golfa iv z identyczną przypadłością. Na zimno odpalał igiełka a na ciepło sie męczył strasznie. Wymieniłem akumulator na nowy i nic. Na Vag'u żadnych błędów nie pokazywał. Podmieniłem pompę wtryskową z rozbitka i dopiero pomogło... Auto miało zamontowany gówniany chip wpinany w kostkę przed pompą wtryskową i w sumie to jakiś czas po założeniu tego super wynalazku zaczęły się problemy z odpalaniem. Tyle że po wyjęciu było to samo. Musiałem pompę wymienić i wszystko wróciło do normy. Przebieg 260000.