Strona 7 z 7

: pt cze 18, 2010 18:13
autor: seboljeiv
wielkie sorry zatem koledzy, jak widać moje pojecie w temacie TD jest nikłe wiec sie lepiej juz nie wypowiadam... nie miałem pojecia ze ta pompa ma takie znaczenie miedzy TD a TDI...

ale czemu kolega ma zatem tak malego niutona?

wpisze przy okazji moje modyfikacje:)

mk3 AFN seria 110KM
po programie by TUNE-UP gdansk 144,8/324
egr out
KAT out

przejechane juz 20kkm i mechanicznie ( sprzeglo, skrzynia, turbina, pompa) wszystko ok

Re:

: pn sie 16, 2010 10:37
autor: wili18
Golfik MK2 1,6TD 1V

- pompa z LDA+GOVmod+timing mod
- boost 1,1bara z k14

seria czas do 100km/h 17s teraz 11s

[youtube][/youtube]

teraz:
-wydech przelot 60mm
- FMIC t5
- boost 1,2 bara dalej k14 (T3 leży i czeka)
osiągi bez zmian dymienie wydatnie spadło (trzeba dolać koksu :satan: )

koks dolany wypluło 10,3 od 0-100km/h
filmiku brak

Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

: pn sie 16, 2010 10:40
autor: piotrekgal
TD AAZ:

-Garrett T3
- FMIC Megane
- Kompletny przelot 2,44"
- pipa out , 2,44"
- Boost pin
- MBC

Kontyunuacja wkrótce.

Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

: pn sie 16, 2010 21:09
autor: Michał_1977
1,6TDic 1V

Pompa 10mm
FMIC Renault Master
Turbo KKK K-24 do 2,0bara
Dawka +++
Kat out
Przelot


Hamowni jeszcze nie było,ale muszę powiedzieć,że śmiga jako tako :satan:
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Coś ok.7s do sety :wink:

Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

: pn sie 16, 2010 23:57
autor: hanti
Golf mk3 Variant silnik 1Z:
*kat. - out
*wtryski AFN + oporniczek
*kolektor AWX

a tu wykresik
Obrazek

Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

: ndz sie 29, 2010 22:28
autor: StarDam
passat b4 1z
kat out
egr out
wydech 2,5
wtryski afn
kolektor ssący awx-wyczyszczony
rezystor
wozidło w kombi, nie mierzone na hamowni na 15''205 ze stoperem 10,5 do sety
nie długo turbo awx, fmic, 216+program